"Nee tuurlijk niet, maar als dat per ongeluk op je tong komt krijg je dat met een slok water nog wel precies optijd weg voordat het écht nasty gaat worden, dat poeder krijg je dus echt totaal niet optijd weg, kankerhard kokhalzen is het vervolg!
En ik baal nu want speed is toch wel heel nasty om te doseren, zeker als je er geen ervaring mee hebt! Dus nu 10 uur na mijn laatste bommetje zit ik echt fucking strak thuis, kan niet ophouden kánker roepen als stopwoord om alles, en sla werkelijk tot in het absurde door qua enthousiasme over mijn hobby, echt gewoon niet chill hard. Al ben ik dat wel een beetje gewend maar dit is echt ziekelijk, ik zit al uren aan één stuk door er mee bezig, ik krijg het niet uit mijn hoofd, zelfs niet tijden fitness, toen had ik een schrift meegenomen om al mijn ideeen tussen de oefeningen door snel op te schrijven. Ik ging btw echt minstens twee keer zo snel als normaal met fitness, en het koste me echt duidelijk héél veel minder moeite, eigenlijk niet echt moeite.
Ja het is wel écht nice spul als je een nacht keihard bezig moet zijn, veel concentratie, hard nadenken, alert zijn, die shit. Maar nu is het toch béhoorlijk nasty, mijn lichaam is uitgeput en mijn geest gaat met 800 km/h door qua gedachtes, probeer dan maar te slapen! Nare shit nu! Ik hoop dat het nu wat begint uit te werken... Al merk ik wel dat ondanks ik fucking strak sta ik al heel veel minder strak sta als vanochtend, toen ging ik echt hárd. Urenlang aan één stuk door zitten lullen, en dat doe ik nu nog wel, hmm, de volgende keer ga ik voor de zekerheid duidelijk aan de weinige kant nemen, voor de zekerheid, dit is nu dus echt niet chill, mogelijk wel als ik nog een nacht door wou gaan of nog een dosis nam, maar nu heb ik het gehad, ben ik gaar en wil ik pitten! Productief genoeg geweest!"
In: Welke drugs gebruik jij op dit moment?
1-1-2024