Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hier (leuven) noemen we het blowke, kopper, shotke, ..."
"nee"
"omdat mijn vader 10 jaar geleden overleden is moet ik elke 4 jaar grote tests van mijn nieren laten doen, maar dit jaar komt er ook hart bij en onderzoek voor mijn bloedziekte (von willebrand) maar nu dit is de 26e april dat ik moet gaan en ik denk dat ze dan ook bloed trekken en in een potje plassen voor te controleren van mijn bloedziekte en mijn nieren maar nu is de vraag: de laatste keer dat ik gesmoord heb, was vorige week dinsdag, mss ga ik morge voor de laatste keer smoren en dan tot de 26e clean blijven, zouden ze dan iets in mijn bloed vinden of niet als ik morgen de laatste doe? morgen zou ik gewoon eentje met goede hasj doen voor het af te leren btw ben wel dik dus dan zou je het langer zien of niet? liefst jullie mening"
"ik ga na deze morgen toch wel ffe clean blijven, maar als ze dan geen tests doen ga ik zoooo kwaad zijn . maar tegen dan hebbik wel al redelijk wat geld gespaard dus die avond na het ziekenhuis de dikste joint ooit ! maar ok bedankt voor de snelle reacties al maar er mogen er nog posten! bless"
"en ook, is er iets speciaals dat je moet doen voor je eerste keer? en moet je ook zon grinder kopen of kan je dealer als je dat vraagt gwn grinden?"
"misschien ga ik, ik weet het nog niet, maar mijn voordeel is dat ik gratis kamping heb omdat we een stuk grond aan rock werchter verhuren dus verdien er elk jaar 400 euro aan en heb nog eens gratis kamping ! maar ik hou meer van tomorrowland"
"nee, het is gewoon dat ze mss iets zouden vinden... Ik kon het niet rieken he Maar toch bedankt! Nu een dikke opsteken met lekkere hasj... !"
"voor alle zekerheid: dus heb gisteren en vandaag geblowd, maar heb er eigenlijk geen enkele keer iets van gevoeld gaan ze het dan de 26e april in bloed of urine vinden of niet ?"
"Heb nu bijna elke week gesmoord, en de 26 is het zover Dusja, heb schrik!"
"nog een dringende vraag, maar deze keer niet voor mij als bv je ouders niet weten dat je rookt, en je moet ook zoals ik maandag naar het ziekenhusi, gaan ze die nicotine dan eigenlijk in je bloed vinden? sorry voor lame vraag, maar ze is nodig"