#1
Hell yeahImmo zei:Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.
De keuzes in het leven verscheuren mij.
Olle
Suburbass draait ze eruit.![]()
Was dikke party.