Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is in ieder geval wel een erg moedige vraag. :tearsofjoy:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
wous zei:
Wie kan mij een adresje of internetsite privemailen waar ik pa gram kan halen, zoek me de tering. :confused: wil di echt keer proberen
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je een ban krijgt, 贸f een berg IQ punten erbij. :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pak Suiker zei:
wous zei:
Wie kan mij een adresje of internetsite privemailen waar ik pa gram kan halen, zoek me de tering. :confused: wil di echt keer proberen
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je een ban krijgt, 贸f een berg IQ punten erbij. :grin:
Klik om te vergroten...

Of een cursus Nederlands..
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
N-Eye-Zzz zei:
het is in ieder geval wel een erg moedige vraag. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

脡n tegen de forumregels. :wink:
Maar goed, het is hier qua modden een teringzooitje vooralsnog, dus deze loser komt er uiteraard mee weg.
w
wousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
wous zei:
Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?
Klik om te vergroten...

nee pakken suiker worden veel gebruikte bij koken, vooral bij taarten en cakes enzo, dus dat aandachtprobleem moet wel goed komen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
N-Eye-Zzz zei:
wous zei:
Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?
Klik om te vergroten...

nee pakken suiker worden veel gebruikte bij koken, vooral bij taarten en cakes enzo, dus dat aandachtprobleem moet wel goed komen.
Klik om te vergroten...

En pannenkoeken niet te vergeten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
wous zei:
Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?
Klik om te vergroten...

't Lijkt er meer op dat jij er last van hebt :)
p
putamerdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind 4fluo oplossen in een sapje oid echt zo verschrikkelijk ranzig... ik kan het iedereen aanraden om er caps van te maken.
p
putamerdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Adressen vragen is z贸贸贸贸贸贸贸贸贸 2004....
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruiker geband, ontopic alsjeblieft :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
Gebruiker geband, ontopic alsjeblieft :)
Klik om te vergroten...

Kijk, direct de bezem erdoorheen. Goed werk !

OT:
Die vloeibare vorm is gewoon 4-fluo opgelost in een vloeistof. Deze kun je in een glas drinken gieten en opdrinken. Het wordt verkocht door enkele smartshops. Vraag ze maar om hun beste energizer een vloeibare vorm.
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#13
is 4-FMP legaal in NL?

ik heb een site gevonden waar ik 4-FMP kan bestellen maar
is 4-FMP nogsteeds legaal in NL want anders durf ik het niet te bestellen.
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
x_VorteX_x zei:
is 4-FMP legaal in NL?

ik heb een site gevonden waar ik 4-FMP kan bestellen maar
is 4-FMP nogsteeds legaal in NL want anders durf ik het niet te bestellen.
Klik om te vergroten...
Het is een amfetamine-analoog, maar staat niet op de Opiumlijst en is dus legaal in Nederland. Gewoon bestellen dus als je die kans hebt :wink:
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Provenzano zei:
x_VorteX_x zei:
is 4-FMP legaal in NL?

ik heb een site gevonden waar ik 4-FMP kan bestellen maar
is 4-FMP nogsteeds legaal in NL want anders durf ik het niet te bestellen.
Klik om te vergroten...
Het is een amfetamine-analoog, maar staat niet op de Opiumlijst en is dus legaal in Nederland. Gewoon bestellen dus als je die kans hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Ik hoorde het volgende, weet dus niet zeker of het waar is, confirm please:
Het is een ongeregistreerd geneesmiddel en daarom legaal.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is niet geregistreerd en kan dus in ieder geval niet illegaal zijn.

Wat jij zegt klopt volgens mij, bronnen heb ik nu even niet.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bovenstaande geldt voor Methylone. zie: http://www.trimbos.nl/default15699.html
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#18
honingolie zei:
Bovenstaande geldt voor Methylone. zie: http://www.trimbos.nl/default15699.html
Klik om te vergroten...

Maar Methylone (MDMC) is geen 4-FMP natuurlijk.
Dat het daarvoor gelde wist ik al, maar mag tegenwoordig volgens mij ook al niet meer verkocht worden in Smartshops. confirm?
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#19
Mag inderdaad niet meer verkocht worden in smartshops, omdat het dus een ongeregistreerd geneesmiddel is.
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
Smartshops in Groningen die dit verkopen?
Geen naam hier posten natuurlijk, of mag ik hier helemaal niet naar vragen?

xx
Klik om te vergroten...

Geen idee eigenlijk.


honingolie zei:
Lekker dan, van die producent. Verkoop je drugs waar al bar weinig over bekend is, verneuk je de dosering ook nog eens.

Nu weet ik weer waarom ik liever (voor de helft van de prijs) m'n eigen 4-fluo poedertje doseer..
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of de dosering te hoog was.
Het was een fabrieksfout met kristallen inplaats van poeder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."