Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Drientje zei:
Qocaïne zei:
Drientje zei:
Ik heb wel eens een hele avond met een gast staan dansen en zoenen en er daarna buiten pas achter komen dat het een neger is! WTF

Ook een beetje te veel MDMA
Klik om te vergroten...

O M G :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ja en zie er dan maar weer eens vanaf te komen. Hij wou echt mee naar huis. No Way dude. Jij gaat naar je eigen bedje.
Klik om te vergroten...

Neem je um dan niet even gezellig mee? :P
j
juustinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Na een lading XTC met 7 vrienden zag ik de wolken als ene soort puzzel, ze waren 4 kant en van piepschuim. er waren niet zovel wolken en het was volle maan, us de wolke waren best fel ondanks dat het midden in de nacht was!

ik keek naar die wolken en zag ze door elkaar heen schuiven. en langzaam zag ik achter die wolken de matrix verschijnen, (die groene tekentjes) ik liep zwaar spacend onder de tunnel door naar mijn andere vrienden en ik keek in de lucht, en de wolken waren vierkant. vierkant met een uitgesneden binnenkant, kewet niet precies hoe ik dat zeg. en er waren in de verte een hele bundel van. en ik zag van achter die wolken een vliegend piraten schip op me af komen, steeds maar weer, hij verdween en kwam weer opnieuw.

We wouden naar huis. maar ik was met de fiets, en was me sleutel kwijt... dat was het verrotste moment!. er lag veel hooi in die tunnel (waarom weet ik ook niet) en veel kauwgom. en als een hooi strookje zo op een kaugompje lag, leek het in mijn ogen mijn sleutel! dus een paar keer dacht ik, gevondeee. maar helaas. daarnaast zag ik op dat zoekend moment ook fredjes en muizen, ze bleven stilstaan o de grond, maar ik wou ze oppakken, op eens liepen ze leeg. ze waren zon tijgermatje in een huis, je weet wel.

Ik ging verder me sleutels zoeken, we liepen een fietspad af die we hadden gelopen. met witte strepen op dat fietspad, het leek net alsof al die witte strepen eekhoorns waren die er hetzelfde uitzagen zelfde pozitie hadden en steeds allemaal precies tegelijk met me mee hopte. maar goed, me sleutel had ik niet gevonden. mijn broer was er ook, die droeg me fiets op zijn schouders naar de andere kant van de stad. ik liep al een stuk verderop.het was wat donkerder, want er waren lantaarnpalen die uit waren.maar die lantaarn koppen awren heel groot, en ik zag steeds een helikopter zo groot als die lantaarn kop vliegen om die lantaarn kop heen, (inmiddels was het al zover dat je een heeeel klein beetje licht kon zien aan de lucht) ik zag helemaal in de lucht in de verte duizenden vliegende beesten op me af komen, ik draaide me om, en ik zou toch zweren dat ik er een paar op me jas voelde tikken! ik draaide me om, en ik zag me vrienden + me broer aankomen lopen. het was een klein eindje weg. dus ik zag me broer met een pompwagen lopen met 2 lege pallets erop. ik riep hee, wat moet je nou met die pallets. tot ze zo dichtbij waren dat ik werkelijk zag wat het was. 3 droogkloten en 1 met een fiets op zijn nek. we liepen verder naar huis, en ik zag bij een school om 6 uur in dde ochtend een bus met lichten aan en de achterkleppen open met 3 gasten luidruchtig pratenalsof het dag was! dat was best angstig want ik had het gevoel dat ze agresief waren en dat ze op ons af kwamen.

verder kan ik me nie veel herinnere van de lange wandeltocht naar huis, maar aan het eind kan ik me wel herinnere dat het veel lichter was, we waren in de straat. en ik zag de wolken als gigantische zwanen. heel scherp gebeeld ook. dat was echt het mooiste wat ik ooit heb gezien op dat moment dan:P maar de volgende dag zag ik nog een beetje dinos in de lucht gekke shit,

