Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog maar ene keer een hallucinatie gehad. Dat was na een avond/nacht speed en vrij veel wiet. Was al bijna 24 uur wakker en weinig tot niets gegeten. Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was en werd op mijn wenken bediend.
Tegen de ochtend lag ik (eindelijk) moe in bed en in ene stond daar levensecht en levensgroot Tijgertje! Uit Winnie de Pooh. Gewoon op de andere helft van mijn twee-persoonbed! Eerst was het echt zoals Tijgertje uit de films en enkele seconden later bleek het een mens in een Tijgertjes pak. Maar zooooo echt! Ik kon knipperen met de ogen, weg kijken, rechtop gaan zitten maar persoon in Tijgertjes kostuum bleef op mijn bed staan!
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!

Verder alleen lichte patronen en ademen van objecten gezien op 2cb. Dat was niks mega indrukwekkend qua visuals vond ik. Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond. Notting special as they say.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was
Klik om te vergroten...
Grappig, bij mij is dat soms precies andersom. Maar zelfde uitgangspunt denk ik. :)

De Dunne zei:
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
Klik om te vergroten...
Leuk verhaal, en maf zeg zo’n levensechte hallucinatie!

De Dunne zei:
Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond.
Klik om te vergroten...
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.
Nice.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Horrorclowns tijdens closed eyes visuals van de 2cb. Het erge was dat de visuals/space met mn ogen open alleen maar erger waren om te handelen.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik met een vriend een keer halverwege de ochtend besloot naar onze tenten te gaan (en we allebei weinig slaap en veel pep te verduren hadden gekregen) hadden we dezelfde hallucinaties.
We keken al een paar minuten steeds naar dezelfde blaadjes en tentflapjes die wapperden in de wind (bleek later dat het dat was), en uiteindelijk gingen we aan elkaar vragen of we hallucineerden of dat er echt een paar in grijs geklede mensen heel vreemd stonden te dansen in die struik en achter die tent.
Omdat we precíes hetzelfde zagen dachten we dat het echt was, maar het was zo maf dat er om 7 uur 's morgens mensen in slow motion stonden te dansen in struiken dat we besloten het te gaan checken. Tot op een meter afstand of zo bleef ik mensen zien dansen, en toen werden het ineens takken.

Geen hele rare of enge visuals, maar het feit dat we hetzelfde zagen en ervan overtuigd waren dat het echt was maakte het voor mij wel de meest indrukwekkende visuals.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lytje pole zei:
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.
Klik om te vergroten...

Ik heb alleen nog thuis gebruikt en maar een paar keer. Hoogste dosering was 19 mg. Zeker patronen gezien hoor, CEV ook wel wat. Kasten en vloeren ademde sterk. Maar niet zo levensecht als die Tijgertje.
Ooit ga ik eens truffels proberen en als dat bevalt een stap verder en LSD proberen. Ik heb nog nooit echt getript. Hoop dan echt hallucinaties te krijgen en echt mooie duidelijke visuals. Lijkt me prachtig! Zeker LSD trekt mij wel maar ben daar voorlopig nog niet aan toe.
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na een redelijke dosis xtc op een festival zag ik overal op de grond van die wegwerp treinkaartjes liggen heel raar en k heb de hele avond nagedacht over hoe het kon. Niet nagedacht dat t miss niet zo was in de realiteit, dat kwam pas de volgende dag in me op haha
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zat op me kammer wat speed on te kappen na dat het net droog was en dacht in mijn ooghoek een raam in mijn muur teze zien waar me ouders door heen keken ik schrok me zo rot dat ik me telefoon uit refelex door de kamer smeet. Was trouwens gewoon een bureau wat tegn mijn muur
Was op dat punt om en en nabij de 50-60 uur wakker van de speed me niet exact meer herineren hoe lang.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."