#1
Zodiak!
XTC!
XTC!
luchtigtoetje zei:shiiit nog 8 uur hahaha ik ben tering zenuwachtig!!![]()
knolselderij zei:luchtigtoetje zei:shiiit nog 8 uur hahaha ik ben tering zenuwachtig!!![]()
haha
nog 5 uur en dan begint mijn feestje
Dreuge zei:ik ga geen HD gebruiken vanavond![]()
mietjeDreuge zei:ik ga geen HD gebruiken vanavond![]()

Goed bezig :PDreuge zei:ik ga geen HD gebruiken vanavond![]()
^^.
Exceptional Insight zei:Zijn er echt mensen die het "oud op nieuw" noemen?
Dr Gonzo zei:Turbulent avondje, precies om 10 seconden over 12 vannacht kreeg er hier een mede patiënt een
alcohol insult,viel zo maar uit het niets neer,stuk van zijn tong gebeten en een best grote hoofdwond...paniek want er was maar een staflid(22 jaar oud vers van school) op de afdeling....(die haar pieper niet bij haar had,stomme kut)...anyhow...ik heb ooit eens zo'n cursus bhv gehad dus heb gelijk de woonkamer leeggetrokken en samen met dat staflid die man op de grond gehouden en met mijn mobieltje 112 gebeld(eerste hulp zit 2 deuren verder,maar kutje had geen telefoon of pieper)
Dus binnen 2 minuten waren ze er, en we hebben verder nog niets gehoord over hoe en wat....
Dus een fijn begin van 2011....![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."