Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tot oud en nieuw niet meer snuiven, zodat ik lekker als mezelf kan genieten van de decembermaand en daarna met oud & nieuw kankerhard kan gaan.Waar ik het ga vieren dat staat nog lang niet vast.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
Klik om te vergroten...



als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
luchtigtoetje zei:
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
Klik om te vergroten...



als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:
Klik om te vergroten...

Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
luchtigtoetje zei:
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
Klik om te vergroten...



als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:
Klik om te vergroten...

Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.
Klik om te vergroten...

slopen ze dingen?


(en ik ga toch liever naar Awakenings :P kan ik lekker anoniem strak zijn)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over het algemeen niet, maar je weet het nooit :')
Agh, het komt wel goed. We verzinnen altijd wel iets :rock:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
je kan ook alleen komen, maken wij er samen wat leuks van :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is het goed als ik dat als back-up plan houd? :flushed: Het lijkt me eigenlijk wel vet ^.^
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
tuurlijk. :hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben zwaar aan het twijfelen

-uitgaan met een groep die niet weet van mijn gebruik ,MAAR mijn echte uitgaans groep komt later op de avond ook en dan zal ik wel weer een pilletje steken en hopen dat de andere het niet merken

-of truffels doen hier in men dorp met 8 mensen waarvan ik er 2 ken :(

vind beide keuzes niet perfect
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
of naar rotterdam komen en helemaal uit je freaking plaat gaan op tekno met pillen in je smoel!


:hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat is er te doen in rotterdam dan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga naar eindhoven !!!!!!! als het goed is
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
:rolleyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
DDeeJay zei:
wat is er te doen in rotterdam dan?
Klik om te vergroten...

Awakenings :sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
DDeeJay zei:
wat is er te doen in rotterdam dan?
Klik om te vergroten...
Normaal vuurwerkshow en goeie bekende bands, nu helaas dit jaar niet meer :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xeloc zei:
cropp zei:
Xeloc zei:
heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
Klik om te vergroten...
Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...
Klik om te vergroten...

:P... Ik wil het een keer mee maken, ben er nog nooit geweest :tearsofjoy: ...
Klik om te vergroten...
Dan zou ik op vrijdag/zaterdag een auto met tomtom regelen en een doorgewinterde tekno-freak die je toevallig kent op dat moment bellen voor een infonummer, dan heb je de meeste kans om er te komen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kaartjes voor ruigoord oud en nieuw zijn binnen omdat ze alleen voorverkoop doen en er nog maar 40 beschikbaar stonden op de site, en ik was wel van plan daar heen te gaan dan, tot nu toe al 3-5 mensen die ook meekomen dus dat wordt vast wel leuk :)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#18
slijmjurk
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
en waarom ken ik deze mod niet?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
knolselderij zei:
en waarom ken ik deze mod niet?
Klik om te vergroten...

Lol ik ben langer mod dan de andere mods van nu; al jaren echt, maar het kan zijn omdat ik een tijd weg ben geweest en nu ineens weer terug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."