Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Kan niet voor Yaizer spreken, maar in mijn geval was het niet gewoon 'voelen'. Ik zag het zonder dat er een afgebakend iets was om te zien. Beetje zoals in die film Predator, dat dat beest zo'n cloaking device of zo gebruikt. Maar dan een meer perfecte onzichtbaarheid. Uiteindelijk is het ook moeilijk los te zien van voelen natuurlijk, want de ervaring is 1 geheel.

'Zien' kan ook een breed begrip zijn. Je ziet je gedachten ook, maar niet met je ogen.
Klik om te vergroten...

Echt precies dit.

Het is inderdaad een soort, weten / voelen / je hersenen willen het visualiseren iets. Het is echt te abstract om uit te leggen. Ik denk inderdaad dat het een soort derde oog iets is maar apart dat jullie precies het zelfde hebben meegemaakt. Vooral nu Mindless die uitleg gaf....precies dat dus.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aan de ene kant verbaasd het me dan ook weer niet dat onze ervaringen zo op elkaar leken. Dit was namelijk zo iets specifieks en zo iets wat ik mij nooit had kunnen voorstellen dat ik niet de enige zou kunnen zijn met zo'n ervaring. :wink: Waarschijnlijk zijn die dingen hier nu, maar merken we ze niet op.

En ja je mind wil het visualiseren.
V
VerduinLid
01-01-2024, 00:00
#3
(Dagen wakker van pep)

Achtervolgd worden door de maan.
Kinderlijkjes in de sloot.
Afgehakte paarden hoofden.
Dat wijf van the ring, zwart haar, wit vies jurkje, blote voetjes. Stond midden in mijn woonkamer als een Mongool dus te kronkelen zoals in de film... Ik lag helemaal dubbel.

Een prachtig bos elf die achter mijn kast vandaan kwam...

Een wit gekleede non bovenop een klimrek

En vaak gevoel van mensen om mij heen, soms ook zien in mijn ooghoeken maar net niet, als ik dus alleen ben.
De " schaduwmensen " . Is altijd heel chill bij mij.
Nooit bedreigend.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had eergisteren wel heel vette Visuals in mijn behoorlijk heftige trip.

De beste was toen ik de donkere slaapkamer binnen liep om mijn dekbed en kussen te pakken, de donkere schaduwen gingen een eigen leven leiden, monsters kwamen tevoorschijn, symbolen gingen rondjes draaien... dat kreeg ik in de eveneens donkere woonkamer niet voor elkaar door al die kleine led lichtjes die hoewel ze reteklein zijn voor een geweldige lichtvervuiling zorgden, al helemaal omdat die lichtjes ook nog eens versterkt worden door de trip zelf.

De volgende keer als ik ga trippen in het donker ga ik al die lampjes (van de router, pick-up, versterker ed) eens allemaal afplakken om datzelfde effect in mijn woonkamer te creeren.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een trip waarnij ik 25B-NBOMe had gebruikt en vervolgens een lading MXE er overheen. Ik zag een streep en waande me in een 1 dimensionaal universum, beter kan ik het niet uitleggen. De eerste gedachten waren 'EUREKA, EUREKA, IK SNAP NU ALLES', gevolgd door de gedachten 'Dit begint wel heel erg nihilistisch te worden, IK WIL NIET DOOD, IK WIL NIET DOOD'.

Later die trip mijn lichaam zwevend in een rechthoekige ruimte (borst omhoog getild, op zo'n cliché manier zoals in superhelden films) en de meest intense kleuren die als rivieren langs elkaar heen kroelden gepaard met de meest intense euforie. Niet veel later gevolgd door de harde realisatie dat al die euforie op zichzelf niets waard is en intense spijt dat ik mijn gezondheid zo in gevaar had gebracht. Vervolgens bevond ik me in een gigantische witte ruimte met een gigantische rode knop ongeveer zo groot als een half voetbalveld bij een half voetbalveld. De constante gedachte 'niet in paniek raken, niet in paniek raken, dan wordt het alleen maar erger'. Voor zover ik nog coherent kon denken, het was meer een instinctief gevoel. Uiteindelijk bereikte ik een deur die me naar de volgende ruimte bracht.


