#1
Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag.Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig!
Zet 'm op. Even wandelingetje?
Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag.Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig!
Let it be Raver.... Zie deze dip als tool om straks de rust weer "meer" bewust te zijn..... Als we deze dips niet zouden krijgen, zouden we zomaar niet meer bewust zijn, van de momenten dat we wel rust hebben.... dit zeg ik dan nu en vaak tegen mijzelf mocht ik momenten van onrust hebben.Ik ben er al zo'n 6 maanden vanaf geweest. Momenteel kan ik niet stoppen met piekeren, rare fysieke tintelingen, bijna derealiseren, angstig, onrustig slapen, koude rillingen en die vreselijke onrust bij ontwaken. Alsof me hele zenuwstelsel weer van slag is.
Is je suikerspiegel ok?Ik ben er al zo'n 6 maanden vanaf geweest. Momenteel kan ik niet stoppen met piekeren, rare fysieke tintelingen, bijna derealiseren, angstig, onrustig slapen, koude rillingen en die vreselijke onrust bij ontwaken. Alsof me hele zenuwstelsel weer van slag is.
Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag.
Zet 'm op. Even wandelingetje?
Let it be Raver.... Zie deze dip als tool om straks de rust weer "meer" bewust te zijn..... Als we deze dips niet zouden krijgen, zouden we zomaar niet meer bewust zijn, van de momenten dat we wel rust hebben.... dit zeg ik dan nu en vaak tegen mijzelf mocht ik momenten van onrust hebben.
Rust komt echt wel weer terug zoals het je/ons de vorige keer ook is gelukt deze weer te vinden....
Zo ben ik overtuigd dat het dit keer veel makkelijker teruggevonden gaat worden 🙏
Is je suikerspiegel ok?
Iknow iknow.... Ik kan het ook alleen zeggen omdat ik nu in een positieve flow zit en weet daarom dat het voor jou nu wat (te) simpel klinkt...Ja dat is soms zo lastig he. Let it be, want man ik wil zo graag gewoon weer door met het leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."