#1
gelukkig nieuwjaar iedereen!
ik zit chill te afteren bij een vriend thuis met mijn allerbeste vrienden, en ben net naar een supervet tekno feestje geweest in den haag (my hometown) bij holland spoor in de buurt.
was echt fakking tof en groot en nice muziek, politie was allemaal geen probleem.
nog meer mensen hierheen geweest?
er \\heeft een gast naast mij gepoept, haha, toen ik buiten aan t seksen was.
ik zit chill te afteren bij een vriend thuis met mijn allerbeste vrienden, en ben net naar een supervet tekno feestje geweest in den haag (my hometown) bij holland spoor in de buurt.
was echt fakking tof en groot en nice muziek, politie was allemaal geen probleem.
nog meer mensen hierheen geweest?
er \\heeft een gast naast mij gepoept, haha, toen ik buiten aan t seksen was.
