Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog even een vraagje:

Gister heb op een huisfeest weer eens 4-fluoroamfetamine naar binnen gewerkt, alleen deed er zich iets raars voor.
Ik was gedurende de hele 'trip' moe.
Normaal gesproken heb ik dit alleen in de laatste uren (als het empathogene effect al weg is) dat ik me wat loom en zo voel.
Maar nu had ik het dus gedurende de hele ervaring.
Hoe kan dit komen?

Ik moet erbij zeggen: gister was de eerste keer dat ik het 's avonds nam i.p.v. 's middags én mijn broer heeft hetzelfde, die valt in slaap van een lijntje speed.
Ik geloof niet dat ik ADD o.i.d. heb, want ik ga me er sowieso echt niet beter door concentreren en nouja, volgens mij heb ik gewoon geen ADD. :P

Hopelijk hebben jullie een goed antwoord op mijn vraag.
Dankuwel! :grin:
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#2
**
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gistermiddag wat 4fmp in poedervorm (98.7 % puurheid volgens leverancier) ingenomen d.m.v. bommetje/capsules

Ik heb alleen ervaring met weed/paddo's dus vond het wel (erg) spannend hoe ik zou reageren op 4fmp. Ik heb een jaar geen drugs gebruikt. Ik heb het daarom gewoon eerst thuis geprobeerd.

Eerst 10 mg genomen in een bommetje om te kijken of ik er niet overgevoelig voor ben. Ik voelde na een uurtje niks vreemd dus daarna een capsule ingenomen met 80 mg.
Na een kwartiertje voelde ik een hele lichte euforische rush, wat tintelingen in me de hoofd en benen, zeer aangenaam kan ik wel zeggen, vooral die tintelingen! Toch was ik wel beetje bang voor het onbekende wat nog komen zal, maar achteraf vond ik het effect erg meevallen (wat ik OK vond).

Ik besloot me ex vriendin te bellen, we zijn nog goede vrienden , ze was bezig in haar vaders moes/recreatietuintje in een relaxte groene omgeving. Ik ben er heen gefietst, ik voelde me op de fiets vrij normaal (iets scherper dan normaal), maar had niet het idee dat ik extra energie had ofzo.

Eenmaal in de tuin, stoeltje gepakt en nog een capsule van 80 mg ingenomen (inmiddels 170mg in me lichaam). De tintelingen werden snel al iets sterker, ook werd ik wat prateriger. Ik heb de hele middag op de stoel gezeten, naar boompjes/plantje en omgeving gekeken en gepraat, dat was erg relaxed. Geen behoefte gehad om dingen te doen wat energie kost.

Eind van de middag naar huis gegaan, me hongergevoel bleef uit door de 4fmp. Toch maar wat gaan eten rond 20:00
Mijn hartslag was gewoon de hele dag OK, ik had alleen een droge mond. Verder wat grotere pupillen dan normaal. Maar m'n ex had niks in de gaten gehad.

De rush heeft zo'n 6 uur geduurd. Ik heb wel geslapen, veel lichter dan normaal, toch voel ik me ik nu de volgende dag helemaal fris, uitgeslapen en helemaal normaal.

Voor herhaling vatbaar dus :hearteyes:
Het is een toegankelijk drugje voor mensen met weinig drugservaring zoals ik , het is absoluut geen heftig spul. Ik ben wel bewust onder de 200mg gebleven.

