Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kon nog geen topic over heroïne alleen vinden dus heb ik er maar een gemaakt. Wanneer hebben jullie voor het eerst heroïne gebruikt?"
"Ik ook:P Ik zou het over een paar jaartjes wel willen proberen, maar ik wil daarom eerst weten wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is :P"
"Ik zou het gewoon oproken, kijken wat er dan van komt."
"Ik was vanochtend aan het roken op een bankje in het parkje voor onze school, zoals we elke pauze doen. Meestal liepen er dan ook conciërges langs en die maakten wel eens een praatje met ons. Maar vanochtend vroegen ze opeens of ik wel 16 was. Ik dacht dat het een grap was aangezien mij verteld was dat je vanaf de 3e mocht roken, dus ik zei: Ja, mijn scooter staat bij school. Volgende lesuur werd ik uit de klas gehaald omdat ik niet mocht roken onder de 16. Nou moet ik morgen met mijn afdelingsleider praten, in de schoolregels staat niet dat je niet mag roken onder de 16, er word hier dan ook niemand voor aangesproken, behalve ik dus. Ik wou jullie vragen, is dit wel rechtvaardig? Staat er in de wet dat je niet mag roken onder de 16, of mag je het alleen niet kopen? Wat kan ik doen zodat ze mijn ouders niet bellen? Alvast bedankt."
"Re: Vinden jullie alcoh onder 16 kunnen? Met mate denk, alleen zeg ik met ervaring de meeste jeugd het niet bij 2 biertjes houdt."
"OK bedankt allemaal voor jullie reactie, en nee mijn vrienden zijden niet dat ik er niet tegen kon, ik was gewoon nieuwsgierig."
"Nou, je hersenen groeien tot je 23e dus schadelijk is het zoiezo, maar 3 biertjes per week kan niet zoveel kwaad geloof ik. dnarbys zei: ik drink elke week op vrijdag ongveer 3 biertjes. Klik om te vergroten... Hoe hou je dit in godsnaam vol? Als ik er eenmaal 3 op heb zit ik binnen no time op 12 flesjes"
"Hallo allemaal, Ik ben van plan dit jaar voor het eerst zelf wiet te gaan kweken in mijn achtertuin. Ik heb natuurlijk al meerdere middagen wietforum.nl afgestruind naar meer informatie. Uiteindelijk wou ik dit gaan doen: Deze spullen heb ik nodig: Grond(ik weet niet welke)( pH 6,0 - 6,3) Zaadjes (http://www.azarius.nl/seedshop/greenhouseseeds/alaskan_ice_greenhouse_feminised/) Plagron Alga Groei 1L Plagron Alga Bloei 0,5L Ik ga deze vakantie een hok maken van de zandbak. Dan ga ik mijn zaadjes begin april bestellen, zodat ik ze eerst nog kan laten ontkiemen, en dan plant ik ze half - eind april. Als de zaadjes ontkiemt zijn en ik ze in een pot zet geef ik ze Alga groei. Dan als ik ze overplaats naar mijn tuin, geef ik ze nog steeds Alga groei. Dan, als ze gaan bloeien, geef ik ze Alga bloei. Als het midden tot eind oktober is en 80% van de haartjes bruin zijn dan ga ik de plant oogsten. Die laat ik vervolgens minimaal 3 weken drogen.(dit weet ik niet zeker). Dan stop ik de toppen in jampotten voor 2 dagen. Dan grind ik de wiet en stop ik het in luchtdichte zakjes en dan in de koelkast. Volgens mij ben ik dan klaar. Nou wou ik graag weten of ik iets fout doe of iets vergeet. En of ik nog iets kan verbeteren. Alvast heel erg bedankt. Gr STRANQER"
"Ok, dus ik moet het niet grinden en de jampottten zijn nutteloos. Goed om te weten :P Is er verder nog iets mis?"
"Sublimo zei: Waarom zou een apotheker in godsnaam aan jou wiet verkopen ? Dat is voor mensen met kanker, Klik om te vergroten... Volgens mij is het voor mensen met overstress of zoiets en niet voor mensen met kanker."