Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoorde iets over Boxtel.. edit: owja en in gent is er ook een feest.."
"Ik heb voor morgen al wel ideetje voor me eigen! Besloten feest van CWT!"
"GrayMatter zei: Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips... Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat Cheers http://www.ek23sound.org Klik om te vergroten... BeterBed feest in waalwijk? Wanneer was dat dan"
"-spaceman- zei: Bas_nl zei: GrayMatter zei: Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips... Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat Cheers http://www.ek23sound.org Klik om te vergroten... BeterBed feest in waalwijk? Wanneer was dat dan Klik om te vergroten... be there and u know! Klik om te vergroten... haha jaa daarom vraag ik het. ik was er waarschijnlijk wel, maar we hebben geen beter bed in waalwijk hahaha. bedoelde je dat feest in de buurt van piet klerx? Spaceman: ik heb je trouwens ook op last.fm volgens mij, daar heet ik street runner"
"Gisteren naar teKnologic geweest in den bosch.. En vanavond misschien naar frankrijk Oblyk!"
"Jaa was echt een super feest! jammer genoeg ga ik dit weekend niet"
"Heb zin in zaterdaggggggggg hahahahaaaaa"
"DD?"
"yep ben vanavond ook weer van de party, heb dr zin in!"
"Zo ik ben ook weer thuis.. Eerst naar amsterdam geweest maar moest om 5 uur stoppen, toen nog maar ff naar den haag doorgereden! Heb een vette avond gehad. En nu proberen te slapen"