Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je bedoelt die tunnelrave die eind september was bij t ij in amsterdam? zeker de moeite waard! en nu met 2 stages, dnb en dubstep. beter een freeparty dan in de grote mensenmassa met massa's duur stinkbier! jaaa zin in"
"hi heeft iemand toevallig al eens Brain Mood/Brain Energy gekocht in een normale apotheek? Ik kan het op dit moment nl. niet online bestellen maar wil het wel deze week halen, en als je het ook gewoon in de apotheek kunt kopen zou dat toch beter zijn. Mvg,"