Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

paddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

156 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Katatonia zei:
Alleen dit te lezen veroorzaakt bij mij serieus al kokhalsneigingen!

De eerste week na paddo's lust ik ook geen champignons meer, terwijl ik die normaal gesproken altijd heerlijk vind.
Klik om te vergroten...
Vers vallen ze goed mee vind ik maar gedroogde paddo's zijn echt de hel om binnen te krijgen.
Ik krijg er ook al kotsneigingen van als ik er maar aan denk! :kots:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is een denk wijze. U gotta learn to like!

Ayahuasca en Cactus is pas vies..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tripper zei:
Het is een denk wijze. U gotta learn to like!

Ayahuasca en Cactus is pas vies..
Klik om te vergroten...

Ayahuasca vind ik juist weer meevallen :) Ik vind de smaak van Ayahuasca beter dan die van gedroogde paddestoelen :P

@ KoxBox: Is de smaak van verse minder intens dan van gedroogde ? Want dacht altijd dat het andersom was. Leek me zo smerig om al die paddestoelen zo vers op te eten. Heb ze alleen nog maar gedroogd gehad dus ik ben wel eens benieuwd :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Tripper zei:
Het is een denk wijze. U gotta learn to like!

Ayahuasca en Cactus is pas vies..
Klik om te vergroten...

Ayahuasca vind ik juist weer meevallen :) Ik vind de smaak van Ayahuasca beter dan die van gedroogde paddestoelen :P

@ KoxBox: Is de smaak van verse minder intens dan van gedroogde ? Want dacht altijd dat het andersom was. Leek me zo smerig om al die paddestoelen zo vers op te eten. Heb ze alleen nog maar gedroogd gehad dus ik ben wel eens benieuwd :)
Klik om te vergroten...
Droog is de smaak gewoon ontzettend geconcentreerd, vers hebben ze gewoon zo'n nootachtige smaak vind ik.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Droog is de smaak gewoon ontzettend geconcentreerd, vers hebben ze gewoon zo'n nootachtige smaak vind ik.
Klik om te vergroten...

Oh, weer wat bijgeleerd :grin: Dan ga ik ze toch eens nat opeten :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tuurlijk ik heb het zelf al gepost in dit topic, volgens mij was ik zelf de eerste. :grin:

Ik eet ze (droog, vers eet ik ze gewoon zo dan heb ik daar geen last van) met Toblerone!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is ook gewoon die structuur, vers heb je echt het gevoel dat je op iets kauwt (zoals een soort groente ofzo). Droog is het gewoon zo taai en kartonachtig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Het is ook gewoon die structuur, vers heb je echt het gevoel dat je op iets kauwt (zoals een soort groente ofzo). Droog is het gewoon zo taai en kartonachtig.
Klik om te vergroten...

Nu maak ik van droge wel thee of capsules. Heb ze pas een keer of twee zo opgegeten. Dat was echt smerig ! :kots:
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
edwin__ zei:
Beste mensen,
Als jij je schaarse portie paddo's optimaal wilt besteden, dienen jullie deze toch te malen tot je erin verdrinkt. Het grootste gedeelte word namelijk opgenomen door de slijmvliezen in je mond. Kouwen kouwen kouwen tot je paddo's ruikt, vervolgens onder je tong lekker wegdrinken als een milkshake. En geloof mij, net als wijn sigaren en wiskey, leer je het wel waarderen :P
Klik om te vergroten...

Klopt dit echt? want de volgende keer was ik van plan om men stoeltjes door de elektrische koffiemolen te halen om er poeder van te maken. Dit poeder wou ik dan in capsules doen (per gram of halve gram) en dan zo doseren.

Maar je kan dus meer uit je trip halen door goed op je paddestoelen te kauwen ofwat? Zit er een enzym in je speeksel dat helpt bij de vertering of wordt er gewoon een groot deel opgenomen door je mondslijmvliezen zoals edwin zegt?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pandaboy zei:
edwin__ zei:
Beste mensen,
Als jij je schaarse portie paddo's optimaal wilt besteden, dienen jullie deze toch te malen tot je erin verdrinkt. Het grootste gedeelte word namelijk opgenomen door de slijmvliezen in je mond. Kouwen kouwen kouwen tot je paddo's ruikt, vervolgens onder je tong lekker wegdrinken als een milkshake. En geloof mij, net als wijn sigaren en wiskey, leer je het wel waarderen :P
Klik om te vergroten...

