Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

lespaul zei:
had lsd, en iemand naast me kreeg epelepsie aanval

zag er uit als of hij van binnen uit opgegeten werd. zag bloed alle kanten uitvliegen.

toen kon ik even een flink aantal uren aan me zelf gaan lopen knutselen :confused:
Klik om te vergroten...
Heftige shit. Kan me niet voorstellen hoe ik op dat moment had reageert. :openmouth:
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Tijdens een paddotrip zag ik ooit een dikke kruisspin aan een draadje hangen. In m'n trip was het echter een enorme glimmende metalen robotspin die regenbooglasers in 't rond schoot.

M'n 2 trippartners zagen precies hetzelfde.

In een andere trip liep ik door een gang die was bekleed met schrootjes hout. Terwijl ik door die gang liep veranderden alle knoesten in het hout in ogen die mij volgden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik zie heel vaak ergens gezichten in (als ik vluchtig kijk, maar als ik het dan controleer zie ik wel wat het echt is).. Daar hoef ik niet eens voor te trippen :P
In een paddotrip had ik eens mn schoenen uitgedaan omdat ik in de natuur liep, maar toen ik mn schoenen weer wilde aandoen, bewogen mn veters net alsof het wormen waren. Een strik leggen was dus gewoon niet te doen. Dat was nog wel een leuke visual..

Mn engste was in dezelfde trip toen ik terug was gegaan naar een huis en daar een vlieg op de muur zag zitten. Ik pakte een krant om hem dood te slaan, maar ook al sloeg ik precies op de plek waar hij zat (meerdere keren), dat beest bleef op dezelfde plek zitten zonder dood te gaan :openmouth: Aangezien de andere 2 in de kamer precies hetzelfde zagen, schrokken we wel even. Maar omdat ik wist dat het een visual was draaide ik me gewoon om en ging weer iets anders doen.
Gewoon geen aandacht aan besteden als het te freaky wordt is mijn motto :wink:
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

aan kigh:

nou ik heb alles bij elkaar geschreeuwd op dat moment. heb ik daarna nog wel een paar maand last van gehad, achtervolgings waan enzo... maar das allemaal weer over.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

op paddo's werd ik aangevallen door een gigantisch leger van spinnen en andere beestjes
en ik vond het maar dood eng
verder geloofde ik heilig dat ik nooit meer uit die trip zou komen en raakte ik helemaal in paniek
gelukkig had ik een sitter want ik begon mezelf te wurgen :confused: :rolleyes:
en verder de "normalere" dingen zoals mijn onderkaak die ineens weg was enzo
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

lespaul zei:
aan kigh:

nou ik heb alles bij elkaar geschreeuwd op dat moment. heb ik daarna nog wel een paar maand last van gehad, achtervolgings waan enzo... maar das allemaal weer over.
Klik om te vergroten...
Erg erg heftig. Weetje wat de dosis was?
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

ongeveer 300 mics waren hotlips ( rollingstones logo ) die waren getest op 200 mics.
had er ander half gehad dus...
heb na die tijd nog maar 2 keer weer getript op acid.
waarvan ik 1tje ook fout ben gegaan. zoals ik dat toen dacht loste mijn lichaam op in de lsd wereld.
en daarna nog een keer, was niet super relaxt maar ging goed.
das inmiddels anderhalfjaar geleden dat ik voor het laast acid heb gedaan.

binnen kort als het beter weer word ga ik het nog maar weer is proberen... ben er weer klaar voor heb ik het idee.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

ik heb voor ik fout ging al aardig wat getript op acid, 2 jaar lang gemiddeld 1 keer in de maand.
ik weet hoe leuk het kan zijn, alleen moet ik mijn hoofd daar weer klaar voor maken.

ik mis het namelijk wel trippen op een feestje. en de gedachte gang die je dan hebt.
het is niet dat ik me zelf opdring richting de lsd. denk er veel over na en heb nu geen negatiefe gevoelens meer naar lsd toe. dus ben er weer klaar voor!

