Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het binnenhof (zwolle) is mijn vaste shop als ik lui ben dan ga ik naar de dino's in zwolle"
"daar gaat dan alles waar nederland voorstaat, ik ben dus een fervent tegenstander. om eerlijk gezegd zo moeten alle drugs legaliseren en dan moet gecontrolleerde verkoop met pasjes en het aantal wat je koopt om zxo voorkomen van misbruik. maar das een hersenspinsel sta enorm strak namelijk"
"geen id eigenlijk , [sarcasme]misschien dat alle coole mensen wiet gebruiken, je daar tegen op kijkt en dus mee doet [/sarcasme]"
"heb vanmiddag mijn laatste kleine beetje wiet in mijn pijpje gestopt, ik doe het ook niet meer, geen zin meer in. na ongeveer 11 jaar waarvan zeker 9 jaar dagelijks komt er nu een einde aan. ben der klaar mee. En ik weet het heb het de afgelopen weken vaker gezegt, maar nu doe ik het. Het is op en ga niet naar de shop."
"Lekker gezond eten (zacht fruit, aarbeien etc..) en drinken werkte bij mij en lekker wandelen destijds door het dorp waar ik toen nog woonde :P. daarna filmpje checken perfect"
"idem, gewoon zo'n klein ochtend lijntje om wakker te worden"
"ben altijd goed om te gaan overdrijven met het gebruik van pep , maar heb nu niets dus das alleen maar positief"
"ik wil een hele dikke lijn van minimal 250mg, sta al een week droog gezien wat problemen met de crisidienst en controlle etc... en geen geld voor pep"
"dat probleem heb ik opgelost :P"
"je opstaat met een joint en naar bed gaat met een joint (en daar tussen in natuurlijk), dat ze bij de shop meteen had goede voor je neus neerlegt en alleen maar het geld neer hoef te leggen. dat ik na hun schatting om de zoveel tijd alls mijn vloei en tips op zijn daarbij ook nog eens gratis vloei en tips krijg (zonder er na te vragen )"