Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

paddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

156 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
gamezz zei:
wat doe jij met je paddestoelen om ze iets minder ranzig te laten smaken?
ik heb 1x paddo's gedaan en at ze toen gewoon gedroogd , de smaak vond ik niet zo heel goed
maar vooral omdat ze gedroogd zijn en het net lijkt alsof je op een stokje knaagt vond ik het maar vies.
nu ga ik vanavond weer paddo's eten en vroeg me af hoe ik ze iets smaakvoller kan maken,
grtz gamezz
Klik om te vergroten...



Neem lsd smakt naar niks zelfde effect ongeveer vind lsd stabieler dan paddo's
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
paddobenne zei:
ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.

is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.

voor mij nooit meer die slechte smaak :rock:
Klik om te vergroten...

Heb je dan geen ontzettende maagpijn?? Normaal gezien als je ze eet, komt het meeste al in je bloed door je slijmvliezen en spaar je ook je maag.
Klik om te vergroten...

nee, niet echt. niet veel verschil als wanneer ik ze vers eet. gewoon vol gevoel en wat borrelingen in me maag. mijn vrienden verkiezen ook men capsules boven verse of thee.[
s
scienflushLid
01-01-2024, 00:00
#3
Samen met snoepen opeten vind ik ook niet slecht...
Dan kouw je op die snoepen en de paddo's.
(liefst zure snoepjes) Maar niet te veel of u maag ga vuil doen. XD
l
livingthedreamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thee bouwen,

In de blender citroen erbij voor extra extractie van de alkaloïden.
honing erdoor en sterrenmunt thee, die camoufleert de nasmaak :hearteyes:

~
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#5
livingthedream zei:
Thee bouwen,

In de blender citroen erbij voor extra extractie van de alkaloïden.
honing erdoor en sterrenmunt thee, die camoufleert de nasmaak :hearteyes:

~
Klik om te vergroten...
Klinkt erg goed!
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet, ik eet ze altijd gewoon op. Ik ben bang dat het effect anders vermindert, maar dat is blijkbaar niet zo als ik alle reacties hier zo lees. Ranzig ja, maar ik probeer op m'n achterste kiezen te kauwen en het niet op mijn tong te laten komen. Met gedroogde paddo's lukt me dit bijna zonder te kokhalzen. Truffels is een ander verhaal, dan zit ik 10 minuten te kokhalzen, toch maar eens een paar receptjes uitproberen dan.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik eet ze ook gewoon, en eerlijk gezegd vind ik ze echt lekker. De smaak doet mij denken aan goede dingen, dat maakt het zo dragelijk:grin:
Telkens als ik de grow bag open ruik ik ook heerlijk die ranzige geur, en dat terwijl ik geen champignons lust :P
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
I manned up
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind rauwe champignons echt een snack, dus heb ook niet echt problemen met paddo's wegwerken. :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet of iemand het al gezegt heeft, maar:


Werkt perfect...
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
pascal828 zei:
Ik vind rauwe champignons echt een snack, dus heb ook niet echt problemen met paddo's wegwerken. :grin:
Klik om te vergroten...
rauwe champignons werk ik ook zo naarbinnen, lekker
maar die smaken zo goed als nergens naar
paddo's moet ik zoiezo met iets anders eten of ik moet kokhalzen
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripper zei:
Het is een denk wijze. U gotta learn to like!

Ayahuasca en Cactus is pas vies..
Klik om te vergroten...

over de ayahuasca kan ik niet meepraten maar die cactus :grin:
Echt intens bitter, na 2 stukjes had ik al kotsneigingen :kots:
en toen moest ik er nog 100 :grin:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze in chocola stoppen werkt echt heel goed. Verder vind ik ze gedroogd ook best wel dragelijk. Verse vind ik niet zo lekker.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
:grin: gewoon stug volhouden dus.

Je komt er ook wel hoor, beetje kokken schat ik zo in, maarja, aanhouder wint!
Het zijn eerder de gedachtenspinsels op dat moment van kauwen en slikken zelf.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik eet ze gewoon :grin: Niet zeiken!

Voorkeur gaat wel uit naar truffels eigenlijk....ik denk dan gewoon aan walnootjes :beer:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fresh zei:
Ik eet ze gewoon :grin: Niet zeiken!

Voorkeur gaat wel uit naar truffels eigenlijk....ik denk dan gewoon aan walnootjes :beer:
Klik om te vergroten...

Heb (nog) geen ervaring met paddo's, maar ik vind de smaak van truffels niet eens zo heel slecht, misschien wat zurig, maar voor de rest vind ik het niet vies :mrgreen:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
SjaakT zei:
Fresh zei:
Ik eet ze gewoon :grin: Niet zeiken!

Voorkeur gaat wel uit naar truffels eigenlijk....ik denk dan gewoon aan walnootjes :beer:
Klik om te vergroten...

Heb (nog) geen ervaring met paddo's, maar ik vind de smaak van truffels niet eens zo heel slecht, misschien wat zurig, maar voor de rest vind ik het niet vies :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Truffels zijn goed te doen, paddo's zijn eigenlijk gewoon goor :kots: hehe
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eten met chocolade, wasknijper op je neus en veel water erachter aan drinken (dan spreek ik over minimaal een halve liter)
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De smaak moet je ontarmen als een samensmelting van het heilige schroom en jou lichaam.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vroeger waren ze ook met chocolade te koop in repen :)

Maar heb ook wel eens gelezen dat paddo's icm chocolade niet goed zou zijn ivm...?
Ik weet het niet meer precies...iets met anti-gif of stoffen? Weet iemand dat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."