Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk feest koniningendag/nacht?

Welk feest koniningendag/nacht?

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#1
zijn er belgen kindjes die richting amsterdam gaan diene dag of vroeger?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Crossover Royal hier in den helder, zijn allemaal rock en metalbands.
Daarna gewoon in een kroeg blijven hangen.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Queensday Festival @ Venlo, Heb er zin in :grin:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#4
whyme zei:
Queensday Festival @ Venlo, Heb er zin in :grin:
Klik om te vergroten...
:kots: wat een schijt line-up daarzo... of je moet er van houden natuurlijk :grin:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
nicolai zei:
hoorde vandaag iets over een tunnelrave in amsterdam op koninginnen-nacht. schijnt dat het de vorige keer een heeeeel tof feest was. misschien wordt het die wel alsnog.
Klik om te vergroten...

lupid zei:
je bedoelt die tunnelrave die eind september was bij t ij in amsterdam?

zeker de moeite waard! en nu met 2 stages, dnb en dubstep.
beter een freeparty dan in de grote mensenmassa met massa's duur stinkbier!
jaaa zin in:grin:
Klik om te vergroten...

Juist. Dit is ook het feestje waar ik mijn oog op heb laten vallen, lijkt me een uitstekende optie. Moet ik wel uitzoeken waar het precies is.. hehe.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
29ste opwarmen voor koninginnedag met paul kalkbrenner in de tivoli,
30ste s'avonds verschillende keuzes, extrawelt in de melkweg, global underground, of ergens in utrecht belanden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik HAAT Koninginnedag in Amsterdam! Allereerst vlucht ik dus de stad uit, om gezellig met wat vrienden ergens in de natuur gezellig te gaan picknicken/bbq-en. Misschien dat ik dan in de avond/nacht nog even ga feesten op de Dantzigerbocht, maar dat kun je daar iedere week doen en daar hoeft het dus niet perse Koninginnedag voor te zijn. :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand nog naar die tunnelrave geweest? Ik was natuurlijk aanwezig en ik moet zeggen dat het echt tering vet was : D Goed soundsystem, kon behoorlijk goed pompen, relaxte omgeving en perfecte locatie.

Ook wel vet dat de wouten kwamen maar het feest toch door lieten gaan (misschien leren ze het ooit nog eens : D).
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
Iemand nog naar die tunnelrave geweest? Ik was natuurlijk aanwezig en ik moet zeggen dat het echt tering vet was : D Goed soundsystem, kon behoorlijk goed pompen, relaxte omgeving en perfecte locatie.

Ook wel vet dat de wouten kwamen maar het feest toch door lieten gaan (misschien leren ze het ooit nog eens : D).
Klik om te vergroten...

Ik was er ook bij, het was koning! Ik sluit me 100% aan bij wat jij zegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."