#1
Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Dat is ook een leuk idee
Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Dat is ook een leuk idee.
Sublimo zei:kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.![]()
Dat is ook een leuk idee.
Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn.![]()
" Same old, same oldknolselderij zei:oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
knolselderij zei:oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
Sublimo zei:kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik heb eigenlijk wel zin om een DF feestje te organiseren dan.
Dat is ook een leuk idee.
Ja, dat zou een apart oud en nieuw feestje zijn.![]()
Haha inderdaad, met mensen die je niet kent in het nieuwe jaar "KNALLEN"
.
cropp zei:Ik heb op oud op nieuw echt wel wat beters te doen dan met jullie af te spreken![]()
kaasbaas zei:knolselderij zei:oud op nieuw vieren met junks,autisten,adhd'ers en nog meer rare mensen bedoel je
Wacht, wat is er dan zo anders dan normaal?
Dreuge zei:ik zou mischien wel komen als iemand wat organiseert (ok nu niet stiekem allemaal via pm afspreken)
Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...Xeloc zei:heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
cropp zei:Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...Xeloc zei:heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
seth zei:Sublimo zei:seth zei:word wel een softdrugs feestje, Steppers dub all night long
Dit staat nu dus hoog op mijn optielijstje !Morgen eens vragen wat Scopolamine ervan denkt.
![]()
http://www.reggae.be/community/forum/topic/5236/1
Wel voor de duidelijk heid
Het is GEEN dubstep hé, wel steppersdub... (ik wil gewoon dat dat de avond zelf geen verassing is..) Als je deze week nog langskomt, laat ik je een voorproefje voelen.

Beanhead zei:Baas, steppers dub over dubstep anyway![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."