#1
Ik heb nog maar ene keer een hallucinatie gehad. Dat was na een avond/nacht speed en vrij veel wiet. Was al bijna 24 uur wakker en weinig tot niets gegeten. Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was en werd op mijn wenken bediend.
Tegen de ochtend lag ik (eindelijk) moe in bed en in ene stond daar levensecht en levensgroot Tijgertje! Uit Winnie de Pooh. Gewoon op de andere helft van mijn twee-persoonbed! Eerst was het echt zoals Tijgertje uit de films en enkele seconden later bleek het een mens in een Tijgertjes pak. Maar zooooo echt! Ik kon knipperen met de ogen, weg kijken, rechtop gaan zitten maar persoon in Tijgertjes kostuum bleef op mijn bed staan!
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
Verder alleen lichte patronen en ademen van objecten gezien op 2cb. Dat was niks mega indrukwekkend qua visuals vond ik. Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond. Notting special as they say.
Tegen de ochtend lag ik (eindelijk) moe in bed en in ene stond daar levensecht en levensgroot Tijgertje! Uit Winnie de Pooh. Gewoon op de andere helft van mijn twee-persoonbed! Eerst was het echt zoals Tijgertje uit de films en enkele seconden later bleek het een mens in een Tijgertjes pak. Maar zooooo echt! Ik kon knipperen met de ogen, weg kijken, rechtop gaan zitten maar persoon in Tijgertjes kostuum bleef op mijn bed staan!
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
Verder alleen lichte patronen en ademen van objecten gezien op 2cb. Dat was niks mega indrukwekkend qua visuals vond ik. Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond. Notting special as they say.