Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey daar is ie dan de 15gram truffelreport! Ik heb dit samen gedaan met een vriend van me die noemen we persoon A. ik had de utopia truffels stond aangemerkt met 5sterren en die persoon A had 1 met 3sterren. Heel veel van jullie zeiden dat dit puur een marketingsstrategie is ik ben tot conclusie gekomen dat dit waar is we waren alletwee op hetzelfde level. We hadden ze om 15:30 ingenomen en we begonnen vrij snel iets te merken naar 20min al. We hadden 3uur van te voren niks gegeten ik voelde de misselijkheid al komen en we gingen beide wel bad in het begin het was best heftig in het begin een hele zware body load. Ik kon het niet meer volhouden dus ik ben naar de wc gegaan en heb flink lopen te kotsen wel 10keer wel nadat het was ingewerkt. Ik zag overal patronen en ik had mooie closed eye visuals het mooie was dat ik na elke psytrance nummer weer een nieuwe wereld inging ook zag ik een hele mooie cartoon vrouw in mijn visuals ik een string wat natuurlijk ook heel mooi was. We waren ook nog aan het trippen toen we even naar buiten gingen om een rondje te lopen door het bos wat ook heel leuk was. Het was uiteindelijk een mooie trip ik ben wel tot conclusie gekomen dat LSD wel veel sterker en duidelijker is qua visuals bij truffels vind ik de visuals wat vager en minder echt lijken. Bij Lsd had ik echt het gevoel dat ik erin werd gezogen en de visuals zagen er zo echt uit. Had toen ook het gevoel dat ik uit me lichaam trad. De volgende trip word zeker weer LSD. met vriendelijke groeten, TrippyMeeuw"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Ik zou je aan willen raden de volgende trip thee te maken van de truffels. Grote kans dat je dan niet hoeft over te geven en je een stuk minder misselijk bent. Ik weet niet hoeveel ug LSD je trip was, maar met truffels kun je ook heel diep gaan met mooie visuals! Dat je dingen in cartoon ziet herken ik ook zeker. Klinkt in ieder geval alsof je leuke dingen hebt meegemaakt in je trip. Klik om te vergroten... Kijk bij truffels is het bij mij dat ik alles een beetje vaag zie qua visuals het is niet echt heel duidelijk beetje kleuren en patronen. Maar bij LSD lijkt het wel 4K wat je ziet en je gaat helemaal door tunnels had toen destijds een halve zegel gehad wist niet hvl erin zat eerlijk gezegd. Maar het voelde echt niet normaal het is wel 2jaar geleden. Maar vond LSD echt het aller ziekst het leek net disco en ik zag gewoon een hele neon stad"
"Mindless zei: Psilo visuals zijn wat zachter van aard, ook wat natuurlijker qua kleuren. LSD visuals wellicht scherper afgebakend en meer afstekend tegen de natuurlijke omgeving, ik zou ze ook neon willen noemen. Maar je kunt op psilo zeker krankzinnige visuals hebben. Ze beginnen meestal wat onduidelijk, maar je moet ook wat je best doen om jezelf er wat in te verliezen. Zelf ga ik vaak liggen met ogen dicht en ga dan helemaal op in de de psilo visuals. Hierbij schiet ik dan ook door tunnels gemaakt van licht en de meest ongelofelijk mooie patronen en kleuren die op een gegeven moment dan mijn hele werkelijkheid overnemen, zelfs met ogen open. Klik om te vergroten... Ik doe dit ook op truffels maar bij truffels vind ik de visuals minder meeslepend dan als bij lsd. Bij lsd heb ik echt een uur lang gelegen en ja bij lsd is het echt neon bij lsd had ik echt gevoel dat ik er niet meer was maar in die neon wereld dat vond ik echt leuk."
