Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het klinkt niet verkeerd. :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oude markt en 6OA in Leuven (psytrance op nieuwjaar :hearteyes: )
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
ken genoeg mensen die normaal nooit doorhalen maar met nieuwjaar n uitzondering maken en door feesten,, dan heb je de maandag tog ook nog wel je rust nodig
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat ik het ook thuis met wat vrienden ga vieren.

Eerst wilde we naar Qountdown gaan, maar dat wordt em toch niet :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druppeltje zei:
lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.
Klik om te vergroten...
beetje zwanger? :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
trek alles terug :) was net ietsje te stoned darnet :sunglasses:
Klik om te vergroten...

He shit, zag het wel zitten haha!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Druppeltje zei:
lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.
Klik om te vergroten...
beetje zwanger? :P
Klik om te vergroten...
Waar slaat dat nou op?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Flameon zei:
Druppeltje zei:
lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.
Klik om te vergroten...
beetje zwanger? :P
Klik om te vergroten...
Waar slaat dat nou op?
Klik om te vergroten...
Hij bedoelde vast een ander woord met een 'z'.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan dan alleen niet echt bedenken welk woord.

Zanger? Zager? Zwager? Zonder? Zonde?
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#10
trippe op 2de maal truffels en vuurwerk kijken

nog aan het twijfelen of we zelf gaan schieten maar al trippend zie ik dit niet goedkomen ^^
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet :cry:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ochja, ik heb zelf nog steeds het gevoel dat ik 19 ben :P. Zeg het ook tegen bijna iedereen, denkt dan even na... Oh wacht, ben al 20!

Het klinkt erger als het is :tearsofjoy: .
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Manonnie zei:
Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet :cry:
Klik om te vergroten...
Ow, bohooo. Ik ben bijna 30 en ik merk niets van de leeftijd hoor.

Go with the flow. If you can't change it, embrace it.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik geloof jullie allemaal best wel, en op mn 21e volledig volwassen (voor de wet dan.. )
Maar ik vind mn tijd nu zo mooi..
Ik ga er die laatste maand nog maar van genieten denk ik..
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
UeWEclipse zei:
Denk dat ik het ook thuis met wat vrienden ga vieren.

Eerst wilde we naar Qountdown gaan, maar dat wordt em toch niet :wink:
Klik om te vergroten...
Voor mij wordt het wel Qountdown te Amsterdam in de Heineken Music Hall! :grin:

Beukend het nieuwe jaar in :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manonnie zei:
Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet :cry:
Klik om te vergroten...
heb ik donderdag al :rolleyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Manonnie zei:
Pffft ik denk dat ik stil in een hoekje ga zitten en hopen dat niemand wat van me opmerkt.
Dat is mn eerste weekend 20.. in de tig en ik kom er noooooit meer uit. Ja of ik moet 100 worden maar dat denk ik niet :cry:
Klik om te vergroten...

tjonge jonge.. :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
luchtigtoetje zei:
Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam :)
Klik om te vergroten...

met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.

En dan nog even afterparty-en bij mij thuis :grin:





de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.
Klik om te vergroten...




Waar ligt de erasmusbrug? In welk gebied zitten we (bij stadscentrum in de buurt?) wat is dat voor soort feest daar bij die brug en at is catwalk voor tent?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#19
nog geen idee, of een leuk feestje zoeken, voor onder de 30 euro. of lekker thuis begaaien en dan mss nog even naar de stad
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou het echt niet weten.
Hopelijk weer een idioot feest bij iemand thuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."