Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Seatbelt zei: Wiet is bij mij gelijk aan zout, het is overal lekker bij :P Klik om te vergroten... /agreed, en ik denk niet dat het zóveel uitmaakt voor je trip. Zoals hierboven al gezegd werd; als je weinig ervaring hebt met blowen kan het misschien iets zwaarder vallen, en zou ik het niet snel aanraden. Maar voor mensen die regelmatig blowen maakt het allemaal niet zoveel uit. Die zullen eerder een jointje roken om de tijd te doden tot de drug inslaat.. Persoonlijk zou ik niet eens weten hoe het is zonder te blowen. :P"
"Hele album is écht goud, als ik 'm aanzet moet ik 'm afluisteren :P"
"Maddo17 zei: Infected mushroom Klik om te vergroten... -Respect, hoewel ik infected nét zo chill vind als ik "iets anders" op heb.. Bij stoned zijn hoort imo relaxte muziek; Air - Röyksopp - Moby - Trentemöller - GorillaZ - The Cure - Paul Kalkbrenner enz enz."
"soldiermoney zei: Het eerste wat er in mijn huis gaat groeien als ik op me zelf woon zijn paddestoelen Schitterende foto's Koxbox Klik om te vergroten... mee eens x2 krijg er gewoon zin in als ik er naar kijk"
"Re: Kimmerd zei: als je bijna overal IETS vergeet Klik om te vergroten... +1 : Als je standaard één peuk, vloe en tip & topje bewaard "voor het geval dat""
"Re: Hoe doe je nu die vloei achter de tip zodat ie blijft zi kaasbaas zei: - Niet een te groot tipje, vrij klein en niet te slap! Het moet wel rond blijven . - Zorg dat de tip van je af zit, dit wil zeggen dat als je hem weer uit zou willen rollen je de tip van je af zou moeten open trekken. Dit doe je zodat je de tip niet open draait als je je joint dicht wilt draaien. - Genoeg tabak/whatever bij de tip, mag best lekker strak zitten . - Oefening baart kunst, je moet het niet teveel forceren! Draai subtiel zodat het vloeitje vanzelf een "ronde vouw" krijgt en dan kun je 'm zo dicht draaien. Klik om te vergroten... Al deze tips zijn heel belangrijk imho! Vooral de 2e, als je dit namelijk "andersom" doet en het uiteinde van je tippie zit nét op 't verkeerde plekje, is een jointje dichtrollen opeens een pain in the ass. Ik ben wat neurotisch (lees: perfectionistisch) en ik pas ook altijd deze tactieken toe, werkt prima! Als ik het goed begrijp krijg je je vloeitje niet goed onder de tweede laag vloei. Klinkt vaag maar goed, ik denk je probleem te snappen. Wat ik ook belangrijk vindt is iets wat je niet ziet als je mensen observeert met het draaien van jointjes. Hetgeen wat mij altijd helpt om het vloeitje zo strak mogelijk onder de tweede laag vloei te steken is door eraan te trekken. Je hebt met je linkerhand het linker-uiteinde van je joint vast (voor mij de top) en met je rechterhand het rechter-uiteinde (voor mij de tip). Als je gaat dichtdraaien focus je niet meer op het rond-rollen (als het goed is is je tabakmengsel nu toch mooi rond) maar het zeg maar uit elkaar trekken van je handen waardoor er een soort druk op de joint komt te staan. (niet te hard trekken dan scheurt 'ie uit elkaar, maar nét niet hard genoeg) hierdoor komt het vloei héél strak tegen het tabak aan te liggen en kun je hem met één draaibeweging superstrak dichtdraaien. Los van alle tactieken die je hier krijgt is de belagrijkste message denk ik inderdaad (hij staat er vaak genoeg tussen); OEFENEN. Als je ze dicht krijgt ben je goed op weg, volgende stap is voor jezelf proberen te herkennen waar je de "fout" in gaat zodat je daar een verbeterpunt van kan maken. Simple fact; hoe vaker je draait, des te beter je jointjes eruit gaan zien. En van een zelfgedraaid jointje geniet ik persoonlijk toch het meest"
"Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het zelfde schuitje zit. Zolang je niet blowt is het vrij makkelijk vol te houden om gewoon niet te veel te eten, en áls je eet, dan wat gezonds te nemen. Mijn bevinding is dat als je eenmaal begint (stoned of niet) je vaak net zo hard doorgaat. Als je stoned ben is je honger alleen (voor je gevoel) wat groter. De oplossing hierin is dan ook -naar mijn mening- hard zijn voor jezelf :P Zoals hierboven al gezegd werd, stoppen met blowen, maar dat is mij weer nét té hard. Wat ik meestal doe als ik de munchies krijg, pak de yoghurt, paar stukken fruit, keil het in de blender, effe rammen, en klaar! Achteroverslaan die hap en je hoeft voorlopig niks meer. Lekker (als je 't goed doet) & gezond"
"teertipje?"
"haha ok mijn fout, en nee dat maak je helaas niet te vaak mee"
"...Maar goed, Dat het niet meer verkocht (mag) worden in smartshops wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet meer aan kan komen. Ik zou inderdaad zeggen, verdiep je er goed in voordat je eraan begint, zoals bij zo'n beetje elke drug. Maar vooral je mindset is (naar mijn mening) belangrijk bij psychedelica. Een beetje zenuwachtig is (denk ik) iedereen wel bij de eerste keer, maar zorg dat de spanning niet negatief wordt, dan kan de trip verkeerd binnen komen. Geef jezelf gewoon de houding "ik heb er zin in, geen stress, en whatever happens, happens" Truffels vind ik een verantwoord begin ten opzichte van paddo's, het komt globaal een beetje op het zelfde neer, alleen wat minder hard. Ik neem aan dat je het niet in je eentje gaat doen, dus communiceer gewoon met de rest over wat je voelt, ziet etc. Zo verklein je de kans dat je jezelf gek gaat zitten maken en bad gaat. Maar qua leeftijd zou ik ook niet echt een definitief kunnen geven. Lijkt mij belangrijker dat je met mensen bent die je (enigszins) vertrouwt."