"Mindless zei: Psilo visuals zijn wat zachter van aard, ook wat natuurlijker qua kleuren. LSD visuals wellicht scherper afgebakend en meer afstekend tegen de natuurlijke omgeving, ik zou ze ook neon willen noemen. Maar je kunt op psilo zeker krankzinnige visuals hebben. Ze beginnen meestal wat onduidelijk, maar je moet ook wat je best doen om jezelf er wat in te verliezen. Zelf ga ik vaak liggen met ogen dicht en ga dan helemaal op in de de psilo visuals. Hierbij schiet ik dan ook door tunnels gemaakt van licht en de meest ongelofelijk mooie patronen en kleuren die op een gegeven moment dan mijn hele werkelijkheid overnemen, zelfs met ogen open. Klik om te vergroten... En bij truffels vergeet ik heel snel wat ik heb gezien bij lsd kon ik alles heel goed onthouden. Alleen dat kotsen in het begin op truffels was niet zo fijn trippend kotsen 🤣"
"Anoniemert zei: Hallo allemaal, even een korte inleiding. Ik ben een 17 jaar oude jongen die graag nieuwe dingen probeert. Ik blow regelmatig en heb meerdere malen dingen zoals 2cb en xtc gedaan. Een tijdje geleden wou ik met een andere jongen wel is truffels proberen en na een tijdje erover gepraat te hebben gingen we er gewoon voor. Ik heb wel is last gehad van een hoge hartslag als ik bijvoorbeeld blow, maar op xtc en 2cb had ik er geen last van dus ik nam aan dat dat bij truffels ook niet het geval zou zijn. Alles goed en wel, truffels binnen, bij die jongen thuis dus laat het feest beginnen. Voorbereiding, 21:30 Na het opengemaakt te hebben en er eerst zorgvuldig aan geroken te hebben , Aten we het volle zakje op (15g). Smaak was niet al te vies, maar ook niet echt aangenaam. Het smaakte een beetje naar noten die net iets te lang hebben gelegen, maar met een hele zure nasmaak. Lang gekauwd, weggespoeld en nu maar wachten. Begin, 22:15 Na een beetje gechilled te hebben, muziek luisteren etc begin ik me een beetje zwaar te voelen. Ik merk nog niet veel maar ik voel wel dat het een zware trip gaat worden, niet zoals bij 2cb bijvoorbeeld. Ik voel me gewoon lekker en we zetten wat goeie muziek op die geweldig klinkt. Na een tijdje ( kwartiertje ofzo ) merk ik dat mijn hart een beetje bonst. Ik zeg tegen die jongen van zullen we ff stukje lopen buiten om te kijken hoe het is en zodat ik niet meer op m'n hart let. Eenmaal buiten voel ik me iets beter en probeer ik me weer op de trip te focussen. De trip, 22:45 Nadat we een paar minuten gelopen hebben en ik me wel echt raar begin te voelen ( het gevoel hebben dat ik van een berg af loop en dat ik de lucht met m'n handen kan vastpakken ) merkte ik toch wel dat m'n hart heel snel ging. Ik kon er niks aan doen en ook nergens anders op focussen want hij bonkte gewoon hard. Ik voel me nu vrij slecht maar toch niet echt bad gaan. Ik dacht van als ik gewoon even wacht gaat het wel over, maar toen... Ik voelde me opeens alsof alles wegviel en m'n hart ging opeens in sneltreinvaart sneller. Hij ging echt rond de 220 per minuut en ik kon hem echt voelen en meten. Ik zei tegen m'n vriend: zullen we een ambulance bellen? Ik voelde me alsof ik in een psychose was geraakt toen ik dat zei. Hij zei dat ik gewoon bad ging en dat ik moest proberen te kalmeren. Nou ja ik volg zijn advies op en ik zet wat muziek op. Wat blijkt, ik vind muziek helemaal niet mooi, niks maakt nog uit. We liepen en ik keek om me heen en echt niks kon me meer schelen. Ik werd nergens blij of bang of boos van. Ik dacht alleen maar dat ik dood ging en dat het niks meer te maken had met de truffels. Mijn hart bleef maar sneller gaan en ik was niet eens in paniek, ik was in pure doodsangst. Ik snapte niet meer hoe mensen ooit nog blij konden zijn of iets konden voelen. Na een tijd zo gelopen te hebben en de hele tijd bang te zijn dat m'n hart stopte gingen we maar terug naar huis. Einde trip, 2:00 We kwamen bij hem thuis weer terug en zn familie zat nog in de woonkamer dus ik had geen idee hoe ik daar langs moest komen zonder op te vallen. Ik knuffelde zijn hond maar een beetje en ging snel door. Ik ging helemaal trillerig en bad in bed liggen. M'n hart ging wel wat rustiger maar vrij onregelmatig nu, maar ik kon mezelf toch wel kalmeren. Ik kijk zo naar m'n vriend en zeg met een glimlach dat dit niet de beste trip ooit was en toen viel ik in een hele diepe rare slaap waarin ik half wakker was en half sliep. Beetje rare trip maar ik vond het het vertellen waard, dank voor de aandacht. Klik om te vergroten... Ik heb dat ook altijd hoor met die hartslag maar hij klopt echt minder hart dan je voelt. Wel jammer om te horen dat het slecht ging het beste is om het gewoon over je heen te laten komen op je ademhaling laten. Bedankt voor je report"