thats why.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Wacky zei:
Een tip:

Als je LSD gebruikt hebt en je ziet iets merkwaardigs, denk dan dat het aan de LSD ligt.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Dokter Wacky aan het woord

:tearsofjoy:

Angramar Temenos zei:
Bij LSD vind ik het heel makkelijk, ik word er nooit echt wappie of van't paadje af van in m'n hoofd.. Beetje trippy gedachtegang maar visuals vooral die hem het meeste doen.. Wat ik met LSD op ook zie, heb altijd iets van "woow, vette visuals". Terwijl ik als ik wappie ben etc, nogal paranoide ervan kan worden.
Klik om te vergroten...
Nou ineens ben niet echt wappie, terwijl de laatste keer dat ik je zag je zei dat je te vaag was om normaal te doen?

Mijn vaagste en engste visual was nog wel dat ik alleen tripte op paddo's en het erg slecht viel. Ik heb toen lijken uit het plafond zien vallen en oplossen terwijl ze de grond raakten. :(
Op LSD heb ik nooit hele heftige visuals, ooit ga ik nog eens voor een bizarre dosis en een egodood.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

twee jaar geleden was er iemand dood gegaan in de trein( hartstilstand), en vlak voor instappen een joint gehad

De trein stopte.
Mochten we de trein niet uit. en werd iedereen ondervraagd. toen t goed begon te werken, stonden er allemaal politie en een ambulanse met zwaailicht op het perron, dacht ik dat ze voor mij kwamen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

mijn raarste visual ooit was op paddo's toen het hoofd van een maat van mij in elkaar draaide als een vortex en ondersteboven weer te voorschijn kwam als het hoofd van zijn broertje.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Bij LSD vind ik het heel makkelijk, ik word er nooit echt wappie of van't paadje af van in m'n hoofd.. Beetje trippy gedachtegang maar visuals vooral die hem het meeste doen.. Wat ik met LSD op ook zie, heb altijd iets van "woow, vette visuals". Terwijl ik als ik wappie ben etc, nogal paranoide ervan kan worden.
Klik om te vergroten...
Nou ineens ben niet echt wappie, terwijl de laatste keer dat ik je zag je zei dat je te vaag was om normaal te doen?
Klik om te vergroten...

AT lult altijd de boel bij elkaar en gaat zijn eigen verhalen geloven :wink: De ene keer zegt ie dit, dan weer dat..
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Laatste keer op truffels...Lag in bad en hoorde opeens een heel hard fel geluid door me hoofd schieten :grin: Schrok er zo van dat ik gelijk opstond om te gaan douchen :confused: :grin:

Even wat drinken gaan halen toen ik uit bad ging, terug naar de badkamer en zie overal bloedspetters, plassen bloed door de hele badkamer liggen...deur dicht gedaan en gesprint naar me kamer :wave: :openmouth: :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik weet nog wel een jaar geleden bij een vriend van mij bij hem thuis, allebij 1,5 portie truffels genomen. En toen ik naar het toilet ging in de piek gebeurde me toch iets vreemds. Ik stond daar lekker te zeiken en ik keek naar de vloer van het toilet(zijn allemaal zwart met witte tegeltjes om en om). En toen begonnen de tegels van de vloer te golven en te draaien, en een voor een vielen ze de diepte in. Welke diepte vraag je je af, nou er was opeens niks meer onder dat huis. Een grote zwarte duisternis. En die wc pot stond nog, en ik ook. Maar inmiddels waren alle tegels verdwenen, ik zag er nog een paar verder en verder de diepte in verdwijnen.
En dat was best freaky, maar toen ik eenmaal doorhad dat ik nog stond op vaste grond(die ik niet kon zien) vond ik het wel grappig. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

djstayla zei:
Laatste keer op truffels...Lag in bad en hoorde opeens een heel hard fel geluid door me hoofd schieten :grin: Schrok er zo van dat ik gelijk opstond om te gaan douchen :confused: :grin:

Even wat drinken gaan halen toen ik uit bad ging, terug naar de badkamer en zie overal bloedspetters, plassen bloed door de hele badkamer liggen...deur dicht gedaan en gesprint naar me kamer :wave: :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...
Jij gaat eerst in bad en dan douche je nog een keer? Verspiller!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik ben een beetje lui dus ik pluk men rare harde visuals even uit de trip reports waar ze in staan. Ik kopier gewoon ff de hele stukjes met vette visuals en dan doe ik vet gedrukt wat het raarste er uit was.

