#1
Lijkt me leuk! Een drugsforummeeting op een feestje, hell yeah 




Nick de Neger zei:Ik weet niet wie hier nogmeer van tekno houd, maar het is te gruwelijke muziek... ik hou er al een tijdje van, maar (al dan niet onder invloed van 2 pillen :P) ik wil jullie echt dit nummer even mededelen. Het is zoooooo mooi en lekker subliem!
Type-R - Music under Influence
Greetz,
mr. Klapper Kaak

-spaceman- zei:

geox zei:-spaceman- zei:
Als ik me op die site registreet en dan uit eindelijk inlog zegt ie dat mijn account geblokkeerd is.
Heb je een oplossing? Ziet er intressant uit.
Ellesdee zei:http://ketaklak.free.fr/
blije tekno![]()

geox zei:http://www.nightscapes.be/sets/Mufson/roms_live_hardtek_2_hardfloor_-_www.nightscapes.be.mp3
( rechst klikken en opslaan als als je hem op pc of mp3 speler wil gooien )
Gaat er nog net nog iets harder aan toe dan voorbeeld van de TS.
ENJOY
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."