#1
Is je huis middelenvrij?
Zeker. Schoongemaakt en wel door m'n familie.
Is je huis middelenvrij?
Is je huis middelenvrij?Ik ben nu aan het wachten op m'n vervoer naar huis toe. Laat vanavond wel weten hoe de eerste dag gegaan is. Vanochtend niet anders dan alle andere ochtenden sinds dag 5 ofzo clean. Gespannen, vaag in me kop en spierspanningen.
Maakt weinig uit neem ik aan. Je kunt nog iets zieker worden en afkick kan misschien nog wat erger worden, maar kwestie van dagen en je wordt zeker beter. En veel beter zelfs verwacht ik.Twijfelend wat nu door de afkick komt en wat nu door het ziek zijn komt.
Maakt weinig uit neem ik aan. Je kunt nog iets zieker worden en afkick kan misschien nog wat erger worden, maar kwestie van dagen en je wordt zeker beter. En veel beter zelfs verwacht ik.
Lekker even ziek zijn in bed zal je goed doen.
Heel veel sterkte weer toegewenst deze dagen!
Ik heb ook reeds jaren een benzo verslaving die komt en gaat. De laatste jaren ben ik keihard geworden als ik wil stoppen en doe ik dat cold turkey. Vandaag (opnieuw) mijn 1e 0.0mg dag ... Weet ondertussen al welke verschijnselen ik ga ervaren... Vooral zeer associaal en teruggetrokken uit het dagelijkse leven zijn mijn ervaringen voor vandaag. Mijn advies is, laat alle ervaringen naar je toe komen, noteer ze eventueel met intensiteit en duur. Zo tast je bij een eventuele latere herval niet te erg in het duister. Succes!Pfff. Wat is dit verdomme heftig en intens zeg. Máár ik sleep mezelf erdoorheen. Nu voel ik echt wat benzos voor troep zijn.
Vandaag op 25mg inmiddels al. Hardcore manier van benzo afbouwen. Ik wist het van te voren maar kan natuurlijk nooit echt inschatten hoe het is.
Maar in feite ben ik geïmobiliseerd. Niet de gehele dag door maar het zijn aanvallen/momenten van die glutamaat stormen. Waar ik van geschrokken ben is hoe agressief ik ben geworden gisteren tegen een staflid. Officiële waarschuwing gekregen. Verbaal agressief. Ik kon me achteraf niet zoveel herinneren van wat ik allemaal gezegd heb. Zwart voor me ogen. Daarnaast ook heftige angsten.
Verder als ik me inspan tijdens de wandeling en me lang heb geconcentreerd voor een gesprek bijvoorbeeld ben ik echt compleet gesloopt. Zó duizelig, zwak en misselijk. Moet echt even gaan liggen dan. Vlekken in me ooghoeken, zweten en tot slot zelfs trillen. Deze intensere manier van trillen heb ik nog nooit ervaren van benzo afkick.
@Alinde Inmiddels de angst voor een insult los gelaten. Ik kan eigenlijk niks extra's qua stress nu erbij hebben. Als het gebeurd gebeurd het; zo niet dan niet. Whatever.
Ik kon het weten vooraf he. Is verder geen zielig zijn praatje. Dit is de pure horror van benzo afkickverschijnselen en dan sta ik nog theoretisch gezien vrij ver van de 0 af. 25mg is een hoge dosering Diazepam nog steeds.
Maar goed. Ik trek mezelf erdoorheen; heb veel steun aan de staf maar veel kunnen ze ook niet doen. De structuur hier helpt me ook goed. Dus ja.
Thats it weer fftjes.
Lekker gappie je kan het! Goed bezig man. Gaat je lukken. Alles wat je voelt is normaal gaat uiteindelijk allemaal weg.Ik verwacht dat dit echt het laatste stukje acute ontwenningsverschijnselen zijn ook. Nu dag 9 zonder Diazepam. Weet uit ervaring dat de piek van de afbouw meestal lag rond de 10 dagen.
Ik heb eerder deze opname ook echt enorm heftige dagen gehad. Dus ik hoop echt dat ik me snel iets menselijker ga voelen. Tuurlijk zal ik PAWS overhouden, maar zo hypersensitief als dat ik nu ben poaah.
Laat het verder gewoon even over me heen komen nu nog. Ik blijf het zeggen, naar mijn mening ben ik te vroeg al ontslagen. Helaas is dat gewoon de ellende van een detox opname. 80mg in 3 weken verdomme hey.. 😅🥴
Bedankt voor jullie steun DF.![]()
Laat het verder gewoon even over me heen komen nu nog. Ik blijf het zeggen, naar mijn mening ben ik te vroeg al ontslagen. Helaas is dat gewoon de ellende van een detox opname. 80mg in 3 weken verdomme hey.. 😅🥴
Maar krijg jij geen thuis detox -verpleegkundig dan? Ik zit ook zo hoog qua dosis dat ik dat nooit in de kliniek allemaal ga kunnen afbouwen. Maar ik krijg als ik na de kliniek naar huis ga na 3 weken elke dag thuisbezoek van een detoxverpleegkundige die me in de gaten houdt en controleert. Voelt wel zo veilig.
Wat een goed nieuws dat je al 9 dagen er vanaf bent. Ik had ook niet van een detox-verpleegkundige gehoord. Lijkt me een fijne optie.Ik verwacht dat dit echt het laatste stukje acute ontwenningsverschijnselen zijn ook. Nu dag 9 zonder Diazepam. Weet uit ervaring dat de piek van de afbouw meestal lag rond de 10 dagen.
Ik heb eerder deze opname ook echt enorm heftige dagen gehad. Dus ik hoop echt dat ik me snel iets menselijker ga voelen. Tuurlijk zal ik PAWS overhouden, maar zo hypersensitief als dat ik nu ben poaah.
Laat het verder gewoon even over me heen komen nu nog. Ik blijf het zeggen, naar mijn mening ben ik te vroeg al ontslagen. Helaas is dat gewoon de ellende van een detox opname. 80mg in 3 weken verdomme hey.. 😅🥴
Bedankt voor jullie steun DF.![]()
Succes
Had jij ook dat je voor elk geluidje en lichtje gevoelig werd op het laatst? In ieder geval goed volgehouden
@Raver je kan misschien wel melatonine proberen om toch te kunnen slapen
Melatonine kan je ook slikken voor andere goeie dingen dan alleen slapen. Ik zou het zeker wel slikken aangezien het ook vrije radicalen en dergelijke opruimd.Dan heb je geen melatonine nodig.
Hoe lang slaap je eropBij de psychiater Citalopram druppels gevraagd zodat ik het rustiger kan opbouwen om zo hopelijk de bijwerkingen van angst en paniekaanvallen te minimaliseren. Kan me niet voorstellen dat ik nóg dieper de put in kan dan ik nu al zit.
Zodra ik wakker word en de benzo's zijn voor een gedeelte uitgewerkt dan heb ik enorme last van een soort adrenaline rush in me lijf. Wat ik echt als enorm onprettig ervaar. Lijkt wel alsnog m'n hele stress systeem in de war is geraakt de afgelopen maanden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."