#1
zijn er belgen kindjes die richting amsterdam gaan diene dag of vroeger?
whyme zei:Queensday Festival @ Venlo, Heb er zin in![]()
wat een schijt line-up daarzo... of je moet er van houden natuurlijk nicolai zei:hoorde vandaag iets over een tunnelrave in amsterdam op koninginnen-nacht. schijnt dat het de vorige keer een heeeeel tof feest was. misschien wordt het die wel alsnog.
lupid zei:je bedoelt die tunnelrave die eind september was bij t ij in amsterdam?
zeker de moeite waard! en nu met 2 stages, dnb en dubstep.
beter een freeparty dan in de grote mensenmassa met massa's duur stinkbier!
jaaa zin in![]()
shokora zei:Iemand nog naar die tunnelrave geweest? Ik was natuurlijk aanwezig en ik moet zeggen dat het echt tering vet was : D Goed soundsystem, kon behoorlijk goed pompen, relaxte omgeving en perfecte locatie.
Ook wel vet dat de wouten kwamen maar het feest toch door lieten gaan (misschien leren ze het ooit nog eens : D).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."