Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rol altijd met Belgam 19 smaakt het lekkerst imo"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep rond de 150 uur, +- 6 dagen dus en dat doe ik NOOIT meer"
"Ik vind speed net lekker ruiken"
"1. Roze Sonics 2. Rode Toyota's 3. blauwe driehoeken"
"speed en wiet :>"
"Re: Wat vind ik nou de beste drug?Rangschikke alle drugs die je 1 MDMA/XTC 2 Speed 3 Wiet/hasj 4 Alcohol 5 2C-B 6 Paddo's 7 GHB 8 Coke ..."
"beetje ruw gerekend en gegokt kom ik uit op 35 000 euro over 7 jaar tijd, best veel geld"
"Vooral de euforie en de energie"
"Niet zo'n fan van sterke drank maar een glas degelijke whisky sla ik niet af"
"Minimal, D&B, dubstep, electro, goa, breakcore, tek en wat metal / rock weet ik ook wel te appreciëren."