Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja die bong van dat maatje van me is ook een beetje kapot.. Raden jullie trouwens ook cones aan of kan het prima met aluminiumfolie Hehe Ja ik beleefde het ook echt precies zo als dat plaatje alleen dan met een tafel en maatjes hwhaha Lees nu ook info op: http://www.salvia-divinorum.nl"
"Ja ik had gewoon zo'n pakje met 0,5 gram gehaald (10x) waar je 2-3 doses uit kan halen.. Gister dus denk ik 1/1.5 dose eruit gehaald.. Verwacht het nog zeker 1/2 keer te kunnen doen"
"Ik bump dit topic even omhoog.. :$ Weet iemand of dit te doen is met kauwgom?"
"TeKNoZem zei: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } http://partyflock.nl/party/177403:Audio_Active_XXL.html Wordt denk ik ook wel weer een dikke. Misschien dit keer WEL een after (in dezelfde stad)? xD Klik om te vergroten..."
"Tostini, vanaaf 2 feesten man Edit: 3 feesten haha"
"Dope nummertje heh, Immo"
"Paar leuke nummertjes Verschillende stijlen Cragga - Mr Postman (dubstep) Silent Killer And Breaker - Brigade (harde dnb) Wat Roms (tekno) Zenith - The Flowers of Intelligence (tekno/techno?) Geweldig nummer, zeker om live te horen Mochipet - Laffy Taffy Core (breakcore) Narkotek (Guigoo) - Nuklear Circus (tekno) Zone 33 - Candyman hard tech son de teuf (tekno) Seno - Wake up hate (tekno) Mutante - Lick my crack! (frenchcore) Afsluitertje, Cardiak op Takketek"
"Zijn alle 3 lekkere nummertjes (H)"
"http://sender.fm/ (kan je ook zelf shit uploaden) http://www.corebay.com/ (eerst ff registreren ) http://lsdb.nl/ (livesetjes)"
"Yo allemaal, Heb gister voor de 2e keer Salvia gedaan, en dit keer voelde ik er ook wat van.. Vreemd om uit te leggen wat er gebeurde, het was grappig, alleen erg kort.. Ik had ook echt een vreemd tripgevoel, vergelijkbaar met dit: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Alleen was dat dan 2 hoofden en een tafel haha.. Alleen ik viel steeds verder weg, Alleen wou ik dat niet ofzo ( ? ), en klom ik weer in mijn trip naar boven.. Vraagje: Had ik mij misschien moeten laten gaan voor een heftigere en langere trip? Verder had ik ook nog een vraagje, Ik weet dat je erop kunt gaan kauwen, maar dat lijkt mij dus niks en smerig, Wel zou ik het willen proberen met kauwgom, is dit werkzaam, en werkt het dan ook gewoon lekker? Had het dus met een bong gedaan, alleen hadden we geen cones dus had ik het met folie gedaan, alleen als je die folie ook verbrand en inhaleert is dat gewoon volop smerig Hoe hebben jullie het allemaal gedaan & wat is aan te raden? (Las dus ook dat het in thee doen + in een joint niet echt werkzaam is in vergelijking met een bong)"