"KevinHenni zei: Ik heb nog geen ervaring met truffels ( wil het binnekort wel gaan proberen ) maar wat ik heel erg merkte bij mijn lsd trip, als je ergens op let of over nadenkt kom je in een spiraal die alleen maar erger wordt. Dus wat ik denk is dat je hart misschien eventjes, niet zo heel overdreven, wat meer bonste en dat je door er op te letten het jezelf erger maakte in je mind dan dat het lichamelijk was. Correct me if i'm wrong Klik om te vergroten... Precies dat wat ik had met truffels is dat als ik ging pissen het voelde alsof me lichaam naar boven zweefde"
"Anoniemert zei: Ik denk inderdaad dat het minder erg was dan ik op dat moment dacht. Het enige wat wel naar was is dat ik m'n vriend vroeg om mijn polsslag te meten en toen hij dat deed zei hij dat het niet zo erg was, maar na afloop zei hij dat hij echt nog nooit zo'n hoge hartslag had gevoeld haha Klik om te vergroten... Haha hoge hartslag is niet zo erg je doet ook iets wat je nog nooit hebt meegemaakt. Dus je bent sowieso verrast dus je hartslag gaat sowieso omhoog. Ik heb zelf al lsd gedaan dat was ook heftig als je ooit weer gaat doen laat het over je heen komen let op je ademhaling dan komt alles goed💪🏼"
"Hallo weer even een trip reportje van mij, In mijn vorige topic had ik het over dat ik 10gram mexicana’s ging gebruiken. Ik had ze besteld en vorige week zaterdag had ik ze op gegeten. Ik verwachtte er niet veel van ik deed het samen met persoon 2 hij had ook 10 gram. We keken erg op tegen de beruchte smaak van de truffels ik heb besloten ze te eten met kwark. Dat was goed te doen we hadden ze om 17:10 ingenomen heel snel vonden we het muziek intenser worden. 17:40 begon ik al te merken dat ik begon te trippen de muur zag ik patronen in en ik kreeg tintelingen door mijn lichaam. Persoon 2 voelde nog niks en was teleurgesteld dat hij nog niks voelde ik zei tegen hem dat het wel zou komen. Ik ging best hard het werd steeds intenser we waren in het begin een live set van amelie lens aan het luisteren wat super intens was. Op gegeven moment besloten we rond 18:00 naar buiten te gaan en het lopen voelde heel raar en ik moest de heletijd lachen. De kleuren buiten waren heel helder en de tegels begonnen te ademen. Ik had een gevoel dat ik aan het opstijgen was. Persoon 2 was ook mee en bij hem begon het ook eindelijk te werken. We gingen helemaal stuk om niks we snapten er helemaal niks meer van we keken naar de wolken en die werden steeds groter wat super intens was. Toen gingen we weer naar binnen en besloten we psytrance aan te zetten dat was een juiste keuze. toen begonnen de closed eye visuals te komen ik zag allemaal patronen alleen niet zo helder als bij lsd bij lsd zijn de visuals meer hd achtig en lijken ze echter. Ik zag op het gegeven moment een wereldbol met allemaal omarmde mannetjes rond de wereld bol heen. Ik denk dat dat stond voor dat we 1 met de wereld waren. Verder heb ik lekker uitgespaced op de psytrance. Ik wil de volgende keer voor een zwaardere truffel gaan waarbij de visuals meer indrukwekkend zijn. Als iemand suggesties heeft voor truffels? laat maar weten ook zag ik aan het einde van de trip me overleden opa in zijn sterfbed liggen in mijn visuals ik accepteerde dit en liet het gaan. Dit was mijn trip report ik hoop op wat reacties peace out!"
"AnoNexus zei: Mooi rapport, klinkt als een goeie eerste ervaring. Wat betreft sterkere truffels, ik heb zelf voor mijn enige keer truffels 15gram mushrocks genomen en dat was echt intens, vrijwel zeker intenser dan 3g paddos. Misschien zijn die goed. Klik om te vergroten... Zal eens kijken de valhalla moet ook goed zijn"
"mitchieee zei: je ken beter 1p lsd gaan halen dan weet je zeker hoeveel ug je zegels zijn Klik om te vergroten... Is dat hetzelfde"