Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste optreden/festival/feest ooit?

Beste optreden/festival/feest ooit?

143 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#1
The Casualties @ Hof Ter Lo
Time Again @ Hof Ter Lo
Dead Rats @ Hof Ter Lo (vrienden van me)
Time Again @ 't Kompas (mijn stamcafé)
Dead Rats @ 't Kompas
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#2
het begon 15 jaar geleden.
mijn eerste feest "step into the future house"
vis afslag in scheveningen
ja dat was toen helemaal te gek

mijn laatste concert was die van "Ironmaiden"
maar dat vond ik weer een beetje tegenvallen.
hoop nieuwe shit, maar in 2008 komen ze weer en dan gaan ze ouwe shit doen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
het begon bij mij toen ik een jaar of 16 was, shit joh wat kunnen die josti's hard spelen.

maar eigenlijk wacht ik op lou reed.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Looptroop in de Melkweg.. Ik ging er heen terwijl ik maar één nummer kende en kwam er weg als huge fan. Wat een enorm vette show!!! :hearteyes:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
opgezwolle + typhoon in groningen vorig jaar

d.a.c. in 2005 op 5 mei in wageningen, zo wat ging het daar lekker los :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Typhoon _o_
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
cunt zei:
opgezwolle + typhoon in groningen vorig jaar

d.a.c. in 2005 op 5 mei in wageningen, zo wat ging het daar lekker los :wave:
Klik om te vergroten...

WTF was jij daar ook :openmouth:
Vet concert ey!
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
* Opgezwolle & Typhoon
* Peter Pan Speedrock ;
Beiden @ Fenix 2006 (Sittard)

Lowlands 2006:
* Dirty Pretty Things
* Iggy Pop & The Stooges
* Artic Monkeys
* The Kooks
* Be Your Own Pet
* Wederom Opgezwolle, Jawat! & Typhoon :mrgreen:
* Bloc Party
* Lost Prophets
* Placebo

(En alles wat zich rond middernacht op het Lowlandsterrein afspeelde :wink: )
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
Placebo in Ahoy, Placebo op lowlands 2006, foo fighters @lowlands 2005
Bloodhound Gang @ LL2004 en in patronaat twee weken geleden.

Daarnaast ook Spinvis@Hedon en Melanie@Hedon.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga nooit naar dure bands, maar binnenkort komt municipal waste naar nederland.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yes op Arrow Rock 2004.

Kan niets van het bovengenoemde tegenop.
Alhoewel BB King het zelfde niveau heeft dus die wel.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fractured: NYE Edition (Venetian Snares, Bong-Ra, Noize Creator, Apzolut, Unyx... etc)
Fractured: Death Robots Edition (Hellfish, Alter_State (oftewel Bryan Fury), I:Gor, The Gigglin Dildas, Xanopticon, Unyx... etc)
Low Gravity Beats: Into The Darkness Edition (Hecate :hearteyes: , Bulkrate, N-FX... etc)
The Shape Of Breakcore 2 Cum (deel van ZXZW festival 200:sunglasses: (acts die ik gezien heb: Nano.Strike, Rioteer, Doormouse vs. Otto Von Schirach, FFF, Electric Kettle, Floorclearer, Ladyscraper, LFO Demon, Judith Priest, Deathmaker, Speedranch)
Agalloch & Dornenreich in Den Bosch, was ergens dit jaar.
Blind Guardian in Rijssen, voorproefje voor de tournee later dat jaar. Geen support en een heerlijk lang optreden. En dan te bedenken dat ik niet eens zo van Power Metal hou.

En erg recentelijk: Venetian Snares in Tivoli
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
22/12/07 Speedfreak @ Cave de cornillon in Luik. Kende niemand daar, was helemaal alleen, en volledig uit m'n dak :grin: .

03/12/08Nile @ 013 in Tilburg zal ik ook nooit vergeten.


18/06/08 - 22/06/08 The Third aye in de ardennen, beste festival ever! Nog steeds als ik erover vertel tegen iemand die er niet bij was komen de mensen die er wel bij waren de komende 2 uur vullen over hoe geweldig 't was.

't Is een behoorlijk lijstje, maar ze waren wel de moeite om te noemen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
't Gaat om het beste ooit he, niet alles opnoemen :confused:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja hey, zo makkelijk kan ik niet kiezen he. Al die dingen hebben een fikse plek in mijn geheugen als het om optredens gaat.

Ik moet er zelfs nog een aan toevoegen:

Wel wat duur (ook de reis naar Antwerpen :P) maar absoluut de moeite waard.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Trentemöller op Lowlands 2007.
Prodigy op Lowlands 2005.
Corvus Corax op Wacken open air 2008.
Aux Raus op Arts & Music festival 2008.

Apocaliptica in Paradiso.
Skream & Benga in de Watt.
Klik om te vergroten...

Prodigy op LL05 vond ik eigenlijk wel wat tegen vallen... Maar was wel erg goed feestje... trentmuller was dope en aux raus is garantie voor loeihard knallend feest! :)
Mijn beste optreden, concert en festival in één was The Chemical Brothers op Sziget Festival!


foto at the spot.



een goed kwaliteit filmpje van hoe het er uit zag, was hetzelfde soort optreden... erg intens.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rise Against @ Melkweg 2006
Chemical Brothers @ Summercase Barcelona 2007
Daft Punk @ HMH 2007
Underworld @ Rock Werchter 2008
Kevin Saunderson @ Awakenings 2008
Luke Slater AKA Planetary Assault Systems @ Melt 2009
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Twijfel tussen een concert van BLACK FLAG in de paradiso, heeeeeel erg lang geleden met Henry Rollins als zanger of NEW MODEL ARMY in het Paard van Troje, ergens aan het begin van de jaren 90.
Echt van die optredens waarbij je vanaf de eerste toon in zware vervoering raakte zonder dope of drank in je lijf.

Hoewel 3 DOORS DOWN een paar maanden geleden in de HMH ook wel hevig kicken was.



h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMA<3 zei:
Charly Lownoise & Mental Theo @ Decibel 2009.
ben eigenlijk helemaal niet zon happy/early fan maar toch. toen was echt helemaal geweldig!!
enne Donkey Rollers @ Qlimax 2006
Klik om te vergroten...

Jij bent vooruit in de tijd gereisd? bedoel je niet @ dominator 2009 -> daar waren ze namelijk echt rete vet!

Vetste feest was voor mij wel Decibel '09 -> wat een mooi feest was dat! :hearteyes:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Festivals die ik meesterlijk vond dit jaar waren:

-Dour Festival (Belgie)
Rusko live, Rahzel, Venetian Snares, Tim Exile, Joker, N-type, Aphex Twin, Boy 8 bit, Isreal Vibration, etc..

-STRP Festival (Eindhoven)
Aphex Twin, Squarepusher, Venetian Snares, etc..

Van grote stampfeesten hou ik niet zo, ben meer van de alternatieve beukmuziek zoals bovenstaand.

Sowieso was Dour Festival echt baas, veel verschillende muziek, goede sfeer en veel te veel drugshoofden (myself included). Een dikke aanrader.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."