Dat was mijn verhaal, beetje lappen tekst maar het is het lezen waard!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

juustinn zei:
Dat was mijn verhaal, beetje lappen tekst maar het is het lezen waard!
Klik om te vergroten...
Dat maak ik zelf wel uit. Ben denk ik toch een andere mening toegedaan.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Vanacht echt te gekke CEV's gehad op 2c-i + mdma mix. Er kwam een soort cartoon film aan me voorbij met allemaal tattoo's. Dus de tattoo's waren de tekenfilm figuren en kwamen aan me voorbij terwijl ze rare dingen deden. :grin:

*Ik zie de lettertjes op het beeldscherm nog steeds wiebelen*
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yaizer zei:
De connectie werd opeens gelegd. Het draait echt om liefde. Ik had een geluk over mij heen waar mdma echt kinderspel bij was. Dit was zo intens en ik was er zo zeker van. Ik bleef maar zeggen: maar het draait gewoon om liefde! Om liefde! Jongens, het antwoord op alles is liefde! Heb echt heerlijk met m'n buik op het gras gelegen. Aaiend over de aarde. Och. Beste gevoel ooit. Visuals waren ook intens maar de liefde...wauw.
Klik om te vergroten...

Been there. Weliswaar niet met changa, waarvan ik voorheen niet eens wist wat het was, maar met 6-apb. Het was allemaal zo simpel, zo eenvoudig, precies zoals jij zegt.

Maarja, dan werkt het uit, en een paar dagen later probeer je het gevoel terug te halen... niets.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Been there. Weliswaar niet met changa, waarvan ik voorheen niet eens wist wat het was, maar met 6-apb. Het was allemaal zo simpel, zo eenvoudig, precies zoals jij zegt.

Maarja, dan werkt het uit, en een paar dagen later probeer je het gevoel terug te halen... niets.
Klik om te vergroten...

Weet niet of het op 6-apb te vergelijken was met changa. Niet dat iets beter is als de ander maar een entactogeen en een dmt-variant (vind het zo anders als psychedelica overigens, ik weet dat het er onder valt...) verschillen wel heel erg met elkaar.

De connectie zal vast in beide gevallen gelegd zijn dat het antwoord "liefde" is maar gok dat die van jou menselijker was en die van mij universeler maar ik kan daar geen uitspraak over doen.

Maar altijd chill om zoiets mee te maken. Die inzicht was wel voor mij levens veranderend (de visuals toen ik er overigens achter kwam...wauw).
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yaizer zei:
Weet niet of het op 6-apb te vergelijken was met changa. Niet dat iets beter is als de ander maar een entactogeen en een dmt-variant (vind het zo anders als psychedelica overigens, ik weet dat het er onder valt...) verschillen wel heel erg met elkaar.

De connectie zal vast in beide gevallen gelegd zijn dat het antwoord "liefde" is maar gok dat die van jou menselijker was en die van mij universeler maar ik kan daar geen uitspraak over doen.
Klik om te vergroten...

Ik probeerde je niet te overtreffen :wink:

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat jou ervaring universeler was, en die van mij misschien menselijker. Wat ik wel kan zeggen is, hoe ik het op dat moment ervaarde, was het werkelijk pure euforie, onbeschrijfelijk en intens, alsof alle stappen in mijn leven voorbestemd waren om tot dit moment samen te komen tot 1 klomp liefde. Het voelde zelfs zo perfect, dat ik me schuldig voelde.

Hoe beschrijf je emoties als je slechts woorden tot je beschikking hebt? Iets kan TE goed/slecht zijn voor woorden maar niet voor cijfers, die tellen gewoon door. Ik kan simpelweg niet in woorden beschrijven hoe het voelde, maar dat het BY FAR de beste ervaring uit mijn leven was staat vast.

Het overtreft een ervaring die ik had toen ik in groep 8 zat te kaarten met mijn toenmalige vriendengroep, wat tot mijn 6-apb ervaring altijd mijn beste ervaring ooit was geweest. Best wel treurig eigenlijk.

