#1
Wat is er te doen in rotterdam de 31ste?
Heel misschien ben ik daar nl wel
Heel misschien ben ik daar nl wel
luchtigtoetje zei:Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam![]()
pascal828 zei:Dit dus.Tripper zei:Geen flauw idee, het zal wel weer eeneigenillegaal feestje worden.![]()
luchtigtoetje zei:Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam![]()
Mij niet gezien. :PIntoxication zei:ik heb een leuk voorstel: waarom niet alle mensen van drugsforum bij mij thuis? jullie mogen kome! !! er zal vuurwerk zijn, ik zorg voor drank en eten, jullie drugs breng je maar zelf mee.. wie zou dit zien zitte?
!Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Mag ik u dan Zodiak aanbevelen?Flameon zei:Ik ga naar eindhoven !!!!!!! als het goed is
Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Dat is ook een leuk idee.
Sublimo zei:kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Dat is ook een leuk idee.
Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn.![]()
" Same old, same oldknolselderij zei:oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."