Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Immo zei:
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Suburbass draait ze eruit. :grin:
Klik om te vergroten...
Hell yeah :rock: :hearteyes:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Gewoon gaan joh :grin:
Wel lame indd dat het niet in de kelder is, straks staat de helft leeg @ grote zaal haha.

Zijn wel freepartys, maar geloof ik niet op i(L)tekno zelf.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op multisound Olleman en WFL leren kennen.
Aangenaam! Hoop dat ik me een beetje gedragen heb.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maak je over je eigen gedrag geen zorgen, Debris. Ik was toch te hard aan het trippen om er wat van te begrijpen. Nou ja, je hebt me bezig gezien. :rolleyes:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
:beer: Was dikke party.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#6

Ook een lekker nummertje:grin:

Ey Olle,
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
nultien zei:
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
Klik om te vergroten...
Bah.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
nultien zei:
Binnenkort effe een kwartetje doen? :hearteyes:

Jij, ik, Immo en kenny? :wink:
Klik om te vergroten...
Bah.
Klik om te vergroten...

What he said. :(
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jongens

Plaats genoeg
Lekkere orgie! (L)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe heet die set?

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Om het weer leuk te maken hier:


:grin:

Olle
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is zo leuk aan seks met negentienjarigen?
















Het feit dat ze met negen zijn! :grin:.


*Ja, is lastig leuk te houden op een forum.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ollemann zei:
Om het weer leuk te maken hier:


:grin:

Olle
Klik om te vergroten...

:) :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Die set staat trouwens in zijn geheel op ek23, heerlijk :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
"Acid Hardcore mix".
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
/doet downloaden

Dankjewel, je bent een geschenk uit de hemel!

Olle
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Suburbass draait ze eruit. :grin:
Klik om te vergroten...

De nummers van Suburbass die ik tot nu toe gehoord heb waren wel goed. De mixes welke ik beluisterd heb tot nu toe vielen best tegen. Het mixwerk was niet slecht, maar het was niets echt vet ofzo.

Overigens heb ik er nooit voor Suburbass gestaan, Rinse daarentegen. :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
TeKNoZem zei:
Immo zei:
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Suburbass draait ze eruit. :grin:
Klik om te vergroten...

De nummers van Suburbass die ik tot nu toe gehoord heb waren wel goed. De mixes welke ik beluisterd heb tot nu toe vielen best tegen. Het mixwerk was niet slecht, maar het was niets echt vet ofzo.

Overigens heb ik er nooit voor Suburbass gestaan, Rinse daarentegen. :rock:
Klik om te vergroten...

Heb zelf een mixje van Suburbass van 2 uur die heel erg vet is, naar mijn mening heeft hij een aantal goede tekno tracks uitgebracht. Ik ben ervan overtuigd dat hij een vette set gaat draaien op I love Tekno. :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand toevallig nog een idee voor een feest het komend weekend :) ?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja hoor, de politie in Rotterdam was weer lekker bezig vannacht. Jungelize ging niet door vanwege een aangekondigde inval, en een ander feest is vanochtend om 6 uur nog ontruimd.

Bastards.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."