Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerugval in benzo's, controleverlies.

Terugval in benzo's, controleverlies.

1105 antwoorden
113 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
-
#1
Raver zei:
Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig!
Klik om te vergroten...
Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag.

Zet 'm op. Even wandelingetje?
M
MezelfLid
-
#2
Raver zei:
Ik ben er al zo'n 6 maanden vanaf geweest. Momenteel kan ik niet stoppen met piekeren, rare fysieke tintelingen, bijna derealiseren, angstig, onrustig slapen, koude rillingen en die vreselijke onrust bij ontwaken. Alsof me hele zenuwstelsel weer van slag is.
Klik om te vergroten...
Let it be Raver.... Zie deze dip als tool om straks de rust weer "meer" bewust te zijn..... Als we deze dips niet zouden krijgen, zouden we zomaar niet meer bewust zijn, van de momenten dat we wel rust hebben.... dit zeg ik dan nu en vaak tegen mijzelf mocht ik momenten van onrust hebben.

Rust komt echt wel weer terug zoals het je/ons de vorige keer ook is gelukt deze weer te vinden....
Zo ben ik overtuigd dat het dit keer veel makkelijker teruggevonden gaat worden 🙏
D
DamiusLid
-
#3
Raver zei:
Ik ben er al zo'n 6 maanden vanaf geweest. Momenteel kan ik niet stoppen met piekeren, rare fysieke tintelingen, bijna derealiseren, angstig, onrustig slapen, koude rillingen en die vreselijke onrust bij ontwaken. Alsof me hele zenuwstelsel weer van slag is.
Klik om te vergroten...
Is je suikerspiegel ok?

Sterkte en rustig aan vandaag.
R
RaverLid
-
#4
_shikantaza zei:
Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag.

Zet 'm op. Even wandelingetje?
Klik om te vergroten...

Ah oke niet onbekend dus. Ik werk gewoon, en ben vandaag in de moestuin geweest. Zit niet met de pakkenneer iig.

Mezelf zei:
Let it be Raver.... Zie deze dip als tool om straks de rust weer "meer" bewust te zijn..... Als we deze dips niet zouden krijgen, zouden we zomaar niet meer bewust zijn, van de momenten dat we wel rust hebben.... dit zeg ik dan nu en vaak tegen mijzelf mocht ik momenten van onrust hebben.

Rust komt echt wel weer terug zoals het je/ons de vorige keer ook is gelukt deze weer te vinden....
Zo ben ik overtuigd dat het dit keer veel makkelijker teruggevonden gaat worden 🙏
Klik om te vergroten...

Ja dat is soms zo lastig he. Let it be, want man ik wil zo graag gewoon weer door met het leven. Dan kan zo'n fase echt weer heel beklemmend voelen.

Daarnaast, ik heb een mega crisisbrein met vele trauma's. Dus het voelt weer alsof ik terug ben waar ik was. Vind het ook wel beangstigend dat er geen zicht is op psychische hulp hier in de buurt. Gigantisch lange wachtlijsten.
R
RaverLid
-
#5
Damius zei:
Is je suikerspiegel ok?
Klik om te vergroten...

Voor zover ik weet wel, geen diabeet.
M
MezelfLid
-
#6
Raver zei:
Ja dat is soms zo lastig he. Let it be, want man ik wil zo graag gewoon weer door met het leven.
Klik om te vergroten...
Iknow iknow.... Ik kan het ook alleen zeggen omdat ik nu in een positieve flow zit en weet daarom dat het voor jou nu wat (te) simpel klinkt...

Toch heb ik dit wel voor mijzelf opgeschreven om te lezen, te beseffen, het niet te vergeten dat dankzij donkere tijden, het licht later beter en intenser ervaren kan worden...

Het is dan natuurlijk niet weg, maar alleen al er op dat moment mee bezig zijn en inbeelden hoe die betere en lichtere tijdens zullen zijn, ben je er toch al een beetje.

Zou willen dat ik de aan en uitknop had... Dan was het nu al op weg jou kant op :praying2:...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5253545556
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."