Op zo'n 100 ug LSD:
Bij gebrek aan beter vermaakt besloten we maar naar het grind te kijken en.. wow!
Het grind bestond uit gezichten, met handen erop, en een soort skeletachtige bomen, en alles bewoog in het ritme van de patronen, de patronen veranderde ook steeds, dan waren ze weer helemaal abstract, in prachtige kleuren over de grond aan het trekken, die de hele tijd bewogen, van vorm veranderde, heel fractal achtig. Als ik weer wat dichterbij keek werden het weer gezichten, vervolgens handen. Op dat punt vroeg ik wat V er in zag, zij vond het huisjes. Op dat moment werden de gezichten half gezicht half huis, wat er natuurlijk een beetje vreemd uit zag. Al beschrijvend keek ik verder. Sommige dingen waren zo appart dat ik de worden er niet voor kon vinden. Zoals achterover biddende pest lijdende christenen in grote circels die zichs teeds achterover lieten vallen en daarop dicht tot botten er daarna stof vergingen. Een moment water waren het allemaal katten die steeds hun op een andere kant op draaide, en al hun ogen vormden samen ook weer hele interessante patronen.

Op zo'n 150 ug LSD:
Ik keek naar een ander persoon die meer in het licht stond en na een tijdje te kijken was de persoon ineens doorzichtig, er zat alleen een zwart randje omheen, verder zag ik de achtergrond op de persoon geprojecteerd. Als de persoon liep zag ik dat niet, gewoon 2 secconde later de outline op een andere plaats. Ook deze persoon zag ik toen geheel verdwijnen.

Wat ik toen zag was beeldschoon, en erg los van de wereld. Als punt om te staren koos ik bladeren tegen een langzaam lichter wordende ochtend lucht. Als ik niet knipperde stroomden de patronen verder in afstand, en vielen alle detailkleuren weg tot alleen wit, zwart en vaalgroen over waren. Die patronen draaiden door elkaar en op een gegeven moment zag ik de hele wereld niet meer, alleen die patronen, en ze waren geen patronen meer maar pure wiskundig volledige kloppende fractals, van het soort dat je met ultrafractal 3 zou kunnen maken, die waren wit en bewogen en stroomden en draaiden verder in. Toen begon het zwart ineens te groeien, het stroomde in de fractals en er zat ineens een enorm zwart stuk in. Toen ik knipperde zag ik dat er gewoon rook van het vuur voor de bladeren hing en het vuur rookte ineens enorm! Tijdens dat te zien zei ik haast non stop: woow.. wow.. wooow.. WOW! wooww!... wooww.. WOW! en dat ging een tijdje door, uitleggen lukte natuurlijk voor geen meter.

Ik keek naar de wolken, die waren erg druk aan het bewegen, de hele lucht over, in patronen, naar half concrete vormen naar patronen. Langsaam sloop er een goud kleur in en de patronen verminderden steeds, en kwamen dan weer terug, tot ik even mijn ogen openhield, toen zag ik langzaam de hele wolken goud worden tot ze verdwenen en ik heel even naar een perfect blauwe lucht keek, tot ik knipperde en ze natuurlijk weer terug waren.

120 ug LSD en lachgas:
De hele kamer zoemde goud licht uit, mijn spiegel was blauw met rood en volledig weggezakt en de kast zweefde nu door de ruimte. Het had sterk iets weg van een zon overgoten woestijn. Overal tussen door kwamen weer de egypisch aandoende mensen en patronen en mijn kast nam het nog een stapje verder en wisselde van onder naar boven als pyramide.

