Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vogel zei: De mentale effecten van Delysid kunnen snel omgekeerd worden door een intra musculaire injectie van 50 mg. chlorpromazine. Sandoz Ltd., Basel, Zwitzerland. Klik om te vergroten... Wikipedia, over chloorpromazine; Because it acts on so many receptors, chlorpromazine is often referred to as a "dirty drug"... A dirty drug is an informal term used in pharmacology to describe drugs that may bind to many different molecular targets or receptors in the body, and so tend to have a wide range of effects and possibly negative side effects. Today, pharmaceutical companies try to make new drugs as selective as possible to minimise the occurrence of side effects and risk of adverse reactions. En als je uit het raam springt, stopt de trip ook. Hoera !! werken is saai trippen is leuk Klik om te vergroten... Is dit niet waarom de jaren '60 cultuur naar de klote ging ? Op deze manier ben je veel dichterbij chloorpromazine dan je denkt En het is misschien irrelevant om te zeggen maar zelfs Shulgin heeft meerdere malen geschreven dat hij ook middeltjes heeft om de trip stop te zetten als het hem echt te veel word. Liever veilig thuis dan een stoere cowboytripper lijkt me... Voor dit doel zou ik eigenlijk het liefst een strip met placebo's hebben. Het moeilijkste gedeelte is dan wel vergeten dat het placebo's zijn."
"Kresnik zei: - Nederland kent: 1.761.600 gebruikers - Ongeveer 700.000 mensen hiervan zijn verslaafd. Klik om te vergroten... WTF !! Wat veel. Ik neem aan dat dit over alle 'drugs' gaat ?"
"Kresnik zei: vind je de hulpverlening capabel genoeg? Of vind je dat ze vanwege incapabiliteit te snel naar medicatie grijpen?> Klik om te vergroten... Als ik zo vrij mag zijn om daar op te reageren. Ik heb gelukkig zelf nauwelijks ervaring met de psychiatrie, maar ik ken mensen die wel intensief therapie liepen (in Enschede, als dat er toe doet) en nodeloos te zeggen dat ze het vaak hadden over de sessies. Naar aanleiding van die verhalen heb de mening gevormd dat de betreffende groep therapeuten een groep incapabele prutsers zijn, met totaal geen passie voor hun vak. Ik heb het dan over therapiegroepen die afgezegd worden omdat de leidinggevenden met sabbatical of vakantie gingen, zonder dat daarbij voor passende vervanging werd gezorgd; over een onbegrip tonende houding tegenover de 'patienten'; en ontopic en meest belangrijk, het voorschrijven van zware medicatie zonder geldige reden. De persoon die ik ken, die hier het meest over sprak heeft (waarschijnlijk ten onrechte) prozac en seroquel voorgeschreven gekregen, en is zodoende in de waan geraakt dat het normaal is om deze middelen dagelijks te nemen, bij het minste of geringste teken van ongemak. Dat terwijl de diagnose borderline na 1 (!!!) kort gesprek al gesteld was. Nadat al deze medicijnen waren voorgeschreven is deze persoon gedwongen gestopt met de therapie (vanwege eerder genoemd wanbeleid, met die sabbatical/vakantie), en als die terug kwam voor meer prozac werd binnen een minuutje een nieuw recept uitgeschreven. Ik vind het walgelijk, en het zegt naar mijn mening veel over het niveau van het oude model van de psycho-therapie. (Oh goede oude dag dat het nog met LSD werd gedaan door mensen als Bastiaens, Arendsen etc...) Goed topic trouwens"
"Als je garanties wil, moet je een verzekering nemen. Geen drugs. Er zijn hier geen zekerheden, snap je dat niet ? Je bent bezig om fokking sterke middelen je lichaam in te werken, en als ik kijk naar de hoeveelheid trips die jij beweert gehad te hebben sinds je verslag met de gifmieren uit je piemel en de medicatie die je nu neemt zeg ik dat het een tikkende tijdbom is. Ga er gerust mee door, jij bent verantwoordelijk voor jezelf, niet de mensen die je advies geven (gelukkig). Maar verwacht je nou een 'triplicentie' ?? Not gonna happen."
"Je vraagt dus om specefieke medische kennis, waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat je met een beetje efficient googelen je een stuk verder komt dan het hier vragen. Zoals je merkt misschien. Als je het dan toch wilt doen, tegen alle adviezen (van mensen die het kunnen weten) in, is mijn advies; Blijf sowieso van MAO-remmers af, twee dagen voor en twee dagen na gebruik GEEN pharma's, gezond dieet, niet vaker dan eens in de anderhalf/twee maand iets doen, zorg dat je op conditie bent, laat je anus vaak testen door de dokter en masturbeer niet te vaak."
"Ooit van russian roulette gehoord ? Beetje gek dat je de vraag stelt of het veilig is of niet, en als dan het (correcte) antwoord komt dat het onveilig en onverantwoord is dat je zegt, 'nee hoor gaat prima'. Er zijn twee opties; die persoon silkt die middelen terwijl dat niet nodig is, of die persoon slikt die middelen vanwege zijn gebruik van psychedelica. De middelen combineren is ook onverantwoord in 'mentaal gezonde' personen. Verder klinkt '5-MeO-DiPT' natuurlijk hartstikke interessant, maar het is zoals eerder gezegd gewoon psychedelische tryptamine nummer zoveel. Voor elke psychedelisch middel geld het advies, NIET COMBINEREN. Zeker niet met pharmaceutische rotzooi. Het gaat van gevaarlijk (met LSD, paddestoelen, mescaline, etc..) tot zeer gevaarlijk (Bromo-DF, 2C-T-x, etc..)"
"Angramar Temenos zei: Ik vraag eerder of 5-MeO-DiPT grotere gevaren met zich meebrengt dan Paddo's, MDMA of Methylone bijvoorbeeld. Klik om te vergroten... Sorry dat ik het zeg, maar jouw vrienden doen rare dingen. Thumbprint LSD, joints met onbekende inhoud en resulterend delirium, meerdere reports waarin iemand in jouw gezelschap 'bad gaat' , en nu dit. Een filmavondje met wat hashkoekjes en lachgas is ook leuk. Of zelfs hardcore nuchter blijven, kan ook leuk zijn, mits je enige vervulling in je leven hebt. tomz0r zei: MDMA en methylone werken sowieso niet in combinatie met antidepressiva. En laat ik maar ja zeggen, anders ben je straks nog echt zo gek om iemand met zulk soort medicijnen zo'n onbekende drug waar helemaal niks over bekend is te geven. Klik om te vergroten... Amen."
"Passiebloem is een zwakke MAO-remmer. En als ik kijk naar de samenstelling van die pilletjes, denk ik, dat als je er meer van neemt dan voorgeschreven je hooguit nog rustiger word dan je van de normale dosis zou worden. Niets spectaculairs, mij dunkt."
"Ik weet niet of dit uberhaupt werkt, of het niet meteen word afgebroken in je maag. Adrenaline spuiten kan wel, alleen is denk ik niet echt recreatief te doen. Wat je ervan zou merken volgens mij, is dat je 'fight or flight' mechanisme in werking word gezet dus dat je ff heel alert, zenuwachtig en zweterig bent, tot het weer uitwerkt. Lijkt me nou niet echt leuk..."
"Dus ongeveer 4% van de Nederlandse bevolking is verslaafd aan benzo's ? Allemachtig, en dat terwijl je er in de media zo goed als niets over hoort."