Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik gelezen heb is dat het zo snel inslaat je waarschijnlijk niet de kans krijg om de naald er uit te halen, het kan nogal branden als de zuurtegraad niet goed is. Ghb word oraal al zo snel opgenomen en ook zogoed als alles, spuiten zou niet veel extra doen behalve misschien gelijk knock gaan, en dat is toch wel link met een spuit in je arm."
"Ghb kookt op 204 graden, dit is aardig warm, ik heb geen idee of oplossen in glycerine te doen is want je hebt in verhouding zoveel meer ghb nodig, zoveel dat je een jaar aan een e-sigaret aan het paffen zou zijn om 1 dosis binnen te krijgen."
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr endor zei: Je beseft toch dat wiet het effect van mdma afbreekt? Probeer eens mda te nemen , veel lekkerder. :P Klik om te vergroten... Huh dit wist ik niet, heb je een bron of is dit uit persoonlijke ervaring. Ik vind wiet echt een aanrader bij de mdma, de euforie is dan gelijk een stuk heftiger, alleen niet teveel doen, zelf kan ik dan heel introvert worden en mn tijd verdoen door ergens als een bolletje met mijn ogen dicht weg te spacen (voelt natuurlijk wel heel fijn )"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr langeman zei: endor zei: Google 't lekker effe. Klik om te vergroten... Jij doet toch een uitspraak.... maak m dan hard. Maar goed ik ken geen bron die je uitspraak ondersteund, hooguit ervaringen die daarover geuit zijn. Klik om te vergroten... Mijn theorie is dan met wiet op worden je gevoelens versterkt dus merk je het ook heel sterk als de mdma 'waves' minder worden en je dus het idee krijgt dat je sneller 'nuchter' bent. Ik kan in ieder geval geen bronnen vinden die aangeven dat thc ervoor zorgt dat mdma sneller afbreekt."
"Thuis met wat vrienden is zeker een aanrader, zorg wel dat je niet de enige ben die aan de xtc zit zoals overalennergens al aangaf. Zorg er ook voor dat bv je ouders niet thuis zijn (of ze moeten het weten en het goedkeuren) want het is bij veel mensen echt wel goed te zien. Als je het thuis doet en bv instrument speelt of zingt is dat ook zeker een aanrader"
"Ik zou je sowieso voor een tijdje geen wiet aanraden, dat je je niet 100% voelt de dagen na xtc gebruik is normaal, de paranoia en constante twijfels niet echt volgens mij, het lijkt erop dat je de paranoia voed door er veel mee bezig te zijn. Natuurlijk voelt alles iets anders als je serotonine peil niet op een natuurlijk niveau ligt, het verschil met jou en andere mensen is denk ik meer dat je je veel te druk maakt, laat het los en ga weer verder met de normale dagelijkse bezigheden, en als de angsten te erg zijn kun je denk ik beter met een psycholoog praten want het zou kunnen dat het wat dieper ligt als alleen de xtc dip."
"Ik heb 1 keer Nitrous Oxide op van de smartshop, hier zit vooral veel caffeine niacin en vitamine b12 in, ook wat anders maar daar kan ik niet opkomen, ik voelde het zeker wel, het gaf wel duidelijk een rush voor een tijdje maar absoluut niet te vergelijken met mdma ofiets. Uiteindelijk was het ook niet zo leuk meer omdat elke keer dat ik opstond het even zwart voor mn ogen werd en mijn gehoor heel dof werd. Niet echt bepaald fijne bijwerkingen, maar ik had ze dan ook alle 4 in 1 keer naar binnen gegooid wat niet zo slim was (er stond op het pakje: neem ze alle 4 voor goed strak staan) Het deed me veel denken aan ephedra, wat niet zo gek is aangezien er in veel smartshop tikkels synefrine zit (wat verwant is aan ephedra)"
"Zorg in ieder geval dat je de dag erna niks te doen hebt, een kater hoeft niet perse maar je kan niet verwachten dat je de dag erna hetzelfde voelt als de voor de MDMA. Blowen erbij is wel fijn maar ik raad aan het te sowieso te doen na de piek omdat het best heftig kan zijn en je dat misschien niet aan ziet komen. De eerste keren heb ik de MDMA thuis gedaan met 2 andere maten, dit was voor de eerste keren heel fijn, maar op een feestje is het ook heel leuk. XTC is (als het goed is) gewoon MDMA dus je kan denk ik wel ongeveer hetzelfde verwachten, al vind ik zelf dat MDMA kristallen op 1 of andere manier puurder aanvoelt."
"Ik doe meestal minder in 1 keer en spreid het uit over de avond, het kan zijn dat de mdma gewoon snel aan het uitwerken is."
"Flameon zei: Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan? Klik om te vergroten... Ik heb dit 1 keer gedaan, dan wel icm truffels, achteraf gezien vond ik het zonde want uiteindelijk had ik zoveel behoefte in andere mensen dat ik de helft van de trip achter chatroulette zat. Het is wel een hele leuke combinatie"