Oude markt en 6OA in Leuven (psytrance op nieuwjaar
)
Flameon zei:luchtigtoetje zei:luchtigtoetje zei:Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam![]()
met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.
En dan nog even afterparty-en bij mij thuis
de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.
Waar ligt de erasmusbrug? In welk gebied zitten we (bij stadscentrum in de buurt?) wat is dat voor soort feest daar bij die brug en at is catwalk voor tent?
Flameon zei:Maar in rotterdam zul je wel kaartjes nodig hebben voor kroegen?
Exceptional Insight zei:Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.
En eerder ook al een keer aan je opa. Gaat goed!Dreuge zei:Exceptional Insight zei:Ik zit weer met dat knagende gevoel dat ik gewoon een keer vroeg naar bed wil gaan en er lekker doorheen slapen. Maar dat zal er vast weer niet van komen.
godverdomme je doe me denken aan mn vader![]()
Chris Pontius zei:Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."