Tijdens een van mn eerste tripjes met 25mg 2C-B en 1mg Diclazepam zag ik ineens een jongedame van zo'n 22 jaar in frans schoonmaak outfit door de woonkamer lopen de de boel opruimen. Mijn buurvrouw tripte op dat moment gezellig mee (op dezelfde cocktail) en ik vertelde haar wat ik zag, ze moest hard lachen en zei dat zij dit in ieder geval niet zag. :')

Ik heb ook minimaal twee keer gehad dat ik naar het gezicht (een) vriendin keek en ik steeds het gezicht zag van andere meisjes zag die ik persoonlijk wel eens sprak in het doorgaans leven.

De MDPV hallucinaties waren ook vrij interessant maar vooral omdat ze vrij uniek waren en niet zoals andere visuals die ik ooit had mee gemaakt.

Holen op dissociatieven (ketamine/MXE) blijft natuurlijk ook een spektakel, beetje rondzweven door het universum. Was eens door het universum aan het zweven, zag ik zo'n rond achtbaan karretje, ik er in, beetje meerijden door het universum over een ledlichtjes verlichte rails die vrij random heen en weer slingerde. Uiteindelijk aangekomen bij een beetje pyramide achtig gebouw zwevend in de ruimte, een ontmoetingscentrum voor wezens in alle soorten en maten. Ze waren echter allemaal eenzijdig fel gekleurde blubbers, beetje zoals de gummibeertjes. Zag een overleden vriend in blubberkleur, we raakten elkaars gekleurde blubberarmpjes aan waar via we communiceerde. Hij liet me weten dat alles perfect vredig was en ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Nu zullen mensen natuurlijk altijd geloven wat ze willen geloven maar als het geen kwaad kan vind ik het prima.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op ketamine in een soort 'niets' of tegelijk een soort 'heelal' zag ik ineens een bijtje vliegen. En toen nog één, en nog één, en nog één. Telkens meer, ze kwamen allemaal naar elkaar toe, zij aan zij, in een steeds groter wordende cirkel van onmogelijk veel bijen, echt wel honderden of duizenden. Tegelijk zoomde mijn gezichtsveld steeds verder uit, totdat ik zag dat ze met zijn allen een groot oog vormden. Heel mooi en maf (en bij-zonder, ja, haha, ik heb het gezegd) een oog met amberkleurige iris gemaakt van bijen. Dit werd gevolgd door een soort ingeving, een oplossing, en ik weet nog dat ik toen dacht: 'JA, DIT IS HET! DIT IS DE OPLOSSING VOOR DE MASSALE BIJENSTERFTE, ZO GAAN WE HET TEGEN!' Gevolgd door 'Dafuq, wát?'
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
KropSla zei:
Op ketamine in een soort 'niets' of tegelijk een soort 'heelal' zag ik ineens een bijtje vliegen. En toen nog één, en nog één, en nog één. Telkens meer, ze kwamen allemaal naar elkaar toe, zij aan zij, in een steeds groter wordende cirkel van onmogelijk veel bijen, echt wel honderden of duizenden. Tegelijk zoomde mijn gezichtsveld steeds verder uit, totdat ik zag dat ze met zijn allen een groot oog vormden. Heel mooi en maf (en bij-zonder, ja, haha, ik heb het gezegd) een oog met amberkleurige iris gemaakt van bijen. Dit werd gevolgd door een soort ingeving, een oplossing, en ik weet nog dat ik toen dacht: 'JA, DIT IS HET! DIT IS DE OPLOSSING VOOR DE MASSALE BIJENSTERFTE, ZO GAAN WE HET TEGEN!' Gevolgd door 'Dafuq, wát?'
Klik om te vergroten...
Wat leuk dat je aan me dacht in je trip :tongueclosed::bee:
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahah @Psychedelibee , had ik het totaal verkeerd geïnterpreteerd, ging eigenlijk over jou :P
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Wat leuk dat je aan me dacht in je trip :tongueclosed::bee:
Klik om te vergroten...

Het Alziende Psychedelische Bijen-Oog :bowingwoman2:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Het Alziende Psychedelische Bijen-Oog :bowingwoman2:
Klik om te vergroten...
Ik waande me ooits een god tijdens een k-hole, misschien zit er toch een verband tussen... Hahaha nee totaal kranzinnige shit was dat.
B
Bartek23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lsd trip alles werd doorgespoeld alles leek net alsof je op een afstandbedienig een film aan het doorspoelen was.

2cb trip ik zag gezichten draaien en alles ging in pixels verdwijnen ik liep helemaal vast was heel vaag

K-hole moeilijk te beschijven alles leek in foto delen en alles was verbonden met elkaar maar zeker me beste keta ervaring.

