#1
Hans zei:Ketaboy zei:tomz0r zei:Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled)![]()
Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk![]()
haha nee jammer genoeg niet
lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
