Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt me leuk! Een drugsforummeeting op een feestje, hell yeah :rock:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan iemand me alsjeblieft vertellen dat het feestje in eindhoven gister of stom was of afgelast..
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaan er vanavond nog mensen ergens heen? Ikke wel!
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#4
laat het es weten als er een goed feestje is omg a'dam? :rock:
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoorde iets over Boxtel..

edit:
owja en in gent is er ook een feest..
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ghehe aight teknival, welk land? vermoedelijk frankrijk en nog belangrijker, welk jaar :P ?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorig weekend al gezien, ben er helaas niet bij :(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
^
ik zal het asp ff checken, en je een berichtje sturen...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan heb ik me salaris weer! Misschien ga ik daar wel ff leipzijn op de acid ofzo :mrgreen:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
PM voor het feestje van morgen zou welkom zijn. :)
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
Ik weet niet wie hier nogmeer van tekno houd, maar het is te gruwelijke muziek... ik hou er al een tijdje van, maar (al dan niet onder invloed van 2 pillen :P) ik wil jullie echt dit nummer even mededelen. Het is zoooooo mooi en lekker subliem! :hearteyes:

Type-R - Music under Influence

Greetz,
mr. Klapper Kaak
Klik om te vergroten...

Lekker nummer idd, maar wel een beetje "rustig" om het zo maar te zeggen. Het had wat mij betreft een beetje harder mogen doorknallen :openmouth: maja das ook weer subjectief :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://ketaklak.free.fr/

blije tekno :wink:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
tekno voor iedereen!

http://beukenbv.freetekno.nl/

-> music
Klik om te vergroten...

Als ik me op die site registreet en dan uit eindelijk inlog zegt ie dat mijn account geblokkeerd is.

Heb je een oplossing? Ziet er intressant uit.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hm, dat nummer uit de startpost vind ik maar zwaar kut.
RambambadamSTOPrambambadamSTOPSTOPrambam.... Hoe dans je daar op man?? :confused:
Geef mij maar dan toch maar teCHno, lekker rollende detroit, of opgefokte uptempo.
:wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
geox zei:
-spaceman- zei:
tekno voor iedereen!

http://beukenbv.freetekno.nl/

-> music
Klik om te vergroten...

Als ik me op die site registreet en dan uit eindelijk inlog zegt ie dat mijn account geblokkeerd is.

Heb je een oplossing? Ziet er intressant uit.
Klik om te vergroten...

de oplossing:

gebruik mijn account!

username: spaceman
password: drugsforum

ik heb me pass even gewijzigd, nu toegangelijk voor iedereen!
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok bedankt
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
http://ketaklak.free.fr/

blije tekno :wink:
Klik om te vergroten...

Hehe, da's de eerste keer ooit dat ik iemand tegenkom die ketaklak kent.

Bubbles n Bobbles is zo'n heerlijk nummer :rock:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#19
geox zei:
http://www.nightscapes.be/sets/Mufson/roms_live_hardtek_2_hardfloor_-_www.nightscapes.be.mp3

( rechst klikken en opslaan als als je hem op pc of mp3 speler wil gooien )

Gaat er nog net nog iets harder aan toe dan voorbeeld van de TS.

ENJOY
Klik om te vergroten...

Ok, dit kan ik al veel beter appreciëren! Rond 90ste min, topschijf!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Viel spass iedereen in the Hague & Appiedam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."