Vraagje, het lijkt me niet verstandig vanwege RC status om dit elke week te doen (zou ik ook niet willen denk ik), wat zal een beetje acceptabele gezonde tussenpoos zijn voor je lichaam om te gebruiken? 1x per maand misschien?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel plezier ermee dan. Het is wel leuk spul, maar er mist toch wel iets aan het effect ervan. Beetje kaal, vaag omschreven. Maar voor de afwisseling heeft het wel wat :)
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou, in de nacht van de 29e op de 30e heb ik het geprobeerd, over de nacht verspreid ongeveer 220 mg gehad. Best een leuke drug, het eerste bommetje sloeg heel snel in (na een kwartiertje ofzo), en de euforische rush was erg aangenaam. Ik werd bevangen door een grote ondernemingsdrang, heb lekker zitten babbelen en ik heb direct enthousiast vrienden die niet meegingen ge-smst dat ze het meest geniale feest ooit aan het missen waren, hehe. De euforie ging me iets te snel weg (duurde een uurtje geloof ik, wellicht iets langer), met MDMA houdt het langer aan. Daarna had ik nog wel heel lang de amfetamineachtige mentale high (klaarwakker, actief, helder). Ongeveer tweeënhalf, drie uurtjes na het eerste bommetje heb ik het tweede bommetje gedropt, die ongeveer dezelfde hoeveelheid 4-FMP bevatte, maar ik had het idee dat die een iets minder nadrukkelijke uitwerking had dan de eerste. Wat leuk is aan het goedje is dat je, naar mijn idee, niet obsceen strak staat en geen scheve MDMA-bek hebt.

Rond 07:15 ben ik vertrokken van het feest waar ik was, ik voelde me geestelijk nog steeds op en top, alleen m'n lichaam was op na zes uur raven onder een brug. Ik wilde op zich graag nog een uurtje of twee blijven, maar ik had geen zin om een extra dosis van het spul bij te pakken. Bij thuiskomst heb ik met grote moeite een kaasbroodje weg kunnen werken. Een maatje van me, die ongeveer dezelfde hoeveelheid had genomen, had hier geen enkele moeite mee. Slapen ging vervolgens wel prima, ik sliep weliswaar kort (3-4 uurtjes effectief), maar de dag erna had ik geen kater. Conclusie: Redelijk mild, maar erg prettig spul, met name geschikt voor diegenen die geen grote tolerantie voor echte pep hebben opgebouwd. Zeker voor herhaling vatbaar.
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Donderdag geprobeert.
Suuuuuuuuuperspul.
Om 7 uur 's avonds genomen en 7 uur 's ochtends maar eens gaan "slapen".
Coming up leek enorm veel op mdma, en daarna idd een heerlijke xtc-rush, alleen bereik je net die piek niet. Euforische effect was wel snel weg, dus na een tijd besloten ghb erbij te pakken.
Dit was blijkbaar een goed idee, want na 2 dosissen kwam die euforische rush ineens terug! gewoon steeds om de zoveel tijd ghb bijpakken en je kunt het zo lang rekken als je wilt (naar mijn idee).

Rond 3 uur 's nachts zwaar waus en energiek met vriendlief gaan douchen, was erg fijn. Het gevoel van water op je lichaam is onder invloed altijd fijn en we hadden behoorlijk gezweten.
Verder vonden we elkaar nog liever, mooier en geiler dan normaal, enorm veel gepraat. En je hebt zo'n connectie en band samen die je normaal niet mogelijk acht (zoals bij mdma dus).
Wat gek was, helemaal in het begin tijdens die "xtc-rush" gewoon kleine pupillen, niet knauwen en geen rare kop. Maar toen dat speedy effect begon en we ghb bijnamen werden mijn pupillen na een tijd grote ronde zwarte schotels. Heel veel in de spiegel staan kijken want het zag er zoals altijd weer fascinerend en mooi uit. Kreeg niet echt zo'n pillenbekkie, enkel kattenoogjes en ik zag er extra schattig uit. Costant met mn blonde lokjes en borsten zitten spelen, en elkaar lekker maseren uuuren en uuuren.

Al met al een heeeeeeeel lange en geslaagde nacht. Niet beter dan mdma kristalletjes natuurlijk maar een fijn alternatief met zo z'n eigen charmes. Dag erna geen kater en ook niet echt moe, ondanks dat ik maar 3 uur heb geslapen. Voel me nu (2 dagen later) nog gewoon goed. Dus in mijn ogen heeft deze drug (vooral in combinatie met flink wat G) alleen maar voordelen, echt top!