Wiettrip bijna me eerste keer blowen puur uit een pijpje en verschillende soorten door elkaar leek net of ik in een droom zat en na 10min er uit en gelijk weer erin en dat 4-5uur lang wist nie wat me overkwam Zou dat nu wel weerkerend willen hebben alleen denk ik niet dat dat nog gaat lukken ik ging ook deels bad was compleet van de wereld en dat door wiet.....
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
De oog van God. Dat was echt ziekelijk gestoord:coldsweat: Ik had geen gordijnen dus kon me niet voor hem verstoppen... Hij bleef maar naar mij kijken en kijken.

Verder: matrix codes, msdos videogames die ineens op de muur verschijnen met pixel achtige videogames figuren, takken die op de muren groeien en dit was op LSD. Op DMT zag ik mijn hele omgeving veranderen in een psychedelisch paleis dat bestond uit allemaal ogen en hele mooie kleuren. Op ayahuasca zag ik de groep waarmee ik tripte veranderen in farao's.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn tweede keer LSD stond ik op de wc bij de Barcode een club in Amsterdam.
De wc was helemaal van spiegel dus je zag jezelf van alle kanten.

De dosis was laag dus zag dingen niet echt veranderen/bewegen.
Maar ik had een ballonetje op.

En ik keek naar mijzelf maar herkende mezelf niet en zag mijzelf hoe mensen mij voor de eerste keer zouden zien als ze mij niet zouden kennen.
Daardoor een heel bewust zelfbeeld gekregen.
Zeer positieve ervaring.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Raarste? Rottende (kinder)lijkjes in een kampvuur wat uit was gegaan. Ik vond het niet erg of zo, maar het was een redelijk zieke visual.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Een week na de 9-11 gedoe. was ik in een trip er van verondersteld dat er ook een vliegtuig ineens bij mij het huis in vloog. Bleken ze een vrachtwagen met grind aan het legen bij de buren. en het gordijn waaide open, zodat ineens de felle zon in mijn gezicht scheen. pas na een kwartier had ik in de gaten wat er nu wcht aan de hand was. ( ik was half in slaap, en werd dus erg raar wakker)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Heb tot nu toe alleen nog maar leuke visuals gehad, en de mooiste was in een paddo trip. Ik zag op een houten tafel allemaal kleine rivieren met regenboog kleuren lopen, met kleine draaikolkjes er in die de kleuren op zogen en weer uit spuugden. Dat was echt zo facinerend.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

toen ik 2ct7 had gesnoven ging ik snachts in een parkje zitten met muziek aan via de koptelefoon, ik keek uit over een kanaal waar aan beide kanten bomen stonden in een rij. ik deed een ballon lachgas opeens veranderde het standbeeld naast me in 2 dansende voeten, en toen ik over het kanaal keek veranderden alle bomen ook in dansende voeten, precies op de muziek! echt geflipt, toen het hoogtepunt werd bereikt zag ik het water in plateaus naar boven komen precies op de muziek, net alsof het water een equilizer was geworden, knalde alles precies op de beats omhoog, en dan nog die dansende voeten erbij, geweldig bizar was dat :grin:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

nog nooit gehallucineerd, en heb verder altijd bewondering voor de visuals. Het leukste was bij de eerste keer paddo's, toen ik op de achtergrond een helikopter hoorde. Ik hoopte vurig dat hij over zou vliegen, en dat deed hij even later. Prachtig om te zien hoe dat lawaaierige gele ding een streep door de blauwe hemel trok.
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Nog geen enge visuals gehad maar khad paar jaar terug wel een WTF moment.

Na de nodige hoeveelheid mdma/mda en wiet fietste ik naar huis en toenk achter me keek, zagk op een 10meter afstand een jongetje op een rode driewieler rijden (was op een afgelegen veldweg btw). Ik dacht bij mezelf van "hé wat raar" maar toenk een paar minuten later weer achter me keek, reed hij nog steeds achter me aan Oo. Toen ben ik van men fiets gestapt en hij was ineens weg en alsk terug op me fiets stapte was hij er weer, ben toen zeker 20 keer van men fiets gestapt.

:openmouth:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Nooit echt nare visuals gehad. Naja misschien mijn laatste paddotrip. Een medetripper zei tegen me: "kijk P ligt onder het ijs!". En toen hij dat zei zag ik echt een vriend van me helemaal verrot als een lijk onder het ijs liggen. Maar ik ging er niet echt bad door ik vond het wel gaaf om te zien en wist dat hetniet echt was. Toch werd ik wel een beetje angstig van het idee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."