Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb er ook een tijdje mee geexperimenteerd. Ik werd er ontzettend moe van en viel als een blok in slaap na een halfuur inname. Ik geloof dat ik iets rond de 200mg innam. 3 a 4 tabletjes van 50mg. Maar als je wakker wordt ben je helemaal uitgeslapen. Dus ik zie ze eerder als slaappillen"
"Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen? My regards"
"Sorry dat ik deze koe uit de sloot haal (oude thread weer ophaal ipv een nieuwe te maken). Maar nu kan je misschien nog wat info uit vorige posters gebruiken. Ik heb thuis ook nog Acedicone gevonden, zo 5mg pilltjes 'tegen de hoest'. Ik ben er nog steeds niet achter hoeveel pilletjes (of hoeveel mg) je er moet nemen om er recreatief gebruik van te maken? Teveel van deze pilletjes zijn dodelijk als ik het doodskopje op het doosje mag geloven :P Ik zoek dus iemand met ervaring* Alvast thx"
"Ik heb hetzelfde als jou aan de hand. Het enige wat er "fout" zit is jouw interpretatie op de wereld. "Hoe je de wereld ervaart". Ik ben er wel zeker van dat drugs je een heel andere kijk op de wereld kunnen geven voor enkele uren. En daarna kun je er een les uit trekken. Adhv de drugs neem je stappen die je normaal niet zou doen, waardoor je een goede kans hebt om vertrouwder te geraken met nieuwe ervaringen."
"Bedoel je verlsaafd aan een bepaalde soort drug? Of verslaafd aan een roes hebben, zo even kwijt zijn? Ik denk dat veel mensen 'nood' hebben aan die roes, niet speciaal die ene drug. Bij mezelf is het toch zo. Ik verveel me vaak en dan hunker ik altijd naar zo een roes, maakt niet uit wat voor drugs ^^ Daarom dat ik zelf niets bezit, ik zou het gebruik niet kunnen controleren. (Bv het medicijnkastje eens gaan plunderen is een leuk voorbeeld)"
"Hmm. Het is nu al een beetje te laat eig Zullen zien wat het geeft dan."
"Geen problemen ondervonden. (+Lachgas was epic) Erg goed getript, uitbollen was wel lastig. Ik bleef zo gejaagd en rusteloos, dus ik kreeg het (idiote) idee om een goeie slok whiskey te nemen. En toen was ik verveeld geraakt en (nog steeds rusteloos) buiten dan maar wat gaan wandelen in de kou van -5°. Toen ik terug binnenkwam kreeg ik een zeer harde klop van de warmte en moest voor een halfuur uitzieken (en koorts) op zetel. Dan wat gegeten en terug oké Ik vergeet altijd te eten waardoor ik opt einde van de trip onderuit ga."
"Arthur King zei: Ik vermoed zo van wel, er zit geen rare schimmel op? Ik zou ze wel proberen fijn te malen, voordat je er thee van zet. Klik om te vergroten... Toen ik ze aankreeg zat er een witte schimmel op. Maar die kon geen kwaad had ik gelezen. Nu ik ze uit het keukenpapier rolde waren ze wel nogal donker. Bruin tot bijna zwart. Nog goed?"
"Arthur King zei: Waarschijnlijk wel ja, zolang ze niet erg vies ruiken zal het wel goed zitten. Ik vind het altijd een beetje naar aarde ruiken. Klik om te vergroten... Ja ze ruiken idd naar aarde. Ofja , de thee toch. En niet kunnen malen maar dat zal ook geen prob zijn. thanks"
"Die bijna dood ervaring shit heb ik ook altijd ! Mijn bewustzijn over mijn zicht (dus wat ik zie op dat moment) valt weg. En dan kan ik zooo diep nadenken, en kvind mezelf dan altijd zo slim want ik bedenk de hele tijd oplossingen ."