Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mwah, het verdient prima. Wel leuk werk Klik om te vergroten... dapper maareum vode dan is het mogelijk dat ik een filmpje van jou ben tegengekomen? jij met een magere kerel met lang haar, playing dog ben jij dat dan?"
"heerlijk aan het uitspacen van de Ayahuasca... was weer super! Klik om te vergroten... damn zo een ayahuasca sessie wil ik eens doen. maar in belgie doen ze dat niet vermoed ik. heb je een goed adres in nederland?"
"haha goed dat ik dit topic heb gevonden. dat is voor als ik tuiskom deze nacht :P binnen een paar uurtjes zal ik de grote hoffman eens dag gaan zeggen in de psychedelische hemel. hoffmannekes zullen me wel in de juiste richting katapulteren greetzzz"
"volgend weekend is het weer zover bij mij is het nu ik schat 2maanden geleden, de laatste keer had ik een ontzettend knagend gevoel in mijn onderbuik en 1 van mijn medetrippers had dit ook alleen als we met onze navel rondjes draaide vervaagde dit gevoel met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn. Klik om te vergroten... ik heb dit vaak in de laatste uren van de trip vooral mijn onderrug gaat er dan aan, maar een valium pakken? zo veel last van dan?"
"hahaha kzal richting de hondjes stappen en als ze plots naar mij kijken zet ik em op een lopen ben nogal een schijterd hahaha. Kzal zeker late wete off het is gelukt en hopelijk kank er daarna een triprapportje bijvoege"
"dankje allen ik zie men reisje al helemaal zitten. en trouwens als ze het vinden geef ik ze geen kans ik slik ze direkt in en weg is bewijsmateriaal wordt wel lache op het vliegtuig hehehe. greetz"
"aangezien dat veel mensen zeggen dat het reuk en kleurloos is zie ik geen probleem om enkele zegels mee te pakken. En als ik wordt tegengehouden en ze vinden het hebben we iets geleerd"
"weet nog niet zeker of het turkije wordt misschien portugal ofzo. Ja zoiezo goed verstoppen daar heb ik wel een voordeel zo een zegeltje is goed te verstoppen als de hond iets riekt doe ik gwn alsof men neus bloeit en begin spontaan heel men bagage open te gooie :P"
"die week wel ja Is een festival daaro lsd is op zon festival meestal beter te krijgen dan wiet. Klik om te vergroten... BOOM"
"ik zou het zelf ook niet posten op internet, filmen wel maar dan voor onze eigen cinema vode schreef: Ik werk momenteel als camgirl, dus wie weet. Klik om te vergroten... hahaha dat meen je niet? brengt het veel op?"