Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
d
dimensjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Op een avondje paddo's en xtc maakte ik met enkele vrienden een wandeling in een bos. Ik kwam ineens in een scene uit de tweede wereldoolog terecht. Het bos was gebombardeerd en ik moest eruit, maar er zaten zulke grote gaten in de grond dat ik bijna moest kruipen om erdoor te komen. Wat een gezwoeg! Eenmaal uit het bos zag ik een soort moderne hangbrug, met van die kabels eraan. De brug hing er niet echt (bleek achteraf) en ik vraag me nog steeds af of deze in werkelijkheid bestaat.

Ik heb daarna vaker een oorlog beleefd, (kwam meestal door vermoeidheid) maar niet meer zo werkelijk als toen. Vaag toch. Ook dacht ik een keer een UFO te zien landen in de duinen. Ik kneep hem behoorlijk! daarna nog vaak over gedroomd! :(

Ook zag ik ooit op paddo's een complete stad op een vuilnisbelt. Volgens mij heb ik daar toen wel uren naar staan kijken, omdat ik wist dat die stad (of dorp) er niet was in werkelijkheid, maar hoe ik ook met mijn ogen knipperde, hij was er. Ongelooflijk hoe goed je met je hersens kunt "tekenen!" :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Het gevoel van vliegen door een donker gat dat in de muur verscheen, en steeds verder en verder tot t benouwd en warm werd, de lucht leek steds dikker en plakkeriger te worden. net een soort stroop. toen moest ik weer terug. het was net of ik verlamd en zonder energie uit moest kruipen. en weer het hele stuk moet ik weer terug, om het gat in de muur weer te zien waarna ik weer terug in mijn lichaam viel.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Dingen gezien op bad trips:
Ogen in alles die me volgden.
Een plastic zak die in een lijk veranderde
Op een housefeest zijn en dat iedereen hetzelfde gezicht had en ze allemaal naar me keken.
en de engste. Ik lag in bed, draaide me om en keek recht in de ogen van een it-achtig kaboutertje dat maar 5 cm van mn gezicht verwijderd was en gestoord naar me grijnzde.

Die dingen blijven vaak lang bij mij hangen, dus ik gebruik niets meer waarop ik kan gaan trippen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Mijn Ayahuasca trip van afgelopen vrijdag. Het was geen zieke/enge/rare visual, maar wel heel mooi en gaaf. Ik heb een andere dimensie gezien, een andere planeet, een wereld waarin ik volledig bestond maar niet kon thuis brengen(al was het heel bekend). :hearteyes:

En nog eentje, mijn laatste LSD(250ug) trip met N2O. Ik werd met ogen open in een fractal tube gezogen, in zoom effect. Waar ik dus oneindig veel kleiner richting de kern door een poort een andere dimensie in ging, helaas net voor de poort zoomde ik weer uit. :(
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Toen ik uit mijn Bad-trip ontwaakte van mexicaanse paddo's en mijn moeder in eens voor me stond. mijn hele bek onder het bloed, want was van de trap af gemieterd ( neus gebroken ). En maar lekker kronkelen op de vloer, en daar stond ze,,te schreeuwen tegen me.
ze heeft me gelukkig wel lekker rustig uit laten trippen op de bank met een muziekje aan.
godsamme wat baalde ik.
maar nu wat jaartjes later kunnen we er allebij om lachen.

[ het is niet echt een visual...maar op dat moment zit je vol angst en voel je je zwaaar kut]
D
Delfzijlster_SmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Van paddo's toen ik allemaal wezens lag lopen in een groot grasveld in het bos :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Teveel vliegenzwammen gesnoven voor ik ging hardlopen in de polder. Een reusachtig hoofd van onderstaand NOC-lid verscheen aan de horizon en bleef maar schreeuwen dat ik Olympisch kampioen zou worden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Mezelf seks zien hebben met de onbereikbare liefde van mijn leven, ik kon haar aanrakingen voelen strelend over mijn lichaam.
De wrangheid van zo'n mooi moment wat onbereikbaar blijft gaf me wel een flinke domper.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik keek oiv 2-cb door een plastic buis heen, omdat dat zo'n grappig effect gaf bij tv kijken.

Werd ineens die buis loodzwaar, en reed er een trein op me af. Ik voelde zelfs een dreun, en zat ineens weer op de bank met een plastic buis in mijn hand.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

[ weed ][ beginnerstijd ] ik deed mn velux open en zag mijn printer paseren :openmouth: :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

iNkz zei:
[ weed ][ beginnerstijd ] ik deed mn velux open en zag mijn printer paseren :openmouth: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

In mijn beginnerstijd kon ik wel trippen van de weed.
Ik lag in mijn bed , deed mijn ogen dicht en zag alsof er een mario spelletje gespeeld werd. :tongueout:
Best wel freaky als je vergelijkt wat je van tegenwoordig nog voelt van een joint.

OT : Ik had een nachtje doorgegaan op LSD , in de middag ging ik een joint gaan roken met wat vrienden. We kwamen uit in een nieuwbouw parkeergarage.
We steken ons joint daar op , en stappen ondertussen naar beneden.
Na die joint begon ik me weer helemaal wazig te voelen.
Uiteindelijk komen we uit op het diepste en daar zag ik een opgehangen kerstman pop hangen.
Echt enorm raar moet ik zeggen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Was dat toevallig in venlo? Daar had een kameraad van mij, de zingende kerstman van de buren ontvoerd, die tot 3 uur in de nacht alle bekende kerstliedjes in de tuin aan t zingen was... :grin:


dus daar is ie terecht gekomen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

loadrunner zei:
Was dat toevallig in venlo? Daar had een kameraad van mij, de zingende kerstman van de buren ontvoerd, die tot 3 uur in de nacht alle bekende kerstliedjes in de tuin aan t zingen was... :grin:


dus daar is ie terecht gekomen.
Klik om te vergroten...

