Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Ik weet eindelijk waar ik naar toe ga met nieuwjaar:

http://www.heavenantwerp.be/

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Ik weet eindelijk waar ik naar toe ga met nieuwjaar:

http://www.heavenantwerp.be/

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Jup ! :sunglasses:

Waar wordt dat gehouden ? Gent ?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://partyflock.nl/party/189215:Tranc ... ssion.html

Wordt toch deze :tearsofjoy: ! Hoop ik...
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Ik weet eindelijk waar ik naar toe ga met nieuwjaar:

http://www.heavenantwerp.be/

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Jup ! :sunglasses:

Waar wordt dat gehouden ? Gent ?
Klik om te vergroten...

Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
System aap rijd morgen in ieder geval naar omgeving utrecht, ik, weet nog niet wat ik doe, iemand?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tomaat zei:
Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
Klik om te vergroten...

Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
Klik om te vergroten...

Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Klik om te vergroten...

Bwa, Antwerpen - Gent is nu niet zo heel ver he, op een dik 1,5uur rijden sta je er...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
Klik om te vergroten...

Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Klik om te vergroten...

Bwa, Antwerpen - Gent is nu niet zo heel ver he, op een dik 1,5uur rijden sta je er...
Klik om te vergroten...

Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooooh ik kan echt niet wachten!!! morgen rond deze tijd sta ik vet strak te spacen op Awakenings godverdomme! hjaha :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eindhoven, here we come! :grin:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
Klik om te vergroten...

Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten :beer:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
Klik om te vergroten...

Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten :beer:
Klik om te vergroten...

Ja, lijkt mij ook... :)

Nu krijgen ze aan de andere kant ook wel goed betaald denk ik, maar achja, that's just money... :tearsofjoy:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
Klik om te vergroten...

Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten :beer:
Klik om te vergroten...

Ja, lijkt mij ook... :)

Nu krijgen ze aan de andere kant ook wel goed betaald denk ik, maar achja, that's just money... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he :tearsofjoy:
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tomaat zei:
Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he :tearsofjoy:
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken :rock:
Klik om te vergroten...

Dat moet af een toe ook eens kunnen ! :grin:

Ik let er wel op dat ik niet te veel geld uitgeef, maar echt druk maak ik me daar niet om. Als ik maar uitkom aan het einde van de maand ! :tearsofjoy:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he :tearsofjoy:
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken :rock:
Klik om te vergroten...

Dat moet af een toe ook eens kunnen ! :grin:

Ik let er wel op dat ik niet te veel geld uitgeef, maar echt druk maak ik me daar niet om. Als ik maar uitkom aan het einde van de maand ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Oh nee, ik wil elke maand iets kunnen sparen "voor later" :confused: Op NY pinten drinken van waarschijnlijk €2,5 ofzo en een taxi betalen (en al 35 euro inkom betaald hebben) is dus voor mij een hele prestatie :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tomaat zei:
Oh nee, ik wil elke maand iets kunnen sparen "voor later" :confused: Op NY pinten drinken van waarschijnlijk €2,5 ofzo en een taxi betalen (en al 35 euro inkom betaald hebben) is dus voor mij een hele prestatie :P
Klik om te vergroten...

Dat zou ik misschien beter ook doen, ik hou wel altijd wat over. Maar ik zet niet echt speciaals iets aan de kant.

Ik heb het geluk dat ik mijn kaartje voor morgen al niet hoef te betalen, dat scheelt een hoop ! :hearteyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
coke en drank!
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Oh nee, ik wil elke maand iets kunnen sparen "voor later" :confused: Op NY pinten drinken van waarschijnlijk €2,5 ofzo en een taxi betalen (en al 35 euro inkom betaald hebben) is dus voor mij een hele prestatie :P
Klik om te vergroten...

Dat zou ik misschien beter ook doen, ik hou wel altijd wat over. Maar ik zet niet echt speciaals iets aan de kant.

Ik heb het geluk dat ik mijn kaartje voor morgen al niet hoef te betalen, dat scheelt een hoop ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mijn ticket is ook al betaald, €6,5 voor een aangetekende zending via de post! ik kwam zot! :P

Het gaat hem hier weer over de oh zo fameuze gulden middenweg...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Plannen zijn lekker uitgebreid, eerst met drie goede vrienden naar Ruigoord, en al het daar dicht gaat / minder wordt nog door naar een illegaal psy feestje aan de andere kant van de stad dat tot véél later door zou moeten gaan, klinkt alsof de jaarwisseling weer een hele lange dag gaat worden :) Moet die nieuwe traditie er wel inhouden van ultra late oud en nieuws.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lijkt erop dat ik weer lekker richting Dongen vertrek voor oud & nieuw. Daar lekker een beetje wazen met Greymatter en JunkXL. :stoned:

Feest in Groningen gaat niet door heb ik begrepen, en het is altijd maar de vraag of er verder iets hier in de buurt te doen is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."