Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Het is leuk dat je de namen van alle power rangers kent maar dit is een drugsforum Klik om te vergroten... Is een vraag waar ik graag serieus antwoord heb dus mocht iemand me daarin kunnen voorzien dan graag. Bvd!"
"Casrus zei: Super Kama ken ik niet. Wel Cobra. Klik om te vergroten... Goede ervaringen mee, ook in combinatie met drugs? Zo ja, met welke?"
"Iemand een gefundeerde indicatie wat voor straf je krijgt als je met 2,5 gram gepakt wordt als je de grens overgaat?"
"Blyatman zei: 3-MMC 3-Methylmethcathinone (also known as 3-MMC or metaphedrone[1]) is a novel stimulant-entactogen substance of the cathinone class. It is a structural analog of mephedrone (4-MMC) and was created as a legal designer drug after the banning of 4-MMC. The mechanism of action is not fully studied, but... m.psychonautwiki.org De thresholds voor OD durf ik niet te zeggen. Misschien een ander lid. Maar er zijn niet voor niets hier eenheden aangegeven. Klik om te vergroten... Hoe moet ik die info interpreteren, de hoeveelheid die bij oraal wordt aangegeven, per hoeveel tijd is dat? Als je 300mg pakt is dus heavy doses, na hoeveel tijd kan je beetje ok weer bij pakken en hoeveel?"
"PsyTekz zei: 300mg is eigenlijk wat je moet nemen op 1 avond. Gek he als je zo leest wat mensen wegsnuiven en slikken. Ik ken haast niemand die 1 dosis van een cathinone neemt en dan stop zegt. In werkelijkheid zou dat de leukste ervaring en de beste voor je lichaam moeten zijn. Je kan na de comedown dan gewoon eten, slapen en de volgende dag fris inzetten. Klik om te vergroten... Pfff, mijn ârecordâ is 8,5 gram in drie dagen. Wist wel dat dat niet ok was, maar dan snap ik wel dat mân lichaam aan het protesteren was. Bedankt voor je reactie!"
"DerHopmeister zei: Ik zit met hetzelfde. Er is genoeg te vinden over 3-MMC, maar gek genoeg erg weinig over normale doseringen. De research uit de verschillende topics samenvattend, zou dit volgens jullie een goed advies zijn voor een feest/festival zonder de rand op te zoeken en volledig van de kaart te zijn: Voor man (1,90 lang en 85kg): start met 150 mg 3-MMC (getest) oraal in caps, redose na 2 uur met 50 mg, tweede redose na 2 uur met 50 mg. Ben benieuwd naar jullie advies! Klik om te vergroten... Zelf doe ik op een festival: - 300 mg - 100 mg om het uur bijpakken - 300 mg 3 uur voor het einde om goed af te sluiten đ Ben rond de 1:80 en 76 kg. Heb zelf redelijk wat 3 mmc gebruikt, maatje van me pakt precies hetzelfde op een festival en die doet dit 4x per jaar."
"superlucy zei: hoort t idd om echt de eerste dagen van stoppen extreem vermoeid te zijn? ik kan echt niks, lig alleen maar in bed. Klik om te vergroten... Ben zelf gestopt met 3mmc vanaf 1 juli. Begin vond ik echt klote, en vanaf een week of drie stoppen voel ik me afwisselend helemaal top en helemaal fucked. Krijg wel steeds meer helderheid terug. Heel veel succes, het is echt de moeite waard om te stoppen!"
"miles zei: Even een update in de achtbaan die mijn leven heet... Ik heb in het laatste jaar eigenlijk zo half half een wel/niet relatie gehad met de leukste dame ooit Af en toe wel, en af en toe niet, omdat wij samen niet normaal doen kunnen, vanaf dag 1 weten we dat al, en het eindigt altijd in nachten lange chemsex binges die we ons allebij eigenlijk niet veroorloven kunnen ivm ons gezin. Daar komt dus bij dat mijn lievelings mens kanker heeft, en we al een hele tijd weten dat ze niet meer beter wordt, vorige week hebben wij op geheel eigen wijze afgesloten met een nacht in onze eigen stijl, en dit is dus de laatste keer geweest dat ik haar gezien heb. Deze week heeft ze mij laten weten dat er een datum is waarop ze de kanker zal voor zijn en dus zelf uit het leven stapt. Ik wist dat dit ging komen, we hebben het er vaak over gehad, maar wat een kutzooi blijft dit toch. Ik ben mega dankbaar voor de tijd die we gehad hebben, maar... Weet ik veel... Godverdomme ofzo, betere woorden heb ik ff niet Wat een kutbende Klik om te vergroten... PfffâŠwat een enorm heftig verhaal man⊠weet gewoon niet goed wat ik kan zeggen, wat ik ook zeg, het schiet tekort in wat je nu voor de kiezen krijgt⊠Wens je alle sterkte, succes, kracht en wijsheid toe!"
"Zeehond zei: Nogmaals ik wil niet oordelen. Mijn vraag is: waarom betrek je haar er niet bij, omdat ik denk dat je haar nodig zult hebben. Ik denk dat je bang bent om dit te doen, dat je het haar niet durft te vertellen wat er NU speelt. Kun en wil je dat aan ons beantwoorden? Klik om te vergroten... Kan ik beperkt antwoord op geven. Mijn vrouw en ik hebben een vrij wild leven gehad een aantal jaren. Zij heeft daar rigorous afstand van genomen en is een totaal ander leven gaan leiden. Het is een wonder (ze zou dit letterlijk beamen đ) dat we bij elkaar zijn gebleven en dat het zo goed met ons gaat. Van dit deel van mijn leven kan en wil ik niks met haar delen. We gunnen elkaar ons eigen deel van het leven, maar zijn daar geen onderdeel van bij elkaar."
"Vraagje: wat is beste icm 3mmc, gewoon kama, of super kama? Laatste doet ook iets met serotonine, maar weet niet of dat juist positief of negatief is aangezien 3mmc serotonine verbruikt? Alvast bedankt voor jullie reactie!"