Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk feest koniningendag/nacht?

Welk feest koniningendag/nacht?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#1
de poema utrecht :)
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Konningingendag komt eraan!! :mrgreen:
Naar welk feest gaan jullie?
latuuur :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koniginnennacht Arnhem, Gele Rijdersplein; HOSTED BY BELHAMELS

http://partyflock.nl/party/148868:FreeFall_Festival.html

Daarna; Freefall After; HOSTED BY BELHAMELS

http://partyflock.nl/party/148869:FreeFall_After.html

Verder gewoon lekker rondstruinen door Arnhem, feesten op mijn balkon en flessen wijn drinken tot ik er bij neerval :beer: :hearteyes:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat ik weer in Eindhoven ben te vinden... pact festival :hearteyes: en bij de witte dame :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
yaaaw zei:
Denk dat ik weer in Eindhoven ben te vinden... pact festival :hearteyes: en bij de witte dame :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik ook, lichtplein

is thevens mijn favoriete tripplek
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Namaste @ Amsterdam :grin:

http://www.namaste.eu/index_party.html
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
wilde die net posten. voor mij dus ook namaste
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen groot feest voor mij. Ik ben er klaar mee.
Ik ben jaren op koninginnennacht naar Utrecht gegaan, maar het slaat eigenlijk nergens op. Je loopt achter de grote mensen massa aan, het bier is duur en het is overal veel te druk.
Dit jaar doe ik lekker rustig en ook rustig met m'n geld.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon in het centrum van Den Haag, waarschijnlijk kroegentocht en buiten
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
TWSTD op het weteringcircuit
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Koniginnennacht Arnhem, Gele Rijdersplein; HOSTED BY BELHAMELS

http://partyflock.nl/party/148868:FreeFall_Festival.html

Daarna; Freefall After; HOSTED BY BELHAMELS

http://partyflock.nl/party/148869:FreeFall_After.html

Verder gewoon lekker rondstruinen door Arnhem, feesten op mijn balkon en flessen wijn drinken tot ik er bij neerval :beer: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik wil mee! :( maar zit in Parijs :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Geen groot feest voor mij. Ik ben er klaar mee.
Ik ben jaren op koninginnennacht naar Utrecht gegaan, maar het slaat eigenlijk nergens op. Je loopt achter de grote mensen massa aan, het bier is duur en het is overal veel te druk.
Dit jaar doe ik lekker rustig en ook rustig met m'n geld.
Klik om te vergroten...

Heb je zeker gelijk in. Je moet het dan ook wel goed aanpakken. De iets rustigere plekjes opzoeken, flessen wijn overgieten in plastic waterflesjes en zodoende van de kaart worden zodat je ook niks meer merkt van drukte of wat dan ook.
Maar Utrecht zal dan ook wel véél drukker zijn dan Arnhem :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
timmaniac zei:
de poema utrecht :)
Klik om te vergroten...
Het wordt óf dat en daarna gelijk door naar amsterdam voor q-day. En anders weet ik het nog niet :P
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
't Lichtplein uiteraard! AA en TDK. xP
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
TeKNoZem zei:
't Lichtplein uiteraard! AA en TDK. xP
Klik om te vergroten...

for life
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
TeKNoZem zei:
't Lichtplein uiteraard! AA en TDK. xP
Klik om te vergroten...

for life
Klik om te vergroten...

nee met koninginnendag/nacht :P
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga hopelijk naar Sven Väth in Nijmegen, maar ik weet nog niet of ik moet werken (en hoelaat).
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Koninginnenacht wordt feestje van namaste, koninginnedag moet ik nog even kijken of ik dan nog wel energie over heb ^.^ Misschien dan Ruigoord of een goa freeparty.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoorde vandaag iets over een tunnelrave in amsterdam op koninginnen-nacht. schijnt dat het de vorige keer een heeeeel tof feest was. misschien wordt het die wel alsnog.
l
lupidLid
01-01-2024, 00:00
#20
je bedoelt die tunnelrave die eind september was bij t ij in amsterdam?

zeker de moeite waard! en nu met 2 stages, dnb en dubstep.
beter een freeparty dan in de grote mensenmassa met massa's duur stinkbier!
jaaa zin in:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."