#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual
Op een avondje paddo's en xtc maakte ik met enkele vrienden een wandeling in een bos. Ik kwam ineens in een scene uit de tweede wereldoolog terecht. Het bos was gebombardeerd en ik moest eruit, maar er zaten zulke grote gaten in de grond dat ik bijna moest kruipen om erdoor te komen. Wat een gezwoeg! Eenmaal uit het bos zag ik een soort moderne hangbrug, met van die kabels eraan. De brug hing er niet echt (bleek achteraf) en ik vraag me nog steeds af of deze in werkelijkheid bestaat.
Ik heb daarna vaker een oorlog beleefd, (kwam meestal door vermoeidheid) maar niet meer zo werkelijk als toen. Vaag toch. Ook dacht ik een keer een UFO te zien landen in de duinen. Ik kneep hem behoorlijk! daarna nog vaak over gedroomd!
Ook zag ik ooit op paddo's een complete stad op een vuilnisbelt. Volgens mij heb ik daar toen wel uren naar staan kijken, omdat ik wist dat die stad (of dorp) er niet was in werkelijkheid, maar hoe ik ook met mijn ogen knipperde, hij was er. Ongelooflijk hoe goed je met je hersens kunt "tekenen!"![:wink:]()
Op een avondje paddo's en xtc maakte ik met enkele vrienden een wandeling in een bos. Ik kwam ineens in een scene uit de tweede wereldoolog terecht. Het bos was gebombardeerd en ik moest eruit, maar er zaten zulke grote gaten in de grond dat ik bijna moest kruipen om erdoor te komen. Wat een gezwoeg! Eenmaal uit het bos zag ik een soort moderne hangbrug, met van die kabels eraan. De brug hing er niet echt (bleek achteraf) en ik vraag me nog steeds af of deze in werkelijkheid bestaat.
Ik heb daarna vaker een oorlog beleefd, (kwam meestal door vermoeidheid) maar niet meer zo werkelijk als toen. Vaag toch. Ook dacht ik een keer een UFO te zien landen in de duinen. Ik kneep hem behoorlijk! daarna nog vaak over gedroomd!
Ook zag ik ooit op paddo's een complete stad op een vuilnisbelt. Volgens mij heb ik daar toen wel uren naar staan kijken, omdat ik wist dat die stad (of dorp) er niet was in werkelijkheid, maar hoe ik ook met mijn ogen knipperde, hij was er. Ongelooflijk hoe goed je met je hersens kunt "tekenen!"