Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#1
gelukkig nieuwjaar iedereen!
ik zit chill te afteren bij een vriend thuis met mijn allerbeste vrienden, en ben net naar een supervet tekno feestje geweest in den haag (my hometown) bij holland spoor in de buurt.
was echt fakking tof en groot en nice muziek, politie was allemaal geen probleem.
nog meer mensen hierheen geweest?

er \\heeft een gast naast mij gepoept, haha, toen ik buiten aan t seksen was.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#2
Holland ontspoort

en wtf @ je laatste zinnetje man,
hoefde beide niet te weten.


Feessie leek me wel kick, ben alleen niet gegaan.
Pak pas over een maandje ofzo weer een feessie:)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
jimi zei:
was echt fakking tof en groot en nice muziek
Klik om te vergroten...
Haha, weet je zeker dat dat hetzelfde feest was? Het was super klein, muziek was echt bar slecht, de sfeer was af en toe vrij grimmig. Maar wat een koppen zeg! Ongelooflijk! Ik ben wel wat gewend van feestjes, maar om de haverklap kwam er weer eentje voorbij waarvan ik me echt niet kon bedenken wat die allemaal naar binnen gewerkt moet hebben om er zo uit te zien.

Triest hoor, om te zien hoe sommigen (velen?) zich zo laten gaan. Elk weekend weer. Ik ga tegenwoordig bijna nooit meer, maar als ik weer eens ga zie ik nog steeds dezelfde gezichten. Steeds verder in staat van ontbinding, maar dezelfde gezichten none the less.

Het was wel gezellig though : D
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben ook bij het tekno feestje in Den haag geweest met E.I. moet zeggen dat ik het feestje ook vond tegen vallen. De muziek die gedraaid werd was echt bar slecht.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vond het leuk, maar had ook wel weer voor t eerst in best lang een pilletje op, dat zal wel ook meegeholpen hebben.
er waren inderdaad soms wel vervelende mensen, ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.

exceptional insight: ja ik herken dat wel. en dan gewoon bij mijn eigen vrienden.
en als ik niet 'verplicht' was geen drugs te gebruiken, denk ik dat ik er ook zo bij zou lopen.
ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
wel heel fijn dat de politie het lekker liet doorgaan, was ook bijna geen geluidsoverlast volgens mij.

ik heb n lekker oud&nieuw gehad in ieder geval!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
jimi zei:
ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
Klik om te vergroten...
Dat was toevallig niet de reden voor die ambulance rond een uur of 4? (of 5 of 6... you know) Ramptoerist in hart en nieren en ik liep gewoon door.
B
BliepLid
01-01-2024, 00:00
#7
vet tof feestje! vooral smorgens vette plaatjes voorbij horen komen tof sfeertje gezellige mensen prima vermaakt :grin:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen idee, er zijn meerdere keren ambulances geweest, en die waren allemaal voor schuimbekkende, trillende mensen die niet echt meer wakker werden geloof ik.

ik liep op een gegeven moment buiten en toen zei een gast ongeveer wat jij zei tegen mij, en hij vroeg of ik wilde letten op de meisjes daarbinnen want ze hadden anorexia en te veel drugs op..

het is echt naar om te zien hoe mensen langzaam steeds meer de vertiefenis ingaan! het blijft altijd 'het is normaal' maar het word steeds meer en meer en meer en ook dan blijf je zeggen dat het normaal is en 'wel kan' maar dat is helemaal niet zo.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#9

Ook een lekker nummertje:grin:

Ey Olle,
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
nultien zei:
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
Klik om te vergroten...
Bah.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
nultien zei:
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
Klik om te vergroten...
Bah.
Klik om te vergroten...

What he said. :(
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jongens

Plaats genoeg
Lekkere orgie! (L)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe heet die set?

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Om het weer leuk te maken hier:


:grin:

Olle
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is zo leuk aan seks met negentienjarigen?
















Het feit dat ze met negen zijn! :grin:.


*Ja, is lastig leuk te houden op een forum.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ollemann zei:
Om het weer leuk te maken hier:


:grin:

Olle
Klik om te vergroten...

:) :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Die set staat trouwens in zijn geheel op ek23, heerlijk :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
"Acid Hardcore mix".
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
/doet downloaden

Dankjewel, je bent een geschenk uit de hemel!

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat verhaal hierboven was heerlijk om te lezen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."