Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hans zei:
Ketaboy zei:
tomz0r zei:
Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Klik om te vergroten...

Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled) :beer:
Klik om te vergroten...

Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk :openmouth:
Klik om te vergroten...

haha nee jammer genoeg niet :beer:

lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD

b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#2




niet afg weekend maar 1tje ervoor
6systems ofso in oud gekkenhuis
ECHTE LIEFDE TOCH:grin:
crazytimee
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketaboy zei:
lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
Klik om te vergroten...

Het is een begroeide vuilnishoop he :tongueout:
s
sensitiveLid
01-01-2024, 00:00
#4
brainwashed zei:




niet afg weekend maar 1tje ervoor
6systems ofso in oud gekkenhuis
ECHTE LIEFDE TOCH:grin:
crazytimee
Klik om te vergroten...

Amesfoort toch? Was mega groot inderdaad! Het ging ook gewoon een paar dagen door.
Daarvoor nog in een mega pand in Zeist geweest, was ook superchill.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hans zei:
Ketaboy zei:
lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
Klik om te vergroten...

Het is een begroeide vuilnishoop he :tongueout:
Klik om te vergroten...

Was het dat maar... het bleek een gifstortplaats :P

En amersfoort was idd gruweljik, zondag avond ergens naar huis gegaan
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hell yeah wat een party. :sunglasses:

Meer mensen in de buurt van Den Bosch geweest vannacht?

Mijn eerste illegale out door, en ook meteen het beste feessie ooit! :hearteyes:

ZMK dacht ik en nog wat anderen of was dat van dezelfde? Ach ik weet ik het ook niet zo goed allemaal, maar het was wel rete vet. :grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier toevallig niemand van de Belgische tekno scene ? :confused: :confused: :confused: :confused: :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
kvind t eigenlijk maar naar darkcore klinken
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
knolselderij zei:
kvind t eigenlijk maar naar darkcore klinken
Klik om te vergroten...

Dan ben je doof. Te veel voor de speakers gestaan zeker? :P
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketnoniesman zei:
Hier toevallig niemand van de Belgische tekno scene ? :confused: :confused: :confused: :confused: :)
Klik om te vergroten...
Bekend met de Belgische scene.

Totaal onbekend in NL, al een paar keer te horen gekregen dat iemand mij toegang ging verlenen tot aa forum, maar tot heden zonder resultaat, helaas.
Dat gekkenhuis ziet er behoorlijk vet uit. En dit weekend was er nogal een feestje in Vught, met 4 area's. Helaas was 't onbekend hier.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Debris zei:
En dit weekend was er nogal een feestje in Vught, met 4 area's. Helaas was 't onbekend hier.
Klik om te vergroten...


En hoe. Had het voor geen goud willen missen. :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
knolselderij zei:
kvind t eigenlijk maar naar darkcore klinken
Klik om te vergroten...

Dan ben je doof. Te veel voor de speakers gestaan zeker? :P
Klik om te vergroten...

tis niet helemaal t zelfde maar heeft dr veel van weg vind ik, beetje amateur darkcore.
maar zal aan mij liggen ieder zn eigen muziek hea
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Hell yeah wat een party. :sunglasses:

Meer mensen in de buurt van Den Bosch geweest vannacht?

Mijn eerste illegale out door, en ook meteen het beste feessie ooit! :hearteyes:

ZMK dacht ik en nog wat anderen of was dat van dezelfde? Ach ik weet ik het ook niet zo goed allemaal, maar het was wel rete vet. :grin:
Klik om te vergroten...

ZMK en AA dacht ik. Zelf was ik er niet bij, ik was wel te vinden op een goa/tekno feestje in Waalre. Zo tussen 6-7 uur 'sochtends was 't afgelopen, sloeg nergens op. Zonder te overdrijven waren we mss totaal met nog 25 man aanwezig inclusief organisatie, stond makkelijk een woutkar of 20-25 om 't pand heen, samen met 2 brandweer wagens.

Dat pokkeeind van waalre naar eindhoven terrug moete lope. >;(

En er was nergens een melding van dergelijke actie te vinden. Mss neemt de wout de handjes voortaan zelf in handen zonder melding?
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Morgen freetekno omg. Waalwijk :grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo beste Teknoorderburen!
Jullie vieren dit weekend wsh de 10 é verjaardag van ZMK sound?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketnoniesman zei:
Hallo beste Teknoorderburen!
Jullie vieren dit weekend wsh de 10 é verjaardag van ZMK sound?
Klik om te vergroten...

gaat epic worden :P
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZMK 10 jaar!
21sounds.

Ik ben van de partij!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Debris zei:
Ik ben van de partij!
Klik om te vergroten...
+1
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja. En ik vroeg het dus niet aan jou, maar aangezien je meekijkt zal ik er wel eentje met kleren posten.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
laat het es weten als er een goed feestje is omg a'dam? :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."