Neen , dat was in Gent.
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Op een feest had ik XTC op en ik liep met een maat mee naar de WC's omdat hij een beetje misselijk was.

In de wandelgangen zag ik iedereen vanuit mijn ooghoeken plotseling kosten, echt iedereen! Als ik die mensen recht aankeek zagen ze er doodnormaal uit, maar vanuit mijn ooghoeken stond gewoon iedereen te kotsen...voelde me toen niet echt op m'n gemak! :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

In de Hardcore Italia area staand op Dominator 2008...door de stroboscoop en teveel kristallen 30 seconden terug zijn op Leiden Centraal station...alles leek zo echt...hoorde geen muziek meer en zag alleen Leiden Centraal station om me heen...treinen die weggingen en kwamen...alleen geen mensen...voor ongeveer 30seconden

echt kanker vaag :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Niet eng of raar, maar wel keihard: Op ongeveer 300 ug LSD zag ik mijn trip genoot niet meer als hij meer dan drie meter verderop stond, hij verdween dan volledig in de neon patronen en dan zag ik alleen nog maar patronen en extreme neon kleuren met een afwisseling van semi concrete afbeeldingen en compleet abstracte fractal achtige patronen. Maakte niet eens uit dat er nog een felle lamp aan stond, dan verdween hij ook gewoon in het patroon van de muur, als dat de muur ook echt was. Erg intens. Denk ik mijn hardste visauls ooit.

Op mijn laatste LSD trip zag ik een patroon de wereld overnemen om daarna grotendeels open te scheuren waardoor ik de 'de wereld achter de wereld' kon zien, een enorme diepte van hele felle kleuren met de wereld er als een zwart dun patroon overheen gelegd, als een enorme psychedelische diepte.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Mijn woonkamer die begon te vervormen en allerlei rare vormen aannam. Zoals veranderen in een tunnel, veeeeel langer worden, verbreden/krimpen, in elkaar zakken, rare bochten beginnen te maken,... Dat was echt fucked up vond ik, best wel leuk maar ik kon een uur niet uit m'n zetel omdat ik bang was om tegen de muur ofzo te lopen.
G
GodmaghetwetenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik heb eens toen ik erg laat en vermoeid uit mijn werk kwam 2 flinke porties paddo 's op. Viel erg snel in slaap. Werd even later wakker door de enorme druk op mijn borstkas.Deed mijn ogen open en zag in de woonkamer een vogelspin van 2 meter.Heb die avond de meest angstige trip ooit gehad
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik heb een keer in 'n lsd trip mezelf heel vaag vanaf een afstandje gezien, terwijl er regenbogen uit m'n wangen kwamen stromen. Heel wazig.

En een keertje was ik helemaal uitgespaced op mdma en speed op 'n camping met wat vrienden aan het chillen, 's nachts, en opeens zag ik op 'n redelijke afstand allemaal enorme lichtgevende bloemen. Ik keek een paar keer heen en weer, en het bleef er staan, dus ik zat ernstig te twijfelen of het nou echt was of een hallucinatie. Heb het nog overwogen te vragen aan de rest, maar zag er maar van af. Na 'n kwartier verdween het en bleek het een tent te zijn, wat een stuk logischer is op een camping.

Verder heb ik niet echt bizarre hallucinaties gehad. Dit zijn de enigen zelfs.

Olle
f
frezzleLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Heb gehad dat ik te hard ging op paddo's. Is nu alweer 5 jaar geleden maar het staat me bij als de dag van gister. Met een vriendengroep tripten we soms als we er zin in hadden maar die ene keer had ik het niet meer. We hadden gedroogde paddo's ik had 2 porties op. Eerst ging lekker maar na een uurtje ging het te hard. Ik zag zwaarden uit de tv komen. Zag iedereen in de kamer als dood. Rende naar huis toe (ongeveer 50 meter) het leek in mijn gedachten 3 uur rennen. Alles bewoog niet een beetje maar huizen die naar de grond gaan en weer omhoog is niet echt fijn. Ik kreeg de sleutel in 1 keer in het slot heeeeel vreemd want na 6 biertjes heb ik er soms al moeite mee. Wou de trap op lopen om naar mijn slaapkamer te gaan maar die bewoog zo hard dat ik moeite had om op mijn benen te staan. Eenmaal op mijn slaapkamer aangekomen wou ik de tv aanzetten maar dat lukte niet beeld bleef uit en geluid was er ook niet. Ook heb ik last van claustrophobie alleen toen ik op bed lag gebeurde het heftigste wat ik ooit tijdens een trip heb meegemaakt. Uit het plafond kwamen honderden gezichten echt uit de muur die allemaal naar mijn hoofd gingen en een paar centimeter van mijn hoofd naar mij bleven kijken.. ik was echt bang. Na 2 uurtjes kwam ik bij mijn tv stond aan met het geluid op het hardst en kwam weer tot positieven. Hierna ben ik weer naar mijn vrienden gegaan heb een jointje gerookt en heb heel veel nagedacht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."