Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Willempjuh zei: Een keer na een avond goed door blowen zat ik in de bus en had ineens het gevoel dat ik viel... schrok tog wel even goed wakker... weet niet of je dit een gevoelshallucinatie kan noemen maarja... Klik om te vergroten... Dit heeft BIJNA iedereen wel eens. Dit is wanneer je bijna in slaap valt. Stukje tussen slapen gaan en wakker worden, dan heb je het gevoel dat je ergens afvalt ofzo terwijl je vaak gewoon in bed ligt."
"Leeftijd: 18 Opleidingsniveau: Havo (5e klas) Thuissituatie: Moeder, broertje, zusje (gescheiden ouders) Hoe ben je in aanmerking gekomen met cannabis? besloten te proberen met vrienden Wat is de reden dat je cannabis gebruikt? nieuwschierigheid Zijn er ook andere drugs die je gebruikt? Zo ja, welke? rare vraag, ik geef wel antwoord op dat ik oiit gebruikt heb: Paddos,XTC,hasj,wiet,speed,cocaine,2CB. Hoelang gebruik je? Wanneer? Hoe vaak? een jointje doe ik elke weekend, andere(hardere) drugs ongeveer eens in de 2 maanden Hoeveel geld geef je er per week aan uit? 10 euro? Samen met vrienden of liever alleen? Ligt toe: Altijd met vrienden, kan ik nog beetje lachen :P Hoe kom je aan de cannabis i.v.m. je leeftijd? Voor me 18e al gebruikt, zat mensen die kunnen regelen, nu haal ik daar nog, Shops geven te weinig. Weet je wat de gevolgen van cannabis zijn? Ja dom worden togh? Dat leer ik wel weer bij Denk je erover na om er mee te stoppen? Nee, ik merk geen negatieve effecten behalve een beetje vergeetachtig op sommige momenten, mijn schoolcijfers hebben er neit onder geleden. Vind jij jezelf afhankelijk van de cannabis? Zo ja, Heb je overwogen om naar een afkickkliniek te gaan? nee, heb wel eens 2 maanden gekeken of ik verslaafd was, na 2e weekend dacht ik er nietteens meer aan. Zijn je ouders van je cannabisgebruik op de hoogte? Hoe gaan zij hiermee om? nope, en wil ik zo houden. Omdat ze slechte gedachtes hierover hebben door propaganda. Wat vind jijzelf van cannabis? (Had je het liever helemaal niet gekend? Moeten bijvoorbeeld de coffeeshops sluiten, of juist toegankelijk zijn voor iedereen ongeacht leeftijd? Of dienen er andere maatregelen worden getroffen? Kortom wat vind jij van de wet over cannabis): 18 + is goede leeftijd maar als mensen die jonger zijn willen gebruiken dat gebeurt dat ook, ookal is wiet volledig illegaal in een land. Heb je zelf nog wat extra’s te vermelden? Schilder ons niet af als junkies"
"Valt me wel op dat er veel mensen van Havo gebruiken:P of tenminste de moeite nemen om dit in te vullen"
"Ik heb 2x meegemaakt dat ik echt OUT ging van alcohol. 1x was met 2 kleine flesjes rum, en de andere keer met 1 fles bacardi lemon. Ik weet niks meer van die avond maar volgens me maten heb ik van 10-2 out op de grond gelegen en ben ik toen ik bij kwam naar huis gegaan. maar ook als ik op het moment zelf nog controle over mezelf heb vergeet ik wat ik die avond gedaan heb. Soms een hele avond soms alleen bepaalde momenten of een plek waar we heen zijn geweest. kater die is er altijd wel helaas"
"whaha mooie reacties hierop :P"
"sincy zei: ik herinner het me meestal tot ong. 11 glazen dan word het zwart Klik om te vergroten..."
"Ik neem elke drug die me wordt aangeboden naar een bier of 10. Hou dr zo van! :P"
"Schuldig, Nadat ik genoeg gedronken heb altijd zin in drugs f et nou een jointje is of sos. Maar het liefste dat sos natuurlijk. Lekker combi is dat."
"Hey allemaal Ik had ff een vraagje over 2CB. Namelijk het volgende, Hoe slecht is het voor je? En zijn er mensen die na veel gebruik last hebben van verslaving? ( zo ja lichamelijk/of gewoon in je kop) Ik weet dat ik gewoon moet googele maar kben 3 sites tegengekomen die vermelde hier weinig over te weten. Dus dacht ik, dat weten de DF'ers wel. Alvast bedankt V"
"Ja ik krijg vaak veel haar en pis me kamer onder. Of is de weerwolf grap al gemaakt? Ik ga nu pas lezen"