#1
-spaceman- zei:esth0r zei:-spaceman- zei:we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
heb jij een locatie op het oog?
edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!