Klopt dit echt? want de volgende keer was ik van plan om men stoeltjes door de elektrische koffiemolen te halen om er poeder van te maken. Dit poeder wou ik dan in capsules doen (per gram of halve gram) en dan zo doseren.

Maar je kan dus meer uit je trip halen door goed op je paddestoelen te kauwen ofwat? Zit er een enzym in je speeksel dat helpt bij de vertering of wordt er gewoon een groot deel opgenomen door je mondslijmvliezen zoals edwin zegt?
Klik om te vergroten...

Het kan beide, ik heb ze ook al in capsules genomen. Mijn eerste keer, en dam wat een trip :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik koop meestal gedroogde paddo's
Daarvan vind ik de smaak vrij goed meevallen.
Maar als ze nat zijn eet ik er gewoon nog iets bij , hapje paddo , hapje iets anders.
Simple as that.
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Het kan beide, ik heb ze ook al in capsules genomen. Mijn eerste keer, en dam wat een trip :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Okay thanks :grin:
Dat wordt dan hopelijk bij mij ook onehelluvah trip
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iets wat bij mij aardig werkt, is de paddo's klein snijden en daarna in de vla mengen en scheppen maar!

Iets wat de werking eerder laat opkomen is, zoals gezegd, samen met chocola opeten. De laatste keer paddo's had een maat van me twee schijven chocolade gemaakt en tussen die twee schijven de vermalen paddo's gedaan. Het begon inderdaad eerder te werken maar SMERIG dat het was, van die veels te pure chocolade en dan nog de paddestoelen erbij...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pandaboy zei:
Sublimo zei:
Het kan beide, ik heb ze ook al in capsules genomen. Mijn eerste keer, en dam wat een trip :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Okay thanks :grin:
Dat wordt dan hopelijk bij mij ook onehelluvah trip
Klik om te vergroten...

Zal wel, ik had 1,5 g gedroogde. Op een schoolreisje met een boswandeling. Ik bleef maar zeggen tegen mijn kameraad, het werkt niet, het werkt niet... En toen ! :hearteyes:
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Zal wel, ik had 1,5 g gedroogde. Op een schoolreisje met een boswandeling. Ik bleef maar zeggen tegen mijn kameraad, het werkt niet, het werkt niet... En toen ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zulle wel goeie stoeltjes geweest zijn dan :grin:
Ik had laatst 5g gedroogd, maar probeer dat maar eens weg te werken. In het begin denk je van: "bwah, valt wel mee, ik doe er gewoon wat appelsap bij" maar tegen dat je je laatste happen wegwerkt heb je een wasknijper op je neus en denk je: "dit gaan we volgende keer dus anders doen" :grin:
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kreeg ooit bij een smartshop er honing bij smaakte opsich wel goed. Maar eigenlijk kan je elke saus erbij eten, geloof dat ketchup ook wel goed werkt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik eet ze gewoon op, vies; maar je overleeft het wel.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte. Ik zou het toch in een iets lichtere maaltijd verwerken. Maar als het bij jou werkt is het natuurlijk prima. Die vriend van mij zei dat hij inderdaad totaal geen last had van de smaak. Behalve op the way out dan :P
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
in de warme (niet hete) pasta kan ook. kleine portie aangeraden.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ImmortalTech zei:
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte. Ik zou het toch in een iets lichtere maaltijd verwerken. Maar als het bij jou werkt is het natuurlijk prima. Die vriend van mij zei dat hij inderdaad totaal geen last had van de smaak. Behalve op the way out dan :P
Klik om te vergroten...

Ik gooi ze ook altijd in de vla werkt prima, even goed op de stukjes kauwen en je proeft er verder niets van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."