Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"underworld zei: een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven kun je beter een bommetje droppen en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen. Klik om te vergroten... Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg!"
"Peertje zei: lespaul zei: moeilijk aan te komen op het moment. maar nu heb ik 10 gram dus moet daar de aankomende 5 maand wel mee door komen. :P Klik om te vergroten... Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt? (PM mag ook) want de dealer hier weet de gangbare prijzen niet en ruilt het tegen alles wat hijzelf aantrekkelijk vind, maar ik wil natuurlijk niet een gram coke voor een gram Keta ruilen als keta veel goedkoper is... Klik om te vergroten... De prijs van grammetje keta licht tussen de 25 en 35 euro licht eraan wat voor kwaliteit het is, 2 grammetjes keta voor een gram cocaine is redelijk, met 2 gram keta doe je veel langer mee als het goed spul is dan 1 gram coca( dat is meestal na 1 avond weg) . veel plezier"
".... dan ken je het middel toch maar heel eendimentionaal, maar ik ga er dus wel achter komen of het iets voor mij is en de eerste keer zit er deze week wel echt aan te komen [/quote] Ik heb zelf nog noiit keta gedaan maar volgen mij is het stofje toltaal niet eendimentionaal, waar je het ook doet Verder veel plezier ermee verderr :P"
"pino77 zei: ik heb veel cokegebruik gezien meestal bij het uitgaan drinken in een cafE even naar het W.c enz maar heb gezien dat het totaal verkeerD gebruik is.ervarinG praat~~~~~~~~>>>>> Wat verkeerd gebruik is meestal in het avond dus na 12uur is het niet goed om te gebruiken omdat je dan niet meer kan slapen en de hele dag erna verpest voor jezelf. De beste tijd om te gebruiken is in de middag dus na goed ontbijten in de middag lekker met reD buLL paar lijntjes dus lekker energie tot in de avond dan avondeten en lekker slapen. Dat is de beste om te snuiven anders in de avond met alcohol is heel slecht voor je lichaam omdat je erg veel alcohol bij drinkt en niet kan slapen en alleen maar ongezonde dingen doet en je hele lichaam sloopt.ik heb veel ervaring opgedaan met gebruikers partyfreaKs advocaten dealers die gebruiken ikzelf ik hoop dat iedereen met mate gebruikt en weet dat coke chemisch is en blijft een gevaarlijk drugS Klik om te vergroten... Jah we weten allemaal wel dat coke slecht kan zijn als je het onverantwoord gebruikt en dat het chemish is maar wat is je punt, wat wil je vragen. Dit forum is niet om nuttelose preken op te gaan scrijven maar om iets te leren of vragen."
"heb zelf nooit coke gedaan maar voor 50 euris kan je ook 20 pillen halen en 10 leuke avondjes hebben ipm 1 avond... keuze lijkt me snel gemaakt"
"tipsyflipsy zei: nou mensen Bereid je er maar op voor THE METH parasiet heeft zich ook genesteld in Nederlandse bodem Klik om te vergroten... eerst zien dan geloven tog!"
"Waar : in een kamer met een pc, tv bank die voor de tv staat. Wat : 2c-i, 15-20 mg Wanneer: vrijdag 20 Februari 2009 om 18.15 tot een uur of 2.30 Wie : ik alleen Ik vind persoonlijk dat je drugs als 2c-i niet in je 1tje moet gaan doen, niet dat dit gelijk een slecht ervaring zal worden maar alsnog vind ik het chill om over de trip met iemand te kunnen praten en samen spacen en niet in je 1tje"
"Provenzano zei: Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is. Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen Klik om te vergroten... Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo in welke vorm was de mdma kristallen of poeder? lateer"
"85% van de max chemisch mogelijk pure. Dwz, 85% 84,1% pure MDMA, en 15% versnijdmiddel (bakmeel). Om nou 85% van 84,1% uit te gaan rekenen heb ik echt geen zin in.[/quote Oké, prima, ik lieg, ik heb echt geen zin meer in deze stomme, nutteloze onzin. Je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk, moet je een schriftelijke verklaring? Laat me gewoon met rust. Tomzor heeft gelijk weetje AM komt altijd opscheppen met zijn shit en hoeveel HIJ doet en dit en dat. AM als jij onverantwoord met drugs wilt omgaan en daardoor(mesgien ook andere redenen) een psychose krijgt dat is jouw probleem maar kom mensen die echt iets willen leren van dit forum niet lastigvallen met je langdradige bullshit. Dit moest ik ff kwijt ouwe. Voorde rest nog fijn weekend iedereen!!"
"door Pietn op 07 feb 2009 13:45 Ik heb namelijk zin om vanvond een feesje te bouwen maar , er is strenge controle. Wil ik nu namelijk voor het feestje al wat mdma in nemen.. Natuurlijk is mijn vraag hoeveel zou ik in nemen om toch enkele uurtjes te spacen ? Maar geen risico nemen op te veel. Als ik jouw was zou ik een bommetje met ongeveer 150/200 mg nemen, althans ik niet weet hoe vaak je mdma hebt gedaan, voor het feest innemen kan. Ook al is er strenge controle bij een feest kan je wel iets meenemen. Capsule of bommetje in een zakje doen, strakke onderbroek aantrekken en onder je ballen doen. Innemen kan op de wc."