#1
Cooper zei:Wat dacht je van Kyuss? of Fu Manchu?
Dat is sowieso win ja
Net zoals Gas Giant
Cooper zei:Wat dacht je van Kyuss? of Fu Manchu?
cropp zei:waarom maak je dan een topic aan wat al bestaat, en waarom word ik stoned en jij bounty benne?STRANQER zei:Andrew zei:Ik ben niet zo van de bounty
Waarom reageer je dan? :P
en ``bomen zijn relax``, is een onrealistisch, dom, geflopt kutgeintje van een paar sukkels die na hun eerste jointje tof dachten te zijn, en geen goede blowmuziek...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."