#1
Ik heb nog even een vraagje:
Gister heb op een huisfeest weer eens 4-fluoroamfetamine naar binnen gewerkt, alleen deed er zich iets raars voor.
Ik was gedurende de hele 'trip' moe.
Normaal gesproken heb ik dit alleen in de laatste uren (als het empathogene effect al weg is) dat ik me wat loom en zo voel.
Maar nu had ik het dus gedurende de hele ervaring.
Hoe kan dit komen?
Ik moet erbij zeggen: gister was de eerste keer dat ik het 's avonds nam i.p.v. 's middags én mijn broer heeft hetzelfde, die valt in slaap van een lijntje speed.
Ik geloof niet dat ik ADD o.i.d. heb, want ik ga me er sowieso echt niet beter door concentreren en nouja, volgens mij heb ik gewoon geen ADD. :P
Hopelijk hebben jullie een goed antwoord op mijn vraag.
Dankuwel!![:grin:]()
Gister heb op een huisfeest weer eens 4-fluoroamfetamine naar binnen gewerkt, alleen deed er zich iets raars voor.
Ik was gedurende de hele 'trip' moe.
Normaal gesproken heb ik dit alleen in de laatste uren (als het empathogene effect al weg is) dat ik me wat loom en zo voel.
Maar nu had ik het dus gedurende de hele ervaring.
Hoe kan dit komen?
Ik moet erbij zeggen: gister was de eerste keer dat ik het 's avonds nam i.p.v. 's middags én mijn broer heeft hetzelfde, die valt in slaap van een lijntje speed.
Ik geloof niet dat ik ADD o.i.d. heb, want ik ga me er sowieso echt niet beter door concentreren en nouja, volgens mij heb ik gewoon geen ADD. :P
Hopelijk hebben jullie een goed antwoord op mijn vraag.
Dankuwel!
