Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
esth0r zei:
-spaceman- zei:
we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
Klik om te vergroten...

maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
Klik om te vergroten...


tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
esth0r zei:
-spaceman- zei:
esth0r zei:
maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
Klik om te vergroten...


tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!
Klik om te vergroten...

neem ik me soundsystem wel mee...









W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog iemand die naar Korps Mekanik gaat?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hans zei:
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
Klik om te vergroten...

hier nog een!


vriendjes worden :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Awesome foto's spaceman :P hoe was bulgarije :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hans zei:
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
Klik om te vergroten...

Dit weekend voor het eerst op locatie gedaan, zwaar voor herwazighaling vatbaar! :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketaboy zei:
Awesome foto's spaceman :P hoe was bulgarije :rock:
Klik om te vergroten...

was ik er maar.... :)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgende week is het weer raak.
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#10
GrayMatter zei:
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org
Klik om te vergroten...
BeterBed feest in waalwijk?
Wanneer was dat dan
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bas_nl zei:
GrayMatter zei:
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org
Klik om te vergroten...
BeterBed feest in waalwijk?
Wanneer was dat dan
Klik om te vergroten...

be there and u know!
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#12
-spaceman- zei:
Bas_nl zei:
GrayMatter zei:
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org
Klik om te vergroten...
BeterBed feest in waalwijk?
Wanneer was dat dan
Klik om te vergroten...

be there and u know!
Klik om te vergroten...

haha jaa daarom vraag ik het. ik was er waarschijnlijk wel, maar we hebben geen beter bed in waalwijk hahaha. bedoelde je dat feest in de buurt van piet klerx?

Spaceman: ik heb je trouwens ook op last.fm volgens mij, daar heet ik street runner
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
aaah! vet... grappig!

geen onbekende (in de scene) dus! :wink:

ik was er zelf niet, kan je ook niet aan meer info helpen...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Unitek?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ga er ook naar 1, weet niet welk(e) soundsystem(s)
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisteren naar teKnologic geweest in den bosch..
En vanavond misschien naar frankrijk :grin: Oblyk!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bas_nl zei:
Gisteren naar teKnologic geweest in den bosch..
En vanavond misschien naar frankrijk :grin: Oblyk!
Klik om te vergroten...


hahaha vet... daar zou ik ook heen gaan, maar ik zoek het toch dichter bij huis!!
veel plezier man, ik hoop dat je gaat... dis nu de tweede keer dat ik niet naar Frankrijk ga...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
Unitek?
Klik om te vergroten...

Ja dat, en daarna TBS soundsystem in een grote loods, was heel leuk :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hans zei:
Adrenochroom zei:
Unitek?
Klik om te vergroten...

Ja dat, en daarna TBS soundsystem in een grote loods, was heel leuk :)
Klik om te vergroten...

deventer... ik heb het laten gaan... ik heb ook veel goede verhalen gehoord... maar heb totaal geen spijt van dat ik niet ben gegaan... had m'n beleefde feest echt hard nodig...
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#20
kijk met jullie kan ik praten :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."