#1
kheb gedronken gelachen , weet ik het allemaal... maar volgend jaar wil ik toch wel weer echt uitgaan
Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
tomz0r zei:Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
Die vuurwerkbommen uit Roemenie moet je toch wel op tijd regelen vriend. Anders heb je een kutnieuwjaar.![]()
Dit dus...Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
Sublimo zei:Een DF-feestje zou wel vet zijn !![]()
Flameon zei:Sublimo zei:Een DF-feestje zou wel vet zijn !![]()
voor donateurs een nieuwjaarsborrel![]()
Dit dus.Tripper zei:Geen flauw idee, het zal wel weer eeneigenillegaal feestje worden.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."