Maar ik dwaal af.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yaizer zei:
Maar toen ik een hit nam en op bed ging liggen (kamer helemaal donker) en ik mijn ogen sloot kwam er in één keer een entiteit naar mij toe. Je zag hem niet maar ik kon hem toch zien....hoe leg je dit uit. Je zag z'n energie? Waardoor ik wel een soort entiteit zag maar je ziet hem niet. Je visualiseert hem met je gedachte maar je voelt alleen zijn energie.
Klik om te vergroten...
Heb dat 1 keer meegemaakt op paddo's of truffels, weet niet meer welke. Ik zag ook niet echt iets, maar kon de aanwezigheid ervan voelen. Dat klinkt misschien of het een vaag iets was, maar dat was het helemaal niet. De aanwezigheid was zo sterk, dat het echter voelde dan de rest van mijn omgeving. En het was ook niet echt alsof de aanwezigheid in mijn kamer was, maar alsof het vanuit een andere dimensie deze dimensie binnen kwam en delen van mijn kamer werd. Eerst cirkelde het wat om mij heen "door de kamer" en toen raakte het delen van mijn armen/benen aan en voelde ik dat het deze op dat moment begon te animeren. "Ik" maakte toen bewegingen die menselijk onmogelijk leken. Zo vloeiend/gracieus. Toen ik het toe liet en over me heen liet komen voelde ik dat het bezig was om me van binnen uit met de kracht van liefde te helen. En dan niet menselijke liefde, maar een veel diepere tastbaardere liefde. Alsof het vloeibaar was. Een van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad en helaas nooit weer gebeurd daarna.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mijn eerste keer xtc zag ik een hand met een potlood door de lucht vliegen, deze hand tekende zo ouderwets trein station, hoe langer ik er naar keek hoe moderner en groter de trein station werd. En hij ging dwars door de vrachtwagen heen, je zag alleen nog maar een klein stukje van de trailer en de cabine. Ik was flink mind fucked erdoor :tongueout:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Heb dat 1 keer meegemaakt op paddo's of truffels, weet niet meer welke. Ik zag ook niet echt iets, maar kon de aanwezigheid ervan voelen. Dat klinkt misschien of het een vaag iets was, maar dat was het helemaal niet. De aanwezigheid was zo sterk, dat het echter voelde dan de rest van mijn omgeving. En het was ook niet echt alsof de aanwezigheid in mijn kamer was, maar alsof het vanuit een andere dimensie deze dimensie binnen kwam en delen van mijn kamer werd. Eerst cirkelde het wat om mij heen "door de kamer" en toen raakte het delen van mijn armen/benen aan en voelde ik dat het deze op dat moment begon te animeren. "Ik" maakte toen bewegingen die menselijk onmogelijk leken. Zo vloeiend/gracieus. Toen ik het toe liet en over me heen liet komen voelde ik dat het bezig was om me van binnen uit met de kracht van liefde te helen. En dan niet menselijke liefde, maar een veel diepere tastbaardere liefde. Alsof het vloeibaar was. Een van de mooiste ervaringen die ik ooit heb gehad en helaas nooit weer gebeurd daarna.
Klik om te vergroten...

Oh gaaf! Ik had dan mijn ogen gesloten (was het toen al half vergeten maar was er nog wel) en ik zag hem echt! Maar niet in beeld. Ik zag z'n energie soort van, dus....je ziet hem niet maar je visualiseert zijn energie waardoor ik hem wel zag maar niet in beeld. Ja het klinkt heel raar hoe ik het zeg overigens maar het lijkt net of je een soort 6de zintuig had.

Is changa niet iets voor jou?
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#11
BasvanHoven zei:
Ik probeerde je niet te overtreffen :wink:

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben dat jou ervaring universeler was, en die van mij misschien menselijker. Wat ik wel kan zeggen is, hoe ik het op dat moment ervaarde, was het werkelijk pure euforie, onbeschrijfelijk en intens, alsof alle stappen in mijn leven voorbestemd waren om tot dit moment samen te komen tot 1 klomp liefde. Het voelde zelfs zo perfect, dat ik me schuldig voelde.

