#1
Kan niet voor Yaizer spreken, maar in mijn geval was het niet gewoon 'voelen'. Ik zag het zonder dat er een afgebakend iets was om te zien. Beetje zoals in die film Predator, dat dat beest zo'n cloaking device of zo gebruikt. Maar dan een meer perfecte onzichtbaarheid. Uiteindelijk is het ook moeilijk los te zien van voelen natuurlijk, want de ervaring is 1 geheel.
'Zien' kan ook een breed begrip zijn. Je ziet je gedachten ook, maar niet met je ogen.
Echt precies dit.
Het is inderdaad een soort, weten / voelen / je hersenen willen het visualiseren iets. Het is echt te abstract om uit te leggen. Ik denk inderdaad dat het een soort derde oog iets is maar apart dat jullie precies het zelfde hebben meegemaakt. Vooral nu Mindless die uitleg gaf....precies dat dus.