Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dus ik ging naar een smartshop toe om paddos te kopen. Ik wist er weinig vanaf (behalve info van internet) maar gelukkig was de verkoper behulpzaam. haha hij draaide zelfs een dikke joint tijdens het uitleggen. Uiteindelijk ik kocht de philosophers stone, ik reken af en voordat ik de smartshop uit loop zegt de verkooper tegen mij, "tot ziens en een fijne reis " Ik zo: "ja dankje, ik stuur wel een kaartje""
"door problemen...dan is weed een ontsnapping voor je"
"Irezz zei: Echt? Als ik me depri of pissed voelde blowde ik niet. Wiet maakte dit namelijk enkel erger. Ouders, school, nieuwsgierigheid, rebellie, vriendschap en bij de goatjes willen horen Klik om te vergroten... weed maakt je meer paranoide maar als je echt stuk bent en zoooo veeeel shit meemaakt en weet dat het ergste nog moet komen dan denk ik zo van, f*ck it, ik probeer gewoon een en zie wel of het helpt...was nog 16 toen. helaas ben ik nooit meer zo stoned geworden als de eerste keer"
"ik had een keer dat ik d8 dat ik overal peter r de vries zag lopen haha, die dag ging gewoon te ver"
"En ja gekke plekken voor de sex: - in een lift in een winkelcentrum - in de vrouwen wc - op de bank van mijn huisgenoot"
"ik doe mijn best zei: Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect. Klik om te vergroten... Je hebt het graf hopelijk wel schoon gemaakt...niet dat er restjes van jezelf blijven plakken"
"Bijna aan de dood ontsnapt voor de 3de keer was afgelopen november. was 3 uur s' ochtends. zat in de auto naast (toendertijd) een goede vriend van me. hij claimde nuchter te zijn, maar was net zo stoned en panja als ik was. het regende buiten en hij reed gewoon 100 km +-. vervolgens knalde hij een sloot in. we waren allebei even van de kaart, maar toen ik bij kwam stroomde de auto vol water en snel! dus heb snel die vriend wakker gemaakt, en samen probeerden we de deuren open te maken....ging niet! dus wij gordel los maken, vielen we op ons paasei ,toen de voorruit eruit getrapt met moeite en de zinkende auto uitgekropen."
"Fishhead0707 zei: Heftige shit man... Maar dus al 2 maal eerder zoiets meegemaakt? Ja onder invloed achter het stuur blijft gevaarlijk. Ik heb 1 keer een ongeluk meegemaakt met iemand die onder invoed achter het stuur zat. Gelukkig zonder kleerscheuren van af gekomen. Klik om te vergroten... ja, maar met deze heb ik wel de meeste geluk gehad. en het was die nacht nog extra koud buiten zooo dat was ff afzien"
"ik zag laatst nog een hele school visticks zwemmen...in mijn frituurvet"
"1. weed 2. weed 3. weed"