Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jammer dat Click2Click is uitverkocht... Mja Speedy J en Adam Bayer is ook leuk... Maar dit is samen met Richie Hawton nog wel de gruwelijkste line up in Amsterdam http://partyflock.nl/party/168551:Cocoo ... erdam.html Denk dat dit um gaat worden dan... Alleen hoor van vrienden dat de Powerzone echt een sfeerloze kuttent is, terwijl er bij de reacties juist positieve dingen staan... Iemand enig idee??"
"Na het nederhop hoekje ook maar een hiphophoekje... Drop hier je favorieten trekkies..."
"Die laatste kon ik nog niet... toffe track wat storytelling plaatjes... and ofcourse... En Anon lekker nummer, mp3 misschien? track van het jaar is voor mij"
"Dopezilla zei: Allejezus, hoe kon ik Atmosphere vergeten? Mos Def is hier ook al genoemd zie ik. Oh, Deltron 3030 is ook zeker de moeite waard. En nog veel meer natuurlijk, maar m'n geheugen weigert mee te werken op het moment. Olle Klik om te vergroten... Deltron plaat is heerlijk idd... En over Mos Def gesproken zo'n ultiem zomer nummer"
"Vandaag Bubble Puppy - A Gathering of Promises gedownload... over een lekkere rockplaat gesproken"
"Die Methodman en atcq zijn fakking dik... Maar eminem en Mase... nah some old school... Heerlijke posse cut dit geen oldschool rijtje zonder P.E"
"alcoholist zei: eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk Klik om te vergroten... Eminem is idd niet mijn stijl, maar de beste man heeft zeker skills, vond zn eerste album ook best wel dik... Maar de beste rapper haha NO WAY... RA the Rugged man, Biggie, Big L, Gift of Gab... zijn qua flow, tekst en timing zoooo veel beter dan Eminem... Boendien trek ik zn stem niet, maar das iets persoonlijks"
"Lauu zei: alcoholist zei: eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Eminem was vroeger meesterlijk, zijn oude nummers zaten vol met haat, waar hij heel goed mee om kan gaan als vocalist in zijn nummers. Ook zijn freestyles en Disses waren geniaal, zoals de Benzino Diss die er tussen staat. Nu probeert hij grappig te zijn, met vage stemmetjes en nog vagere video's, hij deed dat vroeger al een beetje en dat was ok af en toe maar hoe het nu gaat, gaat het nergens over. De tweeling van "Clipse" zijn ook een van de beste vocalisten die ik heb gehoord op het nummer "Grindin" is ook een van de meest geliefde beats te horen in de hiphop scene, zo simpel maar zo goed in elkaar gezet door Pharelll. B-real van Cypress Hill & Method Man waren twee van de beste vocalisten in de oldschool hiphop scene door hun fast flowing texten en hun geniale beats toendertijd. A Tribe Called Quest & The Fugees waren meesterlijk omdat ze orgineel waren qua texten, ze rapten niet waar iedereen al over aan het rappen was, en de geniale beats maakten het"
"http://www.youtube.com/watch?v=j7e8lMyG8gU Kaboem Heerlijke beat ook"
"haha idd, ik zag deze en dacht best vet..."