#1
Tot oud en nieuw niet meer snuiven, zodat ik lekker als mezelf kan genieten van de decembermaand en daarna met oud & nieuw kankerhard kan gaan.Waar ik het ga vieren dat staat nog lang niet vast.
Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
luchtigtoetje zei:Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen![]()
Chris Pontius zei:luchtigtoetje zei:Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen![]()
Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.


Normaal vuurwerkshow en goeie bekende bands, nu helaas dit jaar niet meerDDeeJay zei:wat is er te doen in rotterdam dan?
Dan zou ik op vrijdag/zaterdag een auto met tomtom regelen en een doorgewinterde tekno-freak die je toevallig kent op dat moment bellen voor een infonummer, dan heb je de meeste kans om er te komen.Xeloc zei:cropp zei:Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...Xeloc zei:heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
:P... Ik wil het een keer mee maken, ben er nog nooit geweest...
knolselderij zei:en waarom ken ik deze mod niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."