#1
Ik ben niet zo van de bounty

STRANQER zei:Andrew zei:Ik ben niet zo van de bounty
Waarom reageer je dan? :P
-Respect, hoewel ik infected nét zo chill vind als ik "iets anders" op heb..Maddo17 zei:Infected mushroom
waarom maak je dan een topic aan wat al bestaat, en waarom word ik stoned en jij bounty benne?STRANQER zei:Andrew zei:Ik ben niet zo van de bounty
Waarom reageer je dan? :P
Volgin zei:-Respect, hoewel ik infected nét zo chill vind als ik "iets anders" op heb..Maddo17 zei:Infected mushroom
Bij stoned zijn hoort imo relaxte muziek; Air - Röyksopp - Moby - Trentemöller - GorillaZ - The Cure - Paul Kalkbrenner enz enz.
Cooper zei:Wat dacht je van Kyuss? of Fu Manchu?
cropp zei:waarom maak je dan een topic aan wat al bestaat, en waarom word ik stoned en jij bounty benne?STRANQER zei:Andrew zei:Ik ben niet zo van de bounty
Waarom reageer je dan? :P
en ``bomen zijn relax``, is een onrealistisch, dom, geflopt kutgeintje van een paar sukkels die na hun eerste jointje tof dachten te zijn, en geen goede blowmuziek...
psychedelicchick zei:haha als ik stoned ben wil ik altijd dit nummer horen:
i wanna be a hippy - technohead
echt ge-wel-dig![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."