Zo aan de 2c-c :sunglasses:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#7
off-topic: 2cc is ook wel leuk ja, wel nog even de juiste dosis op zoeken, 20mg was nog niet zo sterk, maar goed het was op een redelijk hard feestje dus veel meer was daar ook niet wenselijk. Het schijnt de wta meer sederende variant te zijn..
laatst wat voor een leuke prijs gehaald :)



4-fmp is al wel weer lang geleden..pff zou 'ns wat nieuwe moeten halen denk ik :) met de festivals op komst!
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe slecht kan dit spul voor je lichaam zijn vraag ik me af (bij doseringer lager dan 200mg), en dat bij maandelijks gebruik ofzo.
Ik heb geen zin dat bijv. m'n zaad niet meer werkt over 10 jaar, begrijp je.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
petekay zei:
hoe slecht kan dit spul voor je lichaam zijn vraag ik me af (bij doseringer lager dan 200mg), en dat bij maandelijks gebruik ofzo.
Ik heb geen zin dat bijv. m'n zaad niet meer werkt over 10 jaar, begrijp je.
Klik om te vergroten...

dat is dus de vraag bij research chemicals :wink:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben een tijdje afwezig geweest van dit forum maar blijf het prachtig vinden dat er weer (zoals verwacht) een nieuw opkomend goedje is.

Men neme een bestaande drug.
Men pikt een proton en plaatst een halogeen-atoom op die plaats.

Hups...geen wetgeving meer. Molecuul is geen lijst-I middel meer.

Het is te hopen dat klink de gristenbink en europa niet teveel afkijken bij het falende drugsbeleid van Amerika de aankomende jaren:

Analog act:
http://en.wikipedia.org/wiki/Federal_Analog_Act
e
eymaardusenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb mezelf onlangs 3 buisjes FLUX aangeschaft bij een smartshop.
Hier blijkt ook 4-fmp in te zitten. Weet iemand precies hoeveel mg 4-fmp er in 1 buisje zit?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al die verhalen over de smartshop.. wordt tijd dat ik maar eens een kijkje ga nemen!
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#13
eymaardusen zei:
Ik heb mezelf onlangs 3 buisjes FLUX aangeschaft bij een smartshop.
Hier blijkt ook 4-fmp in te zitten. Weet iemand precies hoeveel mg 4-fmp er in 1 buisje zit?
Klik om te vergroten...

Kijk uit, in zon flesje zit ongeveer anderhalve dosis. Deze klapt wel hard in maar duurt ook erg lang. Wel lekker trouwens, maar niet mijn favo, heeft te weinig xtc gevoel maar veel meer speed.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
lekker blijven posten boys, het verbod op 4-fluor zal zo niet lang meer op zich laten wachten.. :wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laatst weer aan de 4-FMP, maar nee... vind het gevoel toch echt teleurstellend.
Ik ben tijdens een 4-FMP-Rush altijd op zoek naar meer en meer (euforisch gevoel) en dat is juist wat 4-FMP je niet geeft. Het begint euforisch, maar is vooral gewoon een stimulant als Speed. Ook tijdens het redoseren krijg ik geen extra effecten... alleen een nóg sterkere kaakklem.

Dan maar liever voor het echte werk :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind 4 fmp juist chill omdat ik er geen zware kater van krijg en niet opgefokt van wordt
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind dat het ook naar meer smaakt.. wel goed van effect, maar je wilt toch altijd dat tikkeltje meer.. ik heb het 1 keer gedaan, 300 mg ofzo in 3 keer.. de 3de 100 mg was beetje overbodig en laat op het feest waardoor ik niet kon slapen, maar ik wou toch nog even dat tikkeltje meer :tongueout:

wel beter als mdma, want meer energie, minder afkik en meer controle
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
300mg in een keer gast? Heb je je wel goed laten inlezen van te voren? :P
Dat is echt veel... ook nog is die 100mg erbij, insomnia garuanteed!
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb jij wel goed gelezen?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fronske zei:
Heb jij wel goed gelezen?
Klik om te vergroten...

hahaha inderdaad :beer:

Hij heeft het 1 keer gedaan,
300mg in 3 keer.

Duidelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."