Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is er te doen in rotterdam de 31ste?
Heel misschien ben ik daar nl wel
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
luchtigtoetje zei:
Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam :)
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
Tripper zei:
Geen flauw idee, het zal wel weer een eigen illegaal feestje worden.
Klik om te vergroten...
Dit dus. :)
Klik om te vergroten...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb een leuk voorstel: waarom niet alle mensen van drugsforum bij mij thuis? jullie mogen kome! !! er zal vuurwerk zijn, ik zorg voor drank en eten, jullie drugs breng je maar zelf mee.. wie zou dit zien zitte?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
luchtigtoetje zei:
Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam :)
Klik om te vergroten...

met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.

En dan nog even afterparty-en bij mij thuis :grin:





de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
ik heb een leuk voorstel: waarom niet alle mensen van drugsforum bij mij thuis? jullie mogen kome! !! er zal vuurwerk zijn, ik zorg voor drank en eten, jullie drugs breng je maar zelf mee.. wie zou dit zien zitte?
Klik om te vergroten...
Mij niet gezien. :P
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
trek alles terug :) was net ietsje te stoned darnet :sunglasses:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
wie a zegt moet ook b zeggen he!! :tearsofjoy:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet het niet, zal wel een van mijn laatste feestjes worden in Nederland voor ik op stage ga in Engeland. Dus moet er even een mooi feestje van bouwen :rock: !
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
door conze fantastische burgemeester, die alles verbied wat leuk is. Nog ff en we mogen niet eens meer over straat lopen hier..

geen danceparade.. geen andere festivals.. geen nieuwjaarsvuurwerk.. geen alcohol op straat tijdens events.. geen support voor feyenoord.. geen opbouwende plannen voor rotterdam..

die man moet echt weg. maar dat is voor een ander topic :P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga waarschijnlijk langs bij een paar vrienden, lekker veel blowen en xtc :hearteyes:. Of misschien toch pep... ik weet niet, ik zit nog te twijfelen of XTC me wel door de hele avond kan krijgen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan. :sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook heel gaaf, maar dan heb ik persoonlijk lievr een DF nieuwjaarsborrel/party :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Ik ga naar eindhoven !!!!!!! als het goed is
Klik om te vergroten...
Mag ik u dan Zodiak aanbevelen?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat is ook een leuk idee :grin:.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat is ook een leuk idee :grin:.
Klik om te vergroten...

Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn. :tearsofjoy:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat is ook een leuk idee :grin:.
Klik om te vergroten...

Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha inderdaad, met mensen die je niet kent in het nieuwe jaar "KNALLEN :rock:" :tearsofjoy:.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
knolselderij zei:
oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
Klik om te vergroten...
Same old, same old :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."