Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lsd. - ik zie ik zie wat jij niet ziet! - waarom waarom ? - acid is! - als Marilyn Monroe aan de muur beweegt on acid, dan beweegt haar. c"
"een keer compleet stuk op gegaan.., maargoed! het draagt niet echt bij aan een goede/fijne tripsetting."
"mede tripgenoten die zo in extase waren dat ze niks konden zeggen, en toen ik terug kwam uit de keuken, dacht ik dat ze dood gingen.. ik zag overal vlekken bloed.. ik schrok me kapot.. maar toen ik zag dat de vlekken alle kanten uit bewogen wist ik dat ik het hallucineerde :P ~ livingthedream"
"Black Ronin zei: Wat ik tot nu toe heb gedaan was wanneer ik voelde dat ik ging komen, het niet meer kon houden, maar nog langer door wilde gaan het er "half" uit laten komen. Het voelt ook als een half orgasme, maar je kan naar afloop nog doorgaan. Ik doe dit door gewoon te ontspannen en niet door te blijven neuken wanneer ik voel dat ik ga komen. Klik om te vergroten... dat halve komt me bekend voor.."
"dit is goed te snuifen! en het klapt er dan ook meteen in! en het stelt geen reet voor vergeleken met het snuiven van 4fmp... dat is pas pijnlijk.. iets wat erger is dan 4fmp ken ik echt niet! ~"
"klinkt goed! die smokkel je zo mee naar binnen, nouja... een zegel ook, en waar je zegels neemt fouilleren ze meestal niet. iig niet waar ik kom :P"
"Ik ben wel is gaan stappen op lsd, meesterlijk.. het ging niet diep... maar de kleuren en de muziek.. mensen die er niet uit zagen. en dus enorme lachkicks om alles. lekker urban exploring.. neem een rugzakje mee. eten, drinken pen en papier. ga doen lekker op stap en doe wat in je opkomt als je mdma tot je beschikking hebt.. neem een likje voor de tijd en maak 2 bommetjes voor onderweg. in je trip of opstap al trippend. succes! ~ livingthedream p.s sorry voor de kick.."
"Herken dit helemaal, maar omdat de drugs mijn leven te erg beïnvloede heb ik nu zelf de regel om niet meer te gebruiken door de weeks, en 1x per maand echt hard te gaan! succes ermee ~"
"Je hebt het gevoel of je in een vicieuze cirkel zit.. een ruimte met een paar deuren.. je denkt na over alles tegelijk maar snap er niets van. je opent 1 deur en die deur stelt een vraag voor over iets.. een weg uit deze cirkel.. je geeft een antwoord.. maar het antwoord is niet goed. dus de deur en de kans om uit de cirkel te komen gaat dicht. je opent de volgende.. weer een vraag.. hetzelfde antwoord en weer een nieuwe vraag een nieuwe deur.. maar je weet niet wat je moet antwoorden om eruit te komen.. maar dan vraag je je af waar je uit wil komen maar helaas mindfuck je je jezelf zo hard dat je niet weet of je wel ergens inzit waar je in kan zitten.. Dit is dan wel beschreven op voor mij een extreem hoge dosering lsd.. maar met truffels/paddo's kom je precies hetzelfde tegen als je maar teveel neemt:P want het bad gaan bij mij komt voornamelijk door overdosering. erg veel mensen die nog niet ervaren zijn in de wereld van het hallucineren die gaan bad omdat ze bang zijn alles te verliezen.. de tijds perceptie is totaal uit z'n verband gerukt.. niets voelt meer hetzelfde.. je kan je dingen niet meer herinneren en denkt dat je alleen op de wereld bent.. maar omdat je spaced kan je niet meer rationeel jezelf over zoiets heenzetten. en andere mensen kunnen het proberen.. maar ze kunnen je niet helpen.. want alleen jij voelt je dan zo. de oplossing is dat je je moet bedenken dat het komt doordat je iets hebt gehad... en dat dit maar je tijdelijke perceptie is van een verwrongen realiteit. Ook het jezelf blijven vertellen dat jij jezelf bent.. waar je woont, wat je doet, wat je kent, en wat je gedaan hebt.. dit riedeltje over en over en over omdat je anders vergeet wie je bent en waar je bent en dit moet steeds herhaald worden.. over en over en over.. want dit is je houvast aan jezelf en alles om je heen. maar je moet niet bang zijn om een cirkel te doorbreken. gewoon doen.. en de andere kant uit! en vooral... met wilskracht focus jij je aandacht op iets anders en zegt.. ik ben de baas, ik bepaal nu welke richting ik op ga, en ga opzoek naar iets waar ik me beter bij voel.. misschien wat eten? maargoed.. het is maar hoe jij jezelf leert kennen en kan beheersen in dit soort situaties ~ Livingthedream"
"Sowieso maak er meer dan 10 gram van. 13 a 15 gram bevalt mij ook beter. Harder gaan? de ultieme tip is toch echt lachgas erbij. dat geeft je het laatste zetje richting de eindbaas... jij zelf dus.. Een goede joint kan ook wonderen doen, gewoon constant aan een jonko hijsen, en dan wat lachgas erbij.. livingthedream"