Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^^ Idd, het valt me nogal op dat er nogal veel mensen praten over roze olifanten"
"Wasted"
"Damn, dat moeten bigass joints zijn geweest"
"Ahahahaha leuk is dat, al die knakkers die denken dat je kauwgom moet kauwen als je pillen hebt genomen. En zich de dag erna afvragen waarom ze zo'n pijn in hun bakkes hebben"
"Damn, bang voor een dopedealer ofzo Gewoon tegen die knakker zeggen dat die rommel verkoopt zoals de meesten. En dat dat de laatste keer is geweest dat je wat bij zo'n wannaB pusher hebt gekocht"
"En of te hard gaan mogelijk is, ik ben al lang geen fan van xtc maar in het verleden ben ik geregeld te hard gegaan. Dit kan je makkelijk doen door te beginnen met 2 pillen tegelijk en vervolgens 2 uur later nog 2 pillen tegelijk, dit herhaal je dan nog 1 keer. Dan zul je merken dat te hard gaan zeker mogelijk is, succes"
"TrippyShit zei: Nee met vies voelen bedoelen we gewoon geestelijk ook 'vies'.. Gewoon naar de klote, vercracked, geen energie meer, vieze halve space.. gwn vies.. bah! Klik om te vergroten... En een ranzige smaak in je bakkes"
"Ik bedoel, het zou zo maar eens kunnen"
"Paddoverbod, geen last van als kweker"
"Dope report dude, wat ik er vooral in herkende is dat alleen trippen dieper gaat dan met vrienden en dat joints dan goed te roken zijn. In mijn praktijk draai ik er eerst even een paar voor, hoef ik dat later niet te doen en kan ik lekker van de trip genieten. Je brengt me op trouwens wel op een idee om ook eens overdag te gaan trippen met lekker weer Trip on !!"