#1
de poema utrecht ![:)]()
yaaaw zei:Denk dat ik weer in Eindhoven ben te vinden... pact festivalen bij de witte dame
![]()
Serenity zei:Koniginnennacht Arnhem, Gele Rijdersplein; HOSTED BY BELHAMELS
http://partyflock.nl/party/148868:FreeFall_Festival.html
Daarna; Freefall After; HOSTED BY BELHAMELS
http://partyflock.nl/party/148869:FreeFall_After.html
Verder gewoon lekker rondstruinen door Arnhem, feesten op mijn balkon en flessen wijn drinken tot ik er bij neerval![]()
![]()
Gemini zei:Geen groot feest voor mij. Ik ben er klaar mee.
Ik ben jaren op koninginnennacht naar Utrecht gegaan, maar het slaat eigenlijk nergens op. Je loopt achter de grote mensen massa aan, het bier is duur en het is overal veel te druk.
Dit jaar doe ik lekker rustig en ook rustig met m'n geld.
Het wordt óf dat en daarna gelijk door naar amsterdam voor q-day. En anders weet ik het nog niet :Ptimmaniac zei:de poema utrecht![]()
TeKNoZem zei:'t Lichtplein uiteraard! AA en TDK. xP
cropp zei:TeKNoZem zei:'t Lichtplein uiteraard! AA en TDK. xP
for life
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."