Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zodiak!

XTC!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
shiiit nog 8 uur hahaha ik ben tering zenuwachtig!! :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga geen HD gebruiken vanavond :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
luchtigtoetje zei:
shiiit nog 8 uur hahaha ik ben tering zenuwachtig!! :grin:
Klik om te vergroten...

haha

nog 5 uur en dan begint mijn feestje
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
luchtigtoetje zei:
shiiit nog 8 uur hahaha ik ben tering zenuwachtig!! :grin:
Klik om te vergroten...

haha

nog 5 uur en dan begint mijn feestje
Klik om te vergroten...

dit word zo een gekke avond he :grin: :grin: :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
ik ga geen HD gebruiken vanavond :)
Klik om te vergroten...

hoezo niet?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
ik ga geen HD gebruiken vanavond :)
Klik om te vergroten...
mietje


nee serieus wacht maar als je gedronken hebt dan ga je voor de bijl
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga het bij een vriend vieren. Het was dat of bij me pa. Ik had bijzonder weinig keus, door mijn situatie. We gaan het wel gezellig maken vanavond hoor! Smoken en zuipen :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
ik ga geen HD gebruiken vanavond :)
Klik om te vergroten...
Goed bezig :P

Ik slik er een om 24:00
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helaas zijn mijn vriend en ik erg ziekgeworden in het begin deze week :(
Ik ben al opgeknapt, maar me lief niet.. longonsteking :( !

We hadden eigenlijk in de planning 2 goede vrienden uit te nodigen en eens lekker gek te doen :smoke: ^^.

Maargoed, we maken het gewoon op een andere manier gezellig thuis (:




Fijne avond iedereen en goede/happy jaarwisseling :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zijn er echt mensen die het "oud op nieuw" noemen?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Zijn er echt mensen die het "oud op nieuw" noemen?
Klik om te vergroten...

Ja, dat heb ik denk ik altijd al zo genoemd.

Wat noem jij het dan ?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Turbulent avondje, precies om 10 seconden over 12 vannacht kreeg er hier een mede patiënt een
alcohol insult,viel zo maar uit het niets neer,stuk van zijn tong gebeten en een best grote hoofdwond...paniek want er was maar een staflid(22 jaar oud vers van school) op de afdeling....(die haar pieper niet bij haar had,stomme kut)...anyhow...ik heb ooit eens zo'n cursus bhv gehad dus heb gelijk de woonkamer leeggetrokken en samen met dat staflid die man op de grond gehouden en met mijn mobieltje 112 gebeld(eerste hulp zit 2 deuren verder,maar kutje had geen telefoon of pieper)
Dus binnen 2 minuten waren ze er, en we hebben verder nog niets gehoord over hoe en wat....

Dus een fijn begin van 2011.... :confused: :confused:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dr Gonzo zei:
Turbulent avondje, precies om 10 seconden over 12 vannacht kreeg er hier een mede patiënt een
alcohol insult,viel zo maar uit het niets neer,stuk van zijn tong gebeten en een best grote hoofdwond...paniek want er was maar een staflid(22 jaar oud vers van school) op de afdeling....(die haar pieper niet bij haar had,stomme kut)...anyhow...ik heb ooit eens zo'n cursus bhv gehad dus heb gelijk de woonkamer leeggetrokken en samen met dat staflid die man op de grond gehouden en met mijn mobieltje 112 gebeld(eerste hulp zit 2 deuren verder,maar kutje had geen telefoon of pieper)
Dus binnen 2 minuten waren ze er, en we hebben verder nog niets gehoord over hoe en wat....

Dus een fijn begin van 2011.... :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Waar ik uitging was iedereen zo straalbezopen dat er massale gevechten zijn ontstaan. Ambulances reden af en aan voor mensen die met hun hoofd in het tapijt van glasscherven van lege drankflessen zijn gesukkeld, gebroken neuzen, vuurwerk dat gewoon werd afgestoken tussen het publiek (waar 1 iemand tamelijk verbrand aan de handen is afgevoerd). Politie had niet genoeg manskrachten om de orde te handhaven. En dan sta je daar tusse die chaos al trippend en denk je echt van 'mijn god, in wat voor wereld leven wij'. Studenten hielden auto's tegen, begonnen er tegen te stampen, spiegels af te trekken en met flessen op te gooien.

Wat een avond :grin:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb gewoon bier gedronken bij een vriend met nog meer vrienden. En een enkeling zat lekker kauwend en kwijlend op de bank na twaalven. Prima avond.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben naar een vriend gegaan. Ik wist niet dat er nog meer mensen kwamen, maar zijn woonkamer zat in ieder geval lekker vol. Iedereen ging weer naar huis en ik bleef samen met die vriend en zijn vriendin samen. Hebben we afgeteld en elkaar een gelukkig nieuw jaar gewenst enzo. Toen waren we naar buiten gegaan, zijn we nog vrienden tegen gekomen.
Op de terugweg waren wij alleen, want zijn vriendin ging uit, net als de rest, maar mn vriend had dus een gebroken arm, dus hij kon niet weg. Onderweg waren we nog een vriend tegengekomen die ons in een vrolijke (leipe) bui ieder een half pilletje gaf. Dat was écht wel gaaf! Later waren we nog naar die kerel toe gegaan, heb ik nog 'n pil gekocht. Ik heb nooit Pink Floyd geluisterd, dus hij zette hun oudere werk op. Die muziek is gewoon perfect om op te trippen. Je moet je laten meenemen met de muziek wil je het kunnen begrijpen. Ik ben nu weer thuis en voel me nog een beetje vreemd, maar wel relaxt.
Al was het zo een vreemd nieuw jaar, het was zekers chill.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."