(en dezelfde 120 ug zonder lachgas)
De lucht was vaal rood met oranje en de bomen veranderden van de patroon tot fractal tot patronen, verschoven, groeiden uit, in, allemaal bizar realitisch, het was echt prachtig. Lichtgevende patronen gleden over de grond. In in de muren van de overkant zag ik menselijke silhouetten die als ik goed keek en een paar keer snel knipperde bleken te bestaan uit een mengeling van bomen en muren, er waren dus geen mensen. Ik zag ze echter wel door de bomen lopen en er vormden steeds weer gezichten.

Dit was echt ontzettend mooi. We gingen even op een muurtje zitten. Daar stond een prullenbak waarvan ik de kleur echt niet kon zien. Het werd het centrum van de visuals. Ik zag er vaak vreemde concrete bizarre afbeeldingen in, zoals bijvoorbeeld van twee gezichten die daarna de hele straat over gingen in een soort fractal verhouding.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Drientje zei:
Jij gaat eerst in bad en dan douche je nog een keer? Verspiller!
Klik om te vergroten...
Eh.. doet niet iedereen dat? Als je alleen een uur in je eigen vuil ligt word je niet bepaald schoon..
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Spor zei:
Freaky shit jong... Laatst was ik met een maat aan het trippen en toen liepen we ook rond 5 uur sochtend ergens heel ver van de bewoonde wereld en toen zei die opeens van "wat nou als we nu een klein kind tegen komen" en ik kan best wat hebben maar op dat moment leek me dat toch wel een van de minst relaxte dingen die ons kon overkomen...

OT: heb intussen zoveel vage visuals gezien dat ik niet meer echt kan zeggen wat nou de ergste waren. Gelukkig nooit enge dingen gezien, alles wat ik zie vind ik altijd wel leuk :)
Klik om te vergroten...

Dat heb ik een keer gehad. Keihard op portie ecuadoriaanse, wiet en alcohol (hoogmoed komt duidelijk voor de val...) en we liepen door een bos van rode bomen met tentacles, kwamen we opeens 2 kleine kinderen tegen met een hond. Ik had echt een beetje het F.E.A.R (game) effect al was het niet heel erg eng (ik had het te druk met de wereld verwerken :P).

Andere wazige visual uit de zelfde trip is dat ik eerst een drukke weg over moest steken en de auto's er super schattig uit zagen. Ze zoefden heel lief en ze hadden rode wangetjes, hoewel ik wel het gevoel had dat het niet bijzonder bevordelijk voor mij zou zijn om ze aan te raken. Toen ik daarna een stukje verder liep, kon ik vrijwel maximaal 5 meter voor me kijken en de wereld daarachter werd gewoon opgebouwd (huizen pleurden uit de lucht enzo).
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik heb een keer iets vaags gehad op paddo's. Ik was in een club en ging naar de WC. Toen ik op de WC zat keek ik naar rechts. Daar zaten alleen witte tegels op de muur, maar ik zag er mezelf op in spiegelbeeld, alsof er een spiegel hing. Was echt raar!!
W
WikihanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Gister op paddo's en passiflora incarnata, 'n hele rare ervaring.
Door op verschillende dieptes te concentreren kon ik in verschillende werelden kijken. Als ik het meest ver weg keek zag ik gewoon mijn eigen kamer, maar met foto's van mensen op de muur geprojecteerd, als een soort reliëf. Keek ik wat meer in het midden Dan was ik in een kleine kamer met allemaal dansende mensen, maar de bewegingen waren niet vloeiend maar elke seconde was er een ander beeld en vloeiden in elkaar over. Ook was het niet normaal verlicht, maar helemaal fluoriserend . En als ik vlak voor me keek was er een wereld van allemaal draaiende raderen. Heel appart. gewoon allemaal ook met open ogen. En met ogen dicht zag ik weer totaal andere dingen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."