Hoe beschrijf je emoties als je slechts woorden tot je beschikking hebt? Iets kan TE goed/slecht zijn voor woorden maar niet voor cijfers, die tellen gewoon door. Ik kan simpelweg niet in woorden beschrijven hoe het voelde, maar dat het BY FAR de beste ervaring uit mijn leven was staat vast.

Het overtreft een ervaring die ik had toen ik in groep 8 zat te kaarten met mijn toenmalige vriendengroep, wat tot mijn 6-apb ervaring altijd mijn beste ervaring ooit was geweest. Best wel treurig eigenlijk.

Maar ik dwaal af.
Klik om te vergroten...

Hoef niet te overtreffen :wink: maar omdat de drug die we namen wel een groot verschil hebben gok ik dat het iets anders was.

Ook al zijn we allebei tot de conclusie gekomen waar het allemaal om draait, dus het lijkt ook weer té veel op elkaar haha.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yaizer zei:
Oh gaaf! Ik had dan mijn ogen gesloten (was het toen al half vergeten maar was er nog wel) en ik zag hem echt! Maar niet in beeld. Ik zag z'n energie soort van, dus....je ziet hem niet maar je visualiseert zijn energie waardoor ik hem wel zag maar niet in beeld. Ja het klinkt heel raar hoe ik het zeg overigens maar het lijkt net of je een soort 6de zintuig had.

Is changa niet iets voor jou?
Klik om te vergroten...
Een zesde zintuig ja: intuïtie. Wat ook wel het het derde oog wordt genoemd denk ik. Je ziet niet-fysieke dingen die - hoewel ze niet fysiek zijn - echter zijn dan de fysieke wereld. Tenminste, dat is mijn opvatting. Maar dat zou ieders opvatting zijn na zo'n ervaring.

Changa lijkt me wel wat voor mij ja, maar nog niet tegengekomen. Ben verder ook niet meer echt op zoek naar nieuwe drugervaringen. Staat wat op een laag pitje.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben wel jaloers op de mensen die Visuals krijgen van MDMA en gerelateerde stoffen. dat is mij nog nooit overkomen, zelfs niet boven de 10 pillen, enige wat ik dan heb is een vertroebeld zicht.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yaizer zei:
Oh gaaf! Ik had dan mijn ogen gesloten (was het toen al half vergeten maar was er nog wel) en ik zag hem echt! Maar niet in beeld. Ik zag z'n energie soort van, dus....je ziet hem niet maar je visualiseert zijn energie waardoor ik hem wel zag maar niet in beeld. Ja het klinkt heel raar hoe ik het zeg overigens maar het lijkt net of je een soort 6de zintuig had.
Klik om te vergroten...
Bedoel je niet gewoon dat je de entiteit heel duidelijk kon voelen ipv daadwerkelijk te zien? Dat herken ik in ieder geval wel van een aantal DMT en changa trips, dat ik echt zeker wist dat er een entiteit bij me was maar dat ik die niet kon zien. Zelfs 1 keer gehad dat ik weet dat de entiteit me aan de hand nam om me dingen te laten zien en dat die entiteit een vrouw was, maar dan dus zonder echt iets visueels van die entiteit mee te krijgen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan niet voor Yaizer spreken, maar in mijn geval was het niet gewoon 'voelen'. Ik zag het zonder dat er een afgebakend iets was om te zien. Beetje zoals in die film Predator, dat dat beest zo'n cloaking device of zo gebruikt. Maar dan een meer perfecte onzichtbaarheid. Uiteindelijk is het ook moeilijk los te zien van voelen natuurlijk, want de ervaring is 1 geheel.

'Zien' kan ook een breed begrip zijn. Je ziet je gedachten ook, maar niet met je ogen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Kan niet voor Yaizer spreken, maar in mijn geval was het niet gewoon 'voelen'. Ik zag het zonder dat er een afgebakend iets was om te zien. Beetje zoals in die film Predator, dat dat beest zo'n cloaking device of zo gebruikt. Maar dan een meer perfecte onzichtbaarheid. Uiteindelijk is het ook moeilijk los te zien van voelen natuurlijk, want de ervaring is 1 geheel.

'Zien' kan ook een breed begrip zijn. Je ziet je gedachten ook, maar niet met je ogen.
Klik om te vergroten...
En toch denk ik dat we het alle 3 over hetzelfde hebben, en het alleen alle 3 anders noemen. Zien zie ik persoonlijk echt als iets visueels, zien is ook maar slechts 1 van onze zintuigen natuurlijk. Dus iets wat je niet ziet, maar toch als zien beschrijft klopt naar mijn idee niet helemaal.

Het maakt het denk ik zo lastig te beschrijven omdat we iets willen beschrijven wat niet duidelijk aan een zintuig te koppelen is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja klopt, je kunt het nergens plaatsen. En het blijft psychedelica, waarbij diverse zintuigelijke waarneming toch vaak in elkaar overloopt. :wink:

Maar het heet (imo) niet voor niets het derde 'oog' en in'zicht'(!). Weten is ook een soort zien. Het toont zich voor je. Als ik die ervaring omschrijf als 'voelen', dan lijkt het alsof het een wazig niet goed definieerbaar iets was. Maar dat was het helemaal niet. Ik zag precies wat er gebeurde. Dat was misschien nog wel het meest opmerkelijke eraan. De normale trip leek ook helemaal verdwenen en uit het niets kwam er kraakhelder een entiteit schijnbaar uit een andere dimensie mijn wereld binnen. Alleen was het vormloos en niet te zien met de ogen.

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat het dan niet iets visueels is. Alleen vind ik wel dat 'zien' ook breder te zien (haha) is. Zoals altijd weer een kwestie van definities waarschijnlijk. :wink:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Kan niet voor Yaizer spreken, maar in mijn geval was het niet gewoon 'voelen'. Ik zag het zonder dat er een afgebakend iets was om te zien. Beetje zoals in die film Predator, dat dat beest zo'n cloaking device of zo gebruikt. Maar dan een meer perfecte onzichtbaarheid. Uiteindelijk is het ook moeilijk los te zien van voelen natuurlijk, want de ervaring is 1 geheel.

'Zien' kan ook een breed begrip zijn. Je ziet je gedachten ook, maar niet met je ogen.
Klik om te vergroten...

Echt precies dit.

Het is inderdaad een soort, weten / voelen / je hersenen willen het visualiseren iets. Het is echt te abstract om uit te leggen. Ik denk inderdaad dat het een soort derde oog iets is maar apart dat jullie precies het zelfde hebben meegemaakt. Vooral nu Mindless die uitleg gaf....precies dat dus.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aan de ene kant verbaasd het me dan ook weer niet dat onze ervaringen zo op elkaar leken. Dit was namelijk zo iets specifieks en zo iets wat ik mij nooit had kunnen voorstellen dat ik niet de enige zou kunnen zijn met zo'n ervaring. :wink: Waarschijnlijk zijn die dingen hier nu, maar merken we ze niet op.

En ja je mind wil het visualiseren.
V
VerduinLid
01-01-2024, 00:00
#20
(Dagen wakker van pep)

Achtervolgd worden door de maan.
Kinderlijkjes in de sloot.
Afgehakte paarden hoofden.
Dat wijf van the ring, zwart haar, wit vies jurkje, blote voetjes. Stond midden in mijn woonkamer als een Mongool dus te kronkelen zoals in de film... Ik lag helemaal dubbel.

Een prachtig bos elf die achter mijn kast vandaan kwam...

Een wit gekleede non bovenop een klimrek

En vaak gevoel van mensen om mij heen, soms ook zien in mijn ooghoeken maar net niet, als ik dus alleen ben.
De " schaduwmensen " . Is altijd heel chill bij mij.
